Etsin noin 47 vuotiasta haminalaista golfaavaa eronnutta (ainakin hetki sitten) miestä jonka kanssa vietin hauskan aamuyön Kotkan Easy Peasy ravintolassa marraskuussa 2024. Olin työporukan kanssa juhlimassa pikkujouluja. Jossain vaiheessa iltaa me tanssittiin juteltiin juotiin ja muuta. Mahtaakohan enää tätä miestä löytyä mistään?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Eikö kukaan tunnista? Vaalea, n175cm, 70kg, urheilullinen ja kuntosalilla ahkerasti vieraileva (varmasti:)).
Kertokaa terkkuja minulta. - Anonyymi00003
Oliko hiv-testi positiivinen vai miksi kyselet typeryyksiä?
- Anonyymi00004
No siitä ei ole lainkaan kyse.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
No siitä ei ole lainkaan kyse.
Oletko täysin varma? 🧐
- Anonyymi00005
Tulitko siis raskaaksi kun bylsit tuntemattoman ukon kanssa?
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä, näin pääsi käymään. Ja nyt niitä elatusmaksuja kiitos! Mielellään takautuvasti.
- Anonyymi00007
Toiset ne vaan bylsii täällä itsensä kanssa HAHA. Mutta mitä tulee golffariin, kannattaako etsiä? Harrastus on pyrkyreille tyypillinen. No ehkä avaaja etsii sellaista.
- Anonyymi00008
Aloittaja on todennäköisesti ollut helppo mutta huono pano. Kertoohan sen jo sekin, että kahden vuoden jälkeen tavoitellaan jotain tuntematonta golfaria suomi24 pellepalstalta. Huutista!
- Anonyymi00009
Tuuhan tyttö riekontiel niin saat kunnon tummaa romaani peeloa jopa mutra ojan yläpäässä olevaan rinsaan.... Nauraa.. Hyvä koini se on varma. t.allu
- Anonyymi00010
Aloittajan teksti sitä tasoa, että voisi hyvinkin tulla 🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459