Mikä on loukkaavinta, mitä kaivattusi

Anonyymi-ap

on sanonut tai kirjoittanut sinulle tai sinusta? Miten suhtaudut siihen tänään?

28

278

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Niin paljon pskaa niskaan tullut, ettei tämä tila riittäisikään kertomaan kaikkea, joten antaa olla rakas.<3

• Anonyymi00004

Sinähän tilasit sitä.

• Anonyymi00003

En viitsi sitä uhriutumista ja muunneltua totuutta miettiä. Eläköön elämäänsä. Mietin muita ihmisiä.

• Anonyymi00005

Liittyy työhön. Että unelmoin turhaan jostain isommasta. Vaikuttaa edelleen hyvin paljon ja on päivittäin mielessä.
      Nainen

• Anonyymi00006

Eli kaikkein tärkein syy, miksi en voi kuvitella että voisin olla hänen kanssaan suhteessa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eli kaikkein tärkein syy, miksi en voi kuvitella että voisin olla hänen kanssaan suhteessa.

Älä sitten estä häntä olemasta muiden kanssa jos et itse halua.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Älä sitten estä häntä olemasta muiden kanssa jos et itse halua.

Estä? No en todellakaan. Miten sen tekisin edes?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyvä niin. Kumppanin tulee olla sellainen, joka tukee kaikin tavoin elämän varrella.

• Anonyymi00008

Hän irl en mä muista ei nyt oikeastaan mitään kovin loukkaavaa. Täällä mistä mä tiedän. Kirjoittaako mitään. Täällä saa kuulla niin paljon pskaa ettei oikeastaan muuta ees odota enää tai muista edes. En jotenki silti usko et kukaan tuttu niitä kirjoittaa.

• Anonyymi00010

En rasita pollaa miettimällä mitään vanhoja. Ei niillä asioilla ole enää merkitystä.

• Anonyymi00011

Pahaa tarkoittamaton ihminen voi sanoa joskus pahastikin jos kokee jotenkin häntä uhattavan. Jokaisella ihmisellä on kuitenkin itsesuojeluvaisto, joka aktivoituu viimeistään siinä vaiheessa kun asiat alkavat uhkaamaan ihan perustoimeentuloa ja päivittäisiä elintärkeitä asioita..

• Anonyymi00016

Unohdit ne ketkä tuhoaa itsensä siinä vaiheessa kun tulee perusturvan menetys ja ne ketkä ei lähde yksin silloin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Unohdit ne ketkä tuhoaa itsensä siinä vaiheessa kun tulee perusturvan menetys ja ne ketkä ei lähde yksin silloin.

On kuitenkin eri asia jos itse kykenee hoitamaan kaikki asiat hyvin, mutta joutuu vaikeuksiin muiden takia, koska on rehellisempi, epäitsekkäämpi ja toisia ajatteleva.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

On kuitenkin eri asia jos itse kykenee hoitamaan kaikki asiat hyvin, mutta joutuu vaikeuksiin muiden takia, koska on rehellisempi, epäitsekkäämpi ja toisia ajatteleva.

Miten se näkyy käytännössä? SEKÖ TEATTERI JA TOISELTA VARASTAMINEN ESIINTYEN OMINA AJATUKSINAAN NOIN 2V.ELÄMÄSSÄÄN KERTOO HENKILÖN LUONTEEN HYVYYDEN?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miten se näkyy käytännössä? SEKÖ TEATTERI JA TOISELTA VARASTAMINEN ESIINTYEN OMINA AJATUKSINAAN NOIN 2V.ELÄMÄSSÄÄN KERTOO HENKILÖN LUONTEEN HYVYYDEN?

Se että suku olisi harrasuskovaisia, aitoja uskovia, raamatun oppia seuraavia ei tarkoita että heidän kaikki jäsenet automaattisesti olisi sellaisia.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se että suku olisi harrasuskovaisia, aitoja uskovia, raamatun oppia seuraavia ei tarkoita että heidän kaikki jäsenet automaattisesti olisi sellaisia.

Tiedän montakin jotka on kääntyneet Jumalaa vastaan ja piirtelevät ihoonsa saatana kuvia ja esittävät kuitenkin ihmisille pyhää lehmää.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tiedän montakin jotka on kääntyneet Jumalaa vastaan ja piirtelevät ihoonsa saatana kuvia ja esittävät kuitenkin ihmisille pyhää lehmää.

Minä tiedän yhden tällaisen erittäin narsistisen naisen. Käyttää miehiä miellyttävää ulkonäköä hyväkseen pahoihin tekoihin omilta uskovaisilta läheisiltään.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minä tiedän yhden tällaisen erittäin narsistisen naisen. Käyttää miehiä miellyttävää ulkonäköä hyväkseen pahoihin tekoihin omilta uskovaisilta läheisiltään.

Pahinta tuossa uskossa on, että he kuvittelevat saavansa tuosta vain pahat tekonsa anteeksi. Raamattuhan ei kerro totuutta miten ihmiselle tulee käymään. Kerrotaan vaan, että ihminen pääsee taivaaseen ja riittää pelkästään uskominen siihen. Tämä taivas taitaa olla kuitenkin lyhyt ”valaistu” silta seuraavaan elämään ja edellisen elämän ”pahat” teot siirtyvät myös uuteen elämään, ikäänkuin opittavaksi pois.

• Anonyymi00012

Mitä enemmän jostain pidän sitä vähemmän syntyy keskustelua ja nyt on tilanne se, että tuli vielä ihan kuunpimennyskin 😂

Mutta kaipa minäkin riitän(?) Jeesukselle 😇

• Anonyymi00014

Huhuu, pimeneekö kuu vai naisen suu, on nimittäin niin kova luu, ettei tuu luokseni mun vaikka pimenee suu, oi kuu 🤔

• Anonyymi00013

Toivonut pahaa, kun itse toivon toisille hyvää. Joten ollaan erilaisilla poluilla.

• Anonyymi00017

On olemassa niitä ketkä toivoo liikaa hyvää toisille ja se on esim. Sallia kaikki epäterve.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

On olemassa niitä ketkä toivoo liikaa hyvää toisille ja se on esim. Sallia kaikki epäterve.

Ja he tekevät siinä karhunpalveluksen sille kaverilleen ja tämän kaverin seuraaville kumppaneille. Pskaa käytöstä ei pidä hyväksyä ikinä!

• Anonyymi00015

sillein rumasti, jotain öy-öy... 😞 ei oikeesti, mut kuitenki....

• Anonyymi00025

Kerran karjassu :D

• Anonyymi00026

Hän ei ole sellainen ihminen joka loukkaisi ketään 😇

• Anonyymi00028

Ei hän ole loukannut minua mitenkään. Ei minun elämänpiirissä kukaan loukkaa ketään. Sellaisista ihmisistä pitää hankkiutua eroon ja etsiä parempaa seuraa.

• Anonyymi00029

En tiedä, mutta irl tehnyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      374
      1220
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      768
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      716
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      622
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      615
    6. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      21
      554
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      346
      546
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      84
      498
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      469
    Aihe