Ite tykkään jos Neidillä ihan luomuna
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Tykkäät sä myös siitä, että aina on lauseiden perässä kolme pistettä?
- Anonyymi00003
Tykkäät mustasta kyrvästä...mä tunnen muutaman ...monta haluat...ite tykkään naisista...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tykkäät mustasta kyrvästä...mä tunnen muutaman ...monta haluat...ite tykkään naisista...
Ja et osaa kirjoittaa edelleenkään.
- Anonyymi00002
Oltiinko tänään kotoisin Vantaalta vai Kuopiosta?
- Anonyymi00005
Kävitkö työkkärisså...
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kävitkö työkkärisså...
Oliko sitä rantaviivaa kaksi kilometriä? Taisi olla kuitenkin hukkaviivaa!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oliko sitä rantaviivaa kaksi kilometriä? Taisi olla kuitenkin hukkaviivaa!
On sitä 2km siis Kuusamossa...Perintönä tuli joo...
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
On sitä 2km siis Kuusamossa...Perintönä tuli joo...
Eilen oli rantaviivasi Kuopiossa...joopa joo...niin se mieli muuttui. Urpo!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eilen oli rantaviivasi Kuopiossa...joopa joo...niin se mieli muuttui. Urpo!
Siis Kuopiossa on 100hehtaaria metsää...ihan itse ostettua... Kuusamosta tullut perintönä kaikki..
.miten sun omaisuus? - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siis Kuopiossa on 100hehtaaria metsää...ihan itse ostettua... Kuusamosta tullut perintönä kaikki..
.miten sun omaisuus?Hyvin sinulla on ainakin mielikuvitusta. Eilen se oli Kuopiossa 2 km rantaviivaa eli puhuit itsesi pussiin!
Ja jos sulla sitä omaisuutta oikeasti onkin, niin mitä sitten? Eipä se tilannettasi yhtään korjaa kun täällä nauut ja piipität kaiket päivät! - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hyvin sinulla on ainakin mielikuvitusta. Eilen se oli Kuopiossa 2 km rantaviivaa eli puhuit itsesi pussiin!
Ja jos sulla sitä omaisuutta oikeasti onkin, niin mitä sitten? Eipä se tilannettasi yhtään korjaa kun täällä nauut ja piipität kaiket päivät!Olitkos kännissä taas eilen? Kuusamossa mun perinnöt on aina olleet...Kuopiosta on ostettu ihan rahalla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olitkos kännissä taas eilen? Kuusamossa mun perinnöt on aina olleet...Kuopiosta on ostettu ihan rahalla.
Eipä ole tarvetta ryyppäillä, mites sulla? Juu, huijari olet koko ukko. Se on tullut täällä selville!
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eipä ole tarvetta ryyppäillä, mites sulla? Juu, huijari olet koko ukko. Se on tullut täällä selville!
Eli varokaas tätä Vantaan/Kuopion huijaria, mulukun kokokin sillä muuttuu tilanteen mukaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taidat olla varaton...turha se on perseaukisena yökerhoissa pyöriä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Taidat olla varaton...turha se on perseaukisena yökerhoissa pyöriä.
Olen ihan töissä käyvä ihminen ja kuten sanoin,minulla ei ole mitään tarvetta ryypätä. Hoida sinäkin se homma minun puolestani!
Ja mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että olet huijari. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olen ihan töissä käyvä ihminen ja kuten sanoin,minulla ei ole mitään tarvetta ryypätä. Hoida sinäkin se homma minun puolestani!
Ja mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että olet huijari.Pakko myöntää että huijaan sillointällöin...eihän tässä muuten olis varaa rellestäää...
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Pakko myöntää että huijaan sillointällöin...eihän tässä muuten olis varaa rellestäää...
Carponara pastaa...maitoa,kauraleipää eli viehkeää naista seuraksi
Anonyymi-ap
2026-08-11 23:55:06
Ilmoita
Eikö siinä kakki näköjään 5litraa vodkaakin....ei siinäkään kaikki...maailman paras kielihoito jne...eikä siinökään kaikki...ei kehtaa kaikkea kertoa.
- Anonyymi00009
Ite tykkään jos Neidillä ihan muna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459