Meillä ollaan alkuvaiheessa kimppakokeilun suhteen.
Meillä on 1 mies joka käy välillä panemassa puolisoani 24v.
Olisi haluja avautua asiasta ja kertoa vaimoni halusta muihiinkin miehiin, rohkeus vain puuttuu kun pelkää asian leviävän.
Olisiko pareja naisia tai miehiä jotka haluaa jutella asiasta ja tutustua, vaihtaa paria tai panna kimpassa mun 24-vuotiasta vaimoani.
Vaikea puhua
20
381
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Millainen sun puoliso on?
- Anonyymi00005UUSI
Puolisoni on 24v 166cm 55kg B85 poliini pillu.
- Anonyymi00002
Voisin upottaa isoa
- Anonyymi00003
Riippuu mistäpäin olette.
Mielelläni tulisin mukaan kimppaa, jos välimatkaa ei ole liikaa.
M44- Anonyymi00006UUSI
Asumme Valkeakoskella.
Tällä hetkellä ollaan Heinävedellä lomalla ja kotiudutaan elokuun loppupuolella jos ei ilmaannu mitään mielenkiintoista täällä tai matkalla. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Asumme Valkeakoskella.
Tällä hetkellä ollaan Heinävedellä lomalla ja kotiudutaan elokuun loppupuolella jos ei ilmaannu mitään mielenkiintoista täällä tai matkalla.täällä olisi matkan varrella isolla+paksulla varustettu mies 50 178.84 joka antaa naiselle kunnolla herkkua sisään. juuso
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
täällä olisi matkan varrella isolla paksulla varustettu mies 50 178.84 joka antaa naiselle kunnolla herkkua sisään. juuso
Onko sulla paikka missä voitaisiin vaimolle tarjota sitä isoa+paksua varustustasi.
Vaimo lupasi antaa sun panna jos sulla tosiaan on iso aisa.
Isolla asialla varustettu saa panna 24v vaimoani.
- Anonyymi00004UUSI
Täällä on kestävä setä mies jos kiinnostaa pks
- Anonyymi00007UUSI
Tekisikö mieli tutustua mun 24v vaimon kanssa?
Miten sinuun saa yhteyden? - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tekisikö mieli tutustua mun 24v vaimon kanssa?
Miten sinuun saa yhteyden?onko teillä kik tai jotain? M.50 juuso
- Anonyymi00010UUSI
Hei,
Olemme 50 v sporttinen pariskunta. Mielellämme keskutelemme kanssasi asiasta asiallisesti. Meilläkin on kokemusta aiheesta usealta vuodelta. Asumme lähellä, joten tavatakin voimme.- Anonyymi00012UUSI
Olemme kiinnostuneita ja halukkaita parinvaihtoon.
Haluatko kokeilla 24v kiimaisra naista? - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olemme kiinnostuneita ja halukkaita parinvaihtoon.
Haluatko kokeilla 24v kiimaisra naista?Mielellämme juttelemme asiasta teidän kanssa. Miten teihin saa yhteyden?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mielellämme juttelemme asiasta teidän kanssa. Miten teihin saa yhteyden?
Anna s-p osoite niin otamme yhteyttä.
T. N24v & M26v - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Anna s-p osoite niin otamme yhteyttä.
T. N24v & M26vtuun antamaan puolisolle ihanaa isoa ja paksua kimpassa. tiedän miten sitä rentoudutaan ja päästään kimppaan. annetaan naiselle vaikka tuplat. M50
- Anonyymi00017UUSI
Tapaamista toivotaan mekin.
Meillä on kimppaseksi ja parinvaihto tähtäimessä. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
tuun antamaan puolisolle ihanaa isoa ja paksua kimpassa. tiedän miten sitä rentoudutaan ja päästään kimppaan. annetaan naiselle vaikka tuplat. M50
Meillä ollaan sen verran edistytty että vaimoni antaa meidän panna jos vain kysytään!
T. N24v & M26v
- Anonyymi00011UUSI
Olemme nyt 50v pari harradtus aloitettiin 20 vuotta takaperin. Muutama parinvaihto mut yksittäisiä miehiä kymmeniä. Aisurina nautin kun vaimo vieraan kanssa, aluksi salassa tapahtui kaikki. Viitisen vuotta sitten tulimme kaapista ulos, ystävät tietävät ja lähi naapuri vaimon saa iskeä naitavaksi. Naapurin yksin asuva leskimies käy säännöllisesti naimassa vaimoa, vaikka ikää 70v tosi taidokas sänkyssä ja vaimo tykkää.
- Anonyymi00019UUSI
Täällä olisi kiva pari joka voisi teidän kanssa iltaa viettää.
Kivaa yhdessä oloa.
Mies hetero, nainen bi.
M39 ja nainen 37 - Anonyymi00021UUSI
täällä on siisti,mukava iso ja paksukaluinen mies naiselle nautintoa antaan. M50
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5871223- 80907
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.274694- 56656
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä189653Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta128603Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203546Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496