Taidat tietää mies sinäkin sen, että me ollaan ihan mahdottoman mahdoton yhtälö ihan kaikin puolin. Ajatellaanpa että vaikka mitään esteitä ei meidän välillä olisi (niitähän on vaikka kuinka paljon), niin siitäkään huolimatta meistä ei koskaan voisi tulla yhtään mitään. Kahden täysin erilaisen maailman ja elämäntyylin yhteensovittaminen on jo mahdoton haaste ja siihen päälle vielä luottamuspula. En varmaan koskaan voisi täysin luottaa sinuun ja siihen on syynsä. Mieletön kemia, magneettinen vetovoima, järisyttävä intohimo ja sähköä ja jännitystä täynnä oleva energialataus aina tavatessamme eivät yksinään riitä mihinkään. Eikä siihen lisäksi riitä vain se tunne jostain sielunkumppanuudesta tms. Tai mihinkään muuhun kuin ehkä villiin s.ksiin nuo ei riitä, eikä sen takia kannata pilata mitään hyvää ja pysyvää mitä jo on, ainakin minulla... En siltikään tiedä mitä sinusta haluan, ehkä juuri sitä jännitystä ja jotain "pahuutta" omaan elämääni, vaihtelua arkeen. Tietyissä rajoissa tietenkin.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Jos totta puhutaan, kuulostaa siltä, että voisit hyötyä terapiasta.
- Anonyymi00003
Tuo minua aina ihmetyttää, että sanotaan, eletään ihan erilaista elämää. Esim. tuleva laulaja on työskennellyt nuorena trukkikuskina ja sitten toteuttanut unelmansa laulajana. Sitten ihmetellään jotain paria, jossa mies on trukkikuski ja nainen laulaja. Tarkoitin sama ihminenkin voi elää ja tehdä töitä aivan eri ympäristössä eri aikoina. Ei ihmisen tekemä työ hänen ulkonäköään tai luonnettaan muuta. Kyllä ihminen on sopeutuvainen siihen ympäristöön, missä haluaa elää ja asua.
- Anonyymi00007
Tietyssä tapauksessa on kyse siitä, että en ole koskaan pystynyt näkemään itseäni yhdenkään samassa tilassa oman lapseni ikäisen kanssa! Ja se liittyy stalkkaamiseen ja siihen, ettei hän koskaan sanonut mitään ohi mennessään! Se muistutti samanlaista tilannetta mikä tapahtui parisuhteessani aikoinaan! Ja se ikäänkuin kaksinkertaisti sen aikaisemman kokemuksen merkityksen! Ja se sai aikaan sellaisen pysyvän tunteen, etten voi edes ajatella olevani samassa tilassa hänen kanssaan koskaan!
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tietyssä tapauksessa on kyse siitä, että en ole koskaan pystynyt näkemään itseäni yhdenkään samassa tilassa oman lapseni ikäisen kanssa! Ja se liittyy stalkkaamiseen ja siihen, ettei hän koskaan sanonut mitään ohi mennessään! Se muistutti samanlaista tilannetta mikä tapahtui parisuhteessani aikoinaan! Ja se ikäänkuin kaksinkertaisti sen aikaisemman kokemuksen merkityksen! Ja se sai aikaan sellaisen pysyvän tunteen, etten voi edes ajatella olevani samassa tilassa hänen kanssaan koskaan!
Sinusta ei tiedä, oletko nainen, joka kammoksuu noin 20 vuotta nuorempia miehiä vai oletko esim. isä, joka vastustaa tyttärensä suhdetta mieheen, joka on jopa sinusta vanhempi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi hoet tuota lapseni ikäisen kanssa?
- Anonyymi00004
Ei kannata haluta pahuutta elämäänsä. Kun sille antaa pikkusormen, se vie koko käden.
- Anonyymi00006
En usko että mies sitä pahuutta edustaa.
- Anonyymi00005
Minulle riittäisi ystävyys johon kuulusi villi ja intohimoinen s*ksi.
- Anonyymi00013
Ole sitten tarkkana sen miehen kanssa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ole sitten tarkkana sen miehen kanssa.
Olen mies ja kommenttini oli naiselle.
- Anonyymi00008
Ei se mitään... Keskity siihen mitä sinulla on hyvää yötä 😊
- Anonyymi00009
Mahdollinen yhdyntä kävisi minulle.
- Anonyymi00010
Mitä tarkoitat tuolla rajoilla? Silloin tällöin hemmotteluja?
- Anonyymi00012
Niin, se on yks asia, että kaikki on pelkkää aivojen tehtailemaa huumehöyryä, mutta onhan sitten se ainakin itsellä, että se tunteen syvyys meinaa vähän humpsahtaa ja silloin meinaa vähän tulla hätäkin käteen.
- Anonyymi00014
Onko tämä taas "mies esiintyy naisena" aloitus
- Anonyymi00015
Niin, silloin voisi ymmärtää ainakin nuo seksijutut. Mies tietää sen, ettei se mies ainakaan miehistä kiinnostu seksuaalisesti eikä oikein muutenkaan.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin, silloin voisi ymmärtää ainakin nuo seksijutut. Mies tietää sen, ettei se mies ainakaan miehistä kiinnostu seksuaalisesti eikä oikein muutenkaan.
Ihan sama minulle mitä hän elämässään tekee, mutta koska minun on mahdotonta nähdä itseäni samassa tilassa hänen kanssaan, se kertoo siitä ettei hän ole minulle oikea!
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihan sama minulle mitä hän elämässään tekee, mutta koska minun on mahdotonta nähdä itseäni samassa tilassa hänen kanssaan, se kertoo siitä ettei hän ole minulle oikea!
Eihän sinun tarvitse sitä jatkuvaan tänne toitottaa, pidä vaan linjasi, se riittää. Joka tapauksessa ei liity ainakaan minuun.
- Anonyymi00017
Paljon sitä samaa mitä itsekin mietin, paitsi että sopivuudesta olen eri mieltä, melkein täysin eri mieltä. Me sovimme tosi hyvin yhteen ja molemmat voisimme hyvin yhdessä. Mutta tämähän ei ole se ainoa tekijä välillämme.
- Anonyymi00023
Samoin ajatuksin
- Anonyymi00025
Mitä ne muut tekijät on?
- Anonyymi00021
https://youtu.be/NXHMH8atmYQ?si=f-2p0Sxp9JqyhTnt taidat tietää myös sen jos olet eräs nuorempi, että hellyyskohtaus, kun iskee niin tyyny ja peittokin riittää halaamiseen sinua kohtaan.
- Anonyymi00024
Lisään vielä, että tämä oli/on m->n
- Anonyymi00026
Ja sitten vanhainkodin kiikkustuolissa kaduttaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471906
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3251345Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.175956Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.269691- 33611
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12611- 257603
- 191563
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20512- 42492