Talous kasvaa nyt hyvin

Anonyymi-ap

Tälle vuodelle 2 ,1%, ensivuodelle jo lähes 3 % .
Tämä hallitus keskustalla täydettynä jatkunee.
Ei kapakka ja yökerho demareita nyt päästää tunaroimaan.

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kasvaa hyvin, juuri tänään tuli tietoon, että kokonainen saha suljetaan.

• Anonyymi00005
        UUSI

Saha organisaatiota. Firmalla isoja sahoja joihin kytketään lakkosaha. StoraEnso sanoi liittmisestä, vasta osti Junnikkalan isot sahat Kalajoelta ja Oulaisista, siellä ei kommunistit huseeraa. Viime lakoissakin sahat pyöri.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Saha organisaatiota. Firmalla isoja sahoja joihin kytketään lakkosaha. StoraEnso sanoi liittmisestä, vasta osti Junnikkalan isot sahat Kalajoelta ja Oulaisista, siellä ei kommunistit huseeraa. Viime lakoissakin sahat pyöri.

Oulussa ajetaan ylös uutta sahaa joka modernina on tuottavampi. Veitsiluoto vanhana ei ole tuottava. Kokonaiskapasiteetti kasvaa kun uusi korvaa vanhan

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pikku porvari, ei tykkää lainkaan että duunareitten puolia pidetään.

Tuo mikään porvari ole,tavallisen varastomies, mutta huutelee porvari paskaa.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pikku porvari, ei tykkää lainkaan että duunareitten puolia pidetään.

Tuo mikään porvari ole,tavallisen varastomies, mutta huutelee porvari paskaa.

Eivät tuota kuukausienkin lakkoja ollut. Lakkovahdt palauttaa Venäjälle.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eivät tuota kuukausienkin lakkoja ollut. Lakkovahdt palauttaa Venäjälle.

Eikä tää trilli suomea tunnu oppivan, sama trolli öyhöttää IS:ssa.

• Anonyymi00002
      UUSI

Sitten kapakat menevät konkursiin.

Persuhan kauhistelevat jo kapakassa käy.

• Anonyymi00003
      UUSI

Muistakaa äänestäjät, on yksipuolue joka ei kansan tahdosta välitä, vallanhimo on lopullisesti sumantanut heidän aivonsa.

• Anonyymi00004
      UUSI

Hyvä että kysyntää on ulkomailla, mutta sille kasvulle ole Suomen hallituksella mitään tekemistä.

• Anonyymi00007
      UUSI

Lisää työmarkkinoiden suitsimista niin kasvu jatkuu pidempään ja kovempana

• Anonyymi00008
        UUSI

Ayliikkeen voisi lopettaa talouskasvun tieltä, liian vasemmisto poliittinen. Ei ole synkroonissa työn tuottavuuteen, kuukausien lakotkin.

• Anonyymi00011
      UUSI

Saa nähdä millainen on tuleva SDP:n johtama hallitus. Persuja siellä ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      492
      983
    2. 57
      638
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      558
    5. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      530
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      73
      499
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      450
    Aihe