Moro. Onkohan torilla tänään narunvetokoju tai sitä arpajaisautoa, jonka konepellin päältä saa ostettua arpoja?
Vastaukset 24
- Anonyymi00008
Koska sensuuri bannaa pois tuon kusipäähärikön?
- Anonyymi00010
Hän lienee aivan oikeasti todella häiriintynyt "ihminen". Ymmärrän, että huumorilla joskus kirjoittaa kerran tai kaksi moisia mutta kun tuntuu, että päivystää täällä. Toivottavasti oikea hoitomuoto löytyisi pian.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hän lienee aivan oikeasti todella häiriintynyt "ihminen". Ymmärrän, että huumorilla joskus kirjoittaa kerran tai kaksi moisia mutta kun tuntuu, että päivystää täällä. Toivottavasti oikea hoitomuoto löytyisi pian.
Mene sinä juntti töihi
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei tuo tyyppi parane muulla kuin laittamalla se pakkotöihin 16h/vrk 7/7 kaivamaan lapiolla jotain suo-ojaa ruokapalkalla.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei tuo tyyppi parane muulla kuin laittamalla se pakkotöihin 16h/vrk 7/7 kaivamaan lapiolla jotain suo-ojaa ruokapalkalla.
olen jo lapiomiehenä ja kaivan vajaassa tunnissa 1000metriä ojaa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jumankauta,siehän sälli oot,tuu mulle töihin,saat auto etuuden ja kunnon liksan,ei jää aikaa postailla tälle palstalle..ja mielenterveytes kohenee samalla.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jumankauta,siehän sälli oot,tuu mulle töihin,saat auto etuuden ja kunnon liksan,ei jää aikaa postailla tälle palstalle..ja mielenterveytes kohenee samalla.
Voin tullaki
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oho, karjatilallinen, rekkakuski, lääkäreitäki viisaampi ja nyt lapiomieskin, varsinainen 24/7 monitoimimies ja jokapaikan höylä, joka joutaa tänne kirjotteleen hölmöyksiään kaikkien työkiireidensä keskellä. Sirkuksen pelleosastolle hakemusta nyt kiireesti jo laittamaan sieltä löytyy vakipaikka noin ahkeralle, ei tartte joka paikkaan sitte säntäillä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voin tullaki
Paikka on teidän,ilmoottele anonyymisti.....kovia työ ukkoja tarvitaan..ilman teitä tämä maa on menetetty.
- Anonyymi00012
Moro,juu oli sininen lada,jossa aurinkovarjo ja vanhempi herrasmies myi arpoja,ostin 10mk kolme,yhdellä voitin paketin puisia pyykkipoikia ja toisella kamman,yhdessä ei ollut voittoa.
- Anonyymi00013
Mene töihi
- Anonyymi00014
Juu..siä oli muuten joskus kasari luvulla pääpalkintona suzuki solifer pv 50.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
mene töihi
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
mene töihi
Mene suolle kuokkiin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mene suolle kuokkiin.
mene töihi
- Anonyymi00020
Onneksi olkoon. Meikäläinen sai tänään vain kynän arvalla. olisi pitänyt kans satsata tuo 10 markkaa 5markan sijaan...
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onneksi olkoon. Meikäläinen sai tänään vain kynän arvalla. olisi pitänyt kans satsata tuo 10 markkaa 5markan sijaan...
Mene töihi
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Juu niin oli,se oli hienoa aikaa silloin,ihmiset oli terveitä ja elämä muutenkin normaalia.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Juu niin oli,se oli hienoa aikaa silloin,ihmiset oli terveitä ja elämä muutenkin normaalia.
Juu ny ei voi enää sanua samaa, kaikki päävikaaset juaksoo vapahana ja kirijootteloo tänne notta pitääs mennä töihi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.93930Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 48489
- 81486