Voi olla sama kaivattu?
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Neljällä
- Anonyymi00002UUSI
Kolme miestä ja yksi nainen kaipaa yhtä naista?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kolme miestä ja yksi nainen kaipaa yhtä naista?
Oho, jollain tavalla kuulostaa tutulle mut.....
Kertoisitko nuista tuollaiseen kuvioon liittyvistä ihmisistä hieman enemmän?
Vaikka näin eriteltyinä:
1. Mies
2. Mies
3. Mies
4. Nainen
Sekä kuka mahtaa olla tuo nainen jota nuo kaipailevat? Entä kaipaako tuo nainen ketään nuista vaiko jotakuta muuta?
- Anonyymi00003UUSI
Yhtä miestä taitaa kaivata useampi
- Anonyymi00004UUSI
Kaksi miestä ja yksi nainen?
- Anonyymi00005UUSI
Kuvittelet mies vain, kun itse kaipailet useampaa naista😅
- Anonyymi00006UUSI
Arvasin että täältä tehään jotain jakoja.
Sulle kävis toi ota sä se ja sulle toi. - Anonyymi00007UUSI
Jollain voi olla monta kaipaakaan, mutta täällä palstalla ne kaipaavat tuskin pyörivät.
- Anonyymi00008UUSI
*kaipaajaa
- Anonyymi00009UUSI
Näitä kaipausviestejä on helppo omia , mutta IRL sen sitten näkee, ketä on oikeasti ikävöity.
- Anonyymi00010UUSI
Joku härkämies hakkasi saaraa kuka arvaa
- Anonyymi00013UUSI
"Ja niin Augusto Pinochetin oli koko kansan ennakkoverolle pantava". -lautakasa
- Anonyymi00024UUSI
Miksi Saara pitää sotkea näihin❓
Jättäkää edes hänet rauhaan.
Törkeetä sotkea tollain tänne näihin juttuihin kuolleita ihmisiä ❗‼️❗
Tuohon "törkeetä" sanan kohdalle olisin halunnut laittaa ihan muun sanan tai parikin, mutta se on huomattu että silloin lähtee lähes aina heti poistatukseen kommentit
jos sen toisen niistä laitan.
Muut kyllä saavat laittaa eikä poistateta.
Vastaisitko kuitenkin kysymykseen että kukas tämä härkämies mahtaakaan olla? - Anonyymi00025UUSI
Laitan tähän erikseen ne pari sanaa joista mainitsin..
A L A-A R V O I S T A
sekä etenkin totaalisen
‼️ S Ä Ä L I T T Ä V Ä Ä ‼️
Lisätään nämäkin vielä...
J U L M A A
N O L O A
Enemmänkin olisi sanoja jotka sopisi.
Millainen ihminen edes tekee noin?
- Anonyymi00011UUSI
Tarkoitatko palstalla ikävöiviä? Enpä tiedä, olisko se mikään meriitti, että suomi24: lla olisi monta tuttua anonyyminä kirjoittajaa. Toivottavasti mua ei ainakaan ikävöi kuin yksi.
Nainen- Anonyymi00012UUSI
Joo, enpä olisi riemastunut, jos täällä pyörisi moniakin tuttuja lukemassa mun kirjoituksia ja ehkä jopa omimassa niitä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo, enpä olisi riemastunut, jos täällä pyörisi moniakin tuttuja lukemassa mun kirjoituksia ja ehkä jopa omimassa niitä.
Minä järkytyin jo siitä mahdollisuudesta, että mun kaivattuni saattaisi olla täällä kirjoittamassa/ lueskelemassa. Häipyköön häiritsemästä, että saan käsitellä tunteitani rauhassa 😅
- Anonyymi00015UUSI
Maailmassa on yli kahdeksanmiljardia ihmistä siitä alat laskemaan suhdelukuja
- Anonyymi00016UUSI
Vain yksi pimppi...on minulla ja riittää
- Anonyymi00017UUSI
Kaunista Naista olen todella halunnut ja omani otin
- Anonyymi00018UUSI
On se omakin varmaan omalla tavallaan kaunis. Joten hyvä että otit. ☺️
- Anonyymi00019UUSI
Riippuu esim. ammatista. Joillakin kassaneideillä on varmasti kymmeniä kaipaajia kullakin, mutta yksin metsän keskellä haahuilevaa metsäkoneen kuljettajaa tuskin moni osaa kaivata.
- Anonyymi00020UUSI
Mut jälkimmäisen moni osaa ainaki hukata. Kuulemma.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mut jälkimmäisen moni osaa ainaki hukata. Kuulemma.
Keitäs metsäkoneen kuljettajia on hukattu?
Onko se susta reilua tai arvostettavaa
vttuilla jollekulle henkilölle täällä
hukattujen ihmisten kustannuksella?
Eipä taida olla reilua muutenkaan vttuilla sille jollekin mistään noista jutuista.
Ei ne ole sen tekosia, kuulemma.
- Anonyymi00021UUSI
P- miehellä on ainakin iso liuta kaipaajia, ikävä kyllä. Olisin halunnut olla se ainoa, mutta en ole, sillä hänellä noita naisia piisaa 🥺💔.
Mn tumma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491434- 1151416
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198949Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327885Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä233830- 58733
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht233697Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21601