Olet väittänyt, että olen rasisti ja, että vihaan päihdeongelmaisia ja rikollisia, enkä pelkästään rikollisia, vaan myös heidän läheisiään.
Olet väärässä... En ole koskaan kokenut työttömiä, tai yhteiskunnan ulkopuolella eläviä ongelmaksi. Päihdeongelmista on haittaa vain päihdeongelmaisille itselleen ja heidän asuinkumppaneille, ei minulle...
Myöskään perinteisten rikollisten läheisiä en ole koskaan pitänyt ongelmana, vaan mielestäni he ovat myös uhreja. Sen sijaan, kun kyse on yhteiskunnan suojelemasta rikollisuudesta... sen tyyppisistä jutuista, missä rikokset ovat paljon huumejuttuja ja baaritappeluita vakavampia ja, joita kukaan ei halua tutkia, tai edes pitää rikoksina samalla, kun tekijät ja heidän läheiset keräävät miljoona, -tai miljardi -omaisuuden, koen syvää vihaa sekä tekijöitä, että heidän läheisiään kohtaan...
Rasisti en ole koskaan ollut... En ole koskaan käyttänyt energiaani minkään vähemmistön edustajien vihaamiseen. En etnisen taustan perusteella, kuten nykyään on joillain tapana. Ainoat, mitä olen kokenut ongelmaksi, on ryhmät, joiden jäsenet ovat korostetun vaarallisia muita kohtaan... Jotka haluavat näyttää valtaansa, aiheuttamalla pelkoa...
Minä olen ihminen, joka puolustaa heikommassa asemassa olevia. Niitä, jotka yhteiskunta on hylännyt... Minä puolustan myös rikosten uhreja ja etenkin silloin, kun rikollinen on yhteiskunnan suojeluksessa...
Ja sinä kyllä tiedät, että minä rakastan kaikkia niitä, jotka on hylätty ja petetty ja, joita on kohdeltu kaltoin.
retardipoju
Nainen, en ole sellainen, kuin väität!
Anonyymi-ap
0
59
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574