Viimeinen SDP:n hulluus oli AKT:n ja Teollisuusliiton kautta mobilisoitu kuukauden satamalakko 2024. Siinä hyökättiin suoraan yrityksien kimppuun. Voi vittu ay-demarit. Voi vittu. Kouvolan seudukkakin palkkojen maksu keskeytyi. Kuka maksaa? Antti Lindtman? Riku Aalto? Vahingonkorvauslaki toimeen.
Nyt lähtee Kemistä taas työpaikkoja. Onneeksi olkoon SDP!
Liittojen valheiden takia vielä 27% palkansaajista luulee, että pitää kuulua liittoon, että saa ansiosidonnaisen. Totuutta piilotellaan. Liitolla ei ole mitään tekemistä tulojen kanssa. Työnantaja maksaa palkan kaikille samalla tavalla on liiton jäsen tai ei, ja ansiosidonnaisen maksaa työttömyyskassa jäsenilleen.
Kassaan on pakko kuulua, sen takia kassan jäsenmaksun saa vähentää verotuksessa. Liiton jäsenyys on vapaahtoinen. Liiton pomoille maksettava provisio ei ole tulonhankkimiskulu. Ei vähennystä verotuksessa. Oikein.
Ei pidä uskoa kaikkea, mitä Hakaniemen marionetit selittää. Totuus on, että joukkovoimalla ei ole saatu mitään vuosikymmeniin. Päinvastoin, taas siirtyy työtä ulkomaille Kemistä, Raahen miljardi-investointi meni Ruotsiin samasta syystä. Kiitä yritysvastaista SAK/SDP-liikettä.
EIkä pidä unohtaa väkivaltaisen SDP:n aloittamaa sisällissotaa, jossa kuoli 38000.
Älä unohda 1990-luvun lamaa, jonka sai Metallin ja Paperin silloiset pomot, koska eivät hyväksyneet jo SAK:n hyväksymää yhteiskuntasopimusta. Hulluus ajoi Suomen devalvaatioon ja syvään lamaan. Kiitos liiittopomot.
SAK/SDP -avioliitto on huono juttu. Uhka suomalaisten hyvinvoinnille.
SDP on yitysvastainen sosialistinem lakkoliike
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Rasismi on SDP:n taskuissa. Työpaikkojen ilmapiiri olisi paljon paljon parempi ellei ay-demarit painostaisi ja haukkuisi toisia työntekijöitä. jotka eivät ole tovereita tai eivät kuulu liittoon. Palkansaajista 53% kuuluu liittoon. Ja siihen on oikeus kuin samoin 47% olla kuulumatta. Vaikka kuuluisi, niin lain mukaan liiton järjestämään lakkoon ei saa pakottaa. Rikkuriksi haukkuminen on maalittamista ja rasismia. Lakkovahdit portilla ovat jo uhka sinänsä. Ne ovat henkistä väkivaltaa. SDP on rasistinen järjestö.
- Anonyymi00002
Kokoomus ja orjuus kunniaan niin Suomesta tulee paratiisi.
- Anonyymi00003
Vain ammattiliitto ajaa jäsentensä etua ja tarvittaessa ylintä oikeusastetta myöten asti - ja ilmaiseksi. Vain ammattiliitto maksaa lakkoavustuksia. Yksityiset työttömyyskassat sensijaan keräävät vain jäsenmaksut, niille olet kuluerä ja haitta sen jälkeen kun olet jäsenmaksusi maksanut.
- Anonyymi00004
Veitsiluodon saha lakkautetaan koska se on vanha ja vaatisi täysimittaisen uudistuksen. Raaka-aineen hinta on kova ja tuotteen kysyntä laskee. Osta enemmän lautaa äläkä valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461092Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467