Kuin minussa? Ja miksi et lopeta minun suhteen?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
on nii herkkänä
- Anonyymi00005
Aapeeäijä vai? No kokemus se sekin
- Anonyymi00002
Kenessä keneen verrattuna ja kenen mielestä kerron jos tiedän
- Anonyymi00003
Tunnen hänet, sinua en. En ole koskaan kuullut tai nähnyt mitään sellaista, joka viittaisi IRL, että sinä edes tykkäisit minusta. Me ollaan vaan kaksi puolituttua, jotka saattavat pysähtyä vaihtamaan pari sanaa, jos kadulla tulevat vastaan.
n>m- Anonyymi00006
Eikö lukijat guben keket vuoropuhelut muka ikinä menetä arvoaan silmissänne? T
- Anonyymi00007
Tiedän sen. Olet tutustunut häneen eri tavalla kuin minuun. Ehkä se huolettikin että voisitko vielä irl rakastaa minua enemmän kuin häntä. Siksi riskin ottaminen ei innosta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tiedän sen. Olet tutustunut häneen eri tavalla kuin minuun. Ehkä se huolettikin että voisitko vielä irl rakastaa minua enemmän kuin häntä. Siksi riskin ottaminen ei innosta.
Mitä tarkoitat riskillä? Ja miksi pitäisi rakastaa enemmän?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä tarkoitat riskillä? Ja miksi pitäisi rakastaa enemmän?
Riski antaa mahdollisuutta
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Riski antaa mahdollisuutta
Selvä juttu. En ole edes odottanut mitään mahdollisuutta. Elän päivän kerrallaan. Harvoin mietin omia ihmissuhdekuvioita.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Selvä juttu. En ole edes odottanut mitään mahdollisuutta. Elän päivän kerrallaan. Harvoin mietin omia ihmissuhdekuvioita.
Niin, riski ettei tykkäisikään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin, riski ettei tykkäisikään.
Ei hän ole koskaan edes näyttänyt tykkäävänsä. Minä olen. Turha miettiä liikaa. Elämä lipuu muuten ohi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eikö lukijat guben keket vuoropuhelut muka ikinä menetä arvoaan silmissänne? T
Tuo yksi ainakin ainoastaan yltyy ristikuulustelunsa suhteen ja kyselee missä kohtaa dialogia tahansa kuin väittelyn haluaisi voittaa esim minun kanssa. Lisäys
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471013
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha112950Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63758PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49547- 42519
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33491- 63463
- 22417
- 13401
Ulla Appelsin: Sari Essayahin kohtelu vs Nasima
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012205897.html Mutta vaikuttaa siltä, että kun kyse on kristinuskosta, samat säännöt157375