Minua nainen, niin selitäppäs sitten, että miksi täällä ei koskaan ole viestejä joissa nainen kaipaa omaa ujoa kultamussuaan?
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Eipä mullekaan tuolla tavalla ilmaise olemassaoloaan täällä vaan ihan muita keinoja käyttäen. T. Eräs
- Anonyymi00002
Kun ei ole koskaan ilmaistu kiinnostusta minulle henkilökohtaisesti niin silloin se tarkoittaa sitä ettei hänellä kiinnostusta ole. En jaksa enää muutenkaan, kaikki on ollut vain omassa korvien välissä ja kuvitelmissa ja minulle on sanottu että pitää jättää rauhaan.
Toivottavasti sinä löydät kultamussusi. - Anonyymi00003
Pidän tunteeni enemmän omana tietonani. Varsinkin kielletyt sellaiset.
- Anonyymi00004
Välil teen alotuksen Kultsilleni, mut seki poistetaan aina heti. -n
- Anonyymi00005
Todenäkoisedti siksi ettei se naisesi edes kirjoita pslstalle .
Olet vain luulut palstakirjoituksia hänen tekemikseen .
Ja se on hyvin yleinen erehdys kaipaajilla . - Anonyymi00006
Mielestäni täällä on yksi tai korkeintaan jokunen sellainen naiskirjoittelija jotka sitten koko palstan miehistö mieltää omaksi kaivatukseen
- Anonyymi00007
Veikkaan, että kirjottajista 97% naisia, ja 3% miehiä.
- Anonyymi00008
Ujoa "ronttiaan" kaipaava on joka päivä odottaen millon on selvä tunniste millon nähdään penkillä maisemien katsomisesta ja jutellessa,ehkä myös pienen suolaisen ja teen merkeissä.
- Anonyymi00009
Eikö ole koskaan ollut?
- Anonyymi00010
ja mistä tiedät sitten, että kaipaa 🤔?
- Anonyymi00011
Tämä oli minulta tyhmä aloitus. Anteeksi nainen. Tosi syylistävä. Kaipaan ja haluaisin niin kovin, että rakastaisit. En kirjoita tämmöisiä enää. Mieheltä.
- Anonyymi00016
Kultamussukkani, ikävöin ja haluan minäkin.
- Anonyymi00012
Voi kultamussu, se on poistettu?!
- Anonyymi00013
Et ole minun mielestäni ujo etkä oikein omakaan. Se, kenen oma olet, ei varmaan halua lukea sellaisia aloituksia täältä. Vastailen ainoastaan toisten aloituksiin ja käsittelen ikävääni siten.
N>M- Anonyymi00014
Tuostahan saa nyt sen käsityksen ettet haluakaan omaksi.
- Anonyymi00015
Ei kukaan sinua kaipaa. Max joku transu vittuilee kustannuksellasi. Naisille tulee yhteydenottoja ovista ja ikkunoista toinen toistaan paremmilta miehiltä niin että hyvää huomenta
- Anonyymi00017
Ujo. Ei kyllä oikein sovi hänen. Tosin äitini sanoi häntä ujoksi.
- Anonyymi00018
Siihen on vissi syy. Tiedät sen. Jos olet hän. Ja minä olen kaipaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133840
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?82700- 58676
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha81634Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55571Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26543- 152461
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40456- 42449
Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6426