👅
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Pus...?
- Anonyymi00003
Kirjoitetaan, I need a kiss.
Ei muuta, kiitos.- Anonyymi00006
Äikkä oli 6 koulussa!
- Anonyymi00010
Et siis ymmärtänyt tuon a-kirjaimen kanssa?
- Anonyymi00011
Voihan se olla vaikka The Kiss ♥️ -sivu
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Äikkä oli 6 koulussa!
Saman verran ku Englannissa. Kuulemma. T. Team Maria
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Saman verran ku Englannissa. Kuulemma. T. Team Maria
On rintasi sun kauniit niin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
On rintasi sun kauniit niin.
Ainaki on omat, eikä jonku Simon Ulkokannusterin kustantamat.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Meinaatko sen Idols juontajan? Ethän ymmärtänyt väärin ketunnenä? Ne on kauniit ja näkyy paitojesi läpi anteliaasti. Aivan kuin Natalia Portman look-a-like muutenkin.
Classy. <- - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Meinaatko sen Idols juontajan? Ethän ymmärtänyt väärin ketunnenä? Ne on kauniit ja näkyy paitojesi läpi anteliaasti. Aivan kuin Natalia Portman look-a-like muutenkin.
Classy. <-Näyttääkö Salolainenki Natalialta?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
No niitä on vaikea kyllä periä takaisin. Fiksua oletan olemattomalta neidiltä x. Apaattinen esitys sulta. Sivusta kikakika
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
No niitä on vaikea kyllä periä takaisin. Fiksua oletan olemattomalta neidiltä x. Apaattinen esitys sulta. Sivusta kikakika
Uhkaukses kyl löytyy ilman paikallaolooski.
- Anonyymi00004
Olen odottanut pyyntöäsi vanhempi kaunotar.
- Anonyymi00005
minä kaipaan rakkaani vierelle
- Anonyymi00007
hänen läsnäolonsa on minun kotipaikka. sinne jään.
- Anonyymi00008
Puss och kram
- Anonyymi00009
kunnes kuolen pois.
- Anonyymi00012
Niin, puhuitko tästä viikosta?
- Anonyymi00013
Voisi ainakin puhua...
- Anonyymi00014
😘😘😘🫦❤️
- Anonyymi00016
Keskeytinkö jotain...?
- Anonyymi00017
ok pelaajanainen
https://www.youtube.com/watch?v=5UiUnE3Rc-c&list=RD5UiUnE3Rc-c&start_radio=1 - Anonyymi00018
Ootas syön nää murot ensin.
- Anonyymi00019
Minä olen siitä omituinen etten ole koskaan tykännyt suukottelusta. Teininä ne limaiset kielipusut oli ok, mutten sen jälkeen ole niistä bakteerikammoisena välittänyt.
pieni suukko suu kiinni on ok, muttei sen enmpää :D - Anonyymi00020
Aijaa, eri palsta. Tulin vasta,en huomannut...palataan?
- Anonyymi00021
Ei palata! En halua nähdä sinua enää koskaan!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei palata! En halua nähdä sinua enää koskaan!
Yh yh, nyt me kaikki kuollaan! Hän ei halua nähdä sua enää koskaan! Maailman loppu. Mitään ei ole enää tehtävissä. Voimme lakata olemasta. Hän ei halua palata😭😭😭 Surku ja hammasten kiristys.
Hohhoi, jos menis keitteleen kahvit ja tupakalle. - Anonyymi00026UUSI
Ainiin, 😘 tos on toi suukko. Ilmoita jos tarviiit lisää. Mulla on näitä iha liikaa, voin kyllä tuoda lisää jos sulta loppuu.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Yh yh, nyt me kaikki kuollaan! Hän ei halua nähdä sua enää koskaan! Maailman loppu. Mitään ei ole enää tehtävissä. Voimme lakata olemasta. Hän ei halua palata😭😭😭 Surku ja hammasten kiristys.
Hohhoi, jos menis keitteleen kahvit ja tupakalle.Sun seurassa kultahampaitaka ei tarvi kiristellä. Kuulemma.
-hellapoliisit - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sun seurassa kultahampaitaka ei tarvi kiristellä. Kuulemma.
-hellapoliisitMonesko rienan kohde jolle omassa päässäs avaudut on menossa istunnon aikana? Psykedeelistä
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hohhoi, jos menis keitteleen kahvit ja tupakalle.hyh, tupakoija ei kiinnosta millään tasolla🤮👎
- Anonyymi00028UUSI
mitää tarvetta antaa mun energiaa ja mun ihania huulia tiss ejä ja pim ppua kellekkään semmosseelle KETÄ ei oikeesti kiinnostele
- Anonyymi00030UUSI
Vieläkö se autuas vtuttava setä nk keskittyy guben emojeihin? Käyttäisin sen energian jo nyt puolustusasianajahan kanssa..
- Anonyymi00034UUSI
M-naiselle voisin antaa molemmille huulille 👅. Pitäisi sopia jotenkin tapaaminen. On ollut nyt aika vaikeaa saada onnistumaan.
- Anonyymi00035UUSI
Jaa, laittaako vaimo ja lapset kapuloita kaksoisrattaisiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261583
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2031016Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.151665Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.232546- 187509
- 31500
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11454- 184452
- 41426
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18403