Maalittamista, eli rikosta? Miksi et ilmoita siitä minnekään?
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Kirjoitin ennen kuin se poistettiin, että olen itse se kohde.
- Anonyymi00002
Ok…
- Anonyymi00003
Aika montaa ihmistä ne sitten maalittaa…. Ap
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ok…
Ja kyllä ne liikkuu eteenpäin. Kunhan on oikea aika.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ok…
Sää et oo. Sivusta TT
- Anonyymi00004
en mä maalita oon vaan suora
- Anonyymi00006
kerron jos tykkään ja kerron jos en tykkää
- Anonyymi00007
elämä on liian lyhyt siihe et riudut jossain säälittävissä ihmissuhteissa jos et haluu hengaa älä hengaa :D älkää olko laumassa juoksevia lampaita
- Anonyymi00014
Mitäs sä täällä teet sitten
- Anonyymi00024
siksi en enää koskaan haluakaan suhdetta kenenkään kanssa, enkä koe mitään tarvetta löytää uutta ystävääkään enää koskaan
- Anonyymi00029
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitäs sä täällä teet sitten
Netissä voi napin painasulla hävitä. Netissä kun käy ei tarvii meikkailla ja pukeutua epämukaviin asuihin, netissä voi saada idiksii, neuvoa muita,kyylätä.
- Anonyymi00008
Mitäpä se täällä maalittaminen käytännössä vaikuttaa. Luuletko että koko suomi seuraa tätä palstaa tai edes satunnaisia maalituksia täältä bongaa? Ehkä sen touhun harjoittaja lähinnä, tai korkeintaan joku suljetun piiri huvi, muuten joku kyllä jossain kohtaa asian toisi laajemmin ilmi.
- Anonyymi00010
Se tulee laajemmin ilmi. Ei jäänyt pelkästään palstalle. Uhri
- Anonyymi00030
Olen tiennyt jo aikaa et haittaohjelma tehnyt päällekkäisen sivun.
Myös ne ketä aloin katteleen metassa on tehty sen jälkeen päällekkäiset feikkisivut.
On nimittäin ollut outoa settiä jopa eräiden kansaedustajien sivuilla ettei ne voi olla aitoja. Mutta jos - Anonyymi00031
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se tulee laajemmin ilmi. Ei jäänyt pelkästään palstalle. Uhri
Näinpä. Seurattu on toiseen kaupunkiin missä en käynyt vuodessa kun yhden kerran. Varasin netissä ajan eräisiin tapaamisiin ja siellähän sitten tuttuja naamoja ilmestyi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Näinpä. Seurattu on toiseen kaupunkiin missä en käynyt vuodessa kun yhden kerran. Varasin netissä ajan eräisiin tapaamisiin ja siellähän sitten tuttuja naamoja ilmestyi.
.. Lisään kun tiedossa oli heille et raha liikkuu reissun aikana.
- Anonyymi00011
Mitä? Maalitusta? Eihän tämmöstä ole tapahtunut koskaan? KUULEMA.
- Anonyymi00012
Olen itse uhri. Olen vain päätellyt että uhreja on muitakin. Puhuin siitä muutama vuosi sitten sinnikkäästi ja tein rikosilmoituksen eikä siihen reagoitu, harhaisuutena pidettiin.
- Anonyymi00013
Mulla reagoitu jo useammalla taholla. Odotusta vain, milloin laitan menemään. Vielä ei ole oikea hetki.
- Anonyymi00033
Kyttälaitoksella on samoja sikoja töissä. Oon ihan varma.
- Anonyymi00015
oon pärjänny maalittamisen kanssa n. 22 v. ite maalitin mut eri tavalla. periaatteesta ja kostoksi
- Anonyymi00016
Miksi kosto? Tuleeko siitä hyvä mieli? En ymmärrä. En kyseenalaista kokemaasi tai tuomitse. Mielenkiinnosta ihmettelen.
Sivusta - Anonyymi00035
Kuulostaa ihan joltain katkeralta exältä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miksi kosto? Tuleeko siitä hyvä mieli? En ymmärrä. En kyseenalaista kokemaasi tai tuomitse. Mielenkiinnosta ihmettelen.
Sivustaen pidä siitä että jos kävelen koulun ohi poliisit väijyvät vastassa se on vähän mielipuolista ihmiset ei käsitä
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kuulostaa ihan joltain katkeralta exältä.
no sussa ei oo mitään et edes koskaan puolustanu
- Anonyymi00017
Sen pitää kohdistua suoraa ja siihen pitää saada todistajatLluuletteko ettei maalittaja tiedä miten pitää maalittaa.Luuketteko ettei maalittaja ole ollut koskaan rikollisilla teillä?Olette väärässä!
- Anonyymi00020
Kunhan et oo myöd se tyyppi joka puhuu skitsofreniasta
Voit meinaan luulla kaiken
Ja luuloissa näet maalittajia siellä täällä !
- Anonyymi00018
Höpötystä
- Anonyymi00019
Siinä on kai oma nautintonsa todistaa mitkä kauheat sanat milloinkin olisi osoitettu juuri hänelle. Murkkynuolet tarkoituksena loihtia esiin tuho, joka tulee myrkyllisimmästä kuviteltavissa olevasta syvyydestä ja iskeytyy suoraan kohteeseen äärimmäisellä auktoriteetilla, oikeutuksella ja mielihyvällä.
- Anonyymi00023
Menepäs tarkistaa lääkitys ja hoito
Ettei tarvi lähettä toista reittiä pitki sua pakkohotoon ! - Anonyymi00025
tyyppi joka maalitusta
Täällä jauhaa .
Sillon semoisia luuloja tekeviä mt häiriöitä
Jota ei selvästi yhtään mitenköön halitse tai hilitse.
Ihan vinkkinä esim
Jättäisi muiden mielen analysoinin mt puolen ammatilasillie
Ja keskittyisi vain niihin analyyseihin mihin oma koulutus riittää! - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Menepäs tarkistaa lääkitys ja hoito
Ettei tarvi lähettä toista reittiä pitki sua pakkohotoon !Mitä sä kuvittelet uhkaavasi tuntematonta pakkohoidolla?
Tarkistappa ihan vaan oma lääkitys kun sitä niin tykkäätte viljellä täällä.
- Anonyymi00021
No jaa en tarkoittanut kylläkään esimiestä,ne jutut juontaa toisaalle
- Anonyymi00022
Karjaalle
Opistokarjaa arille - Anonyymi00028
En luota virkamiehiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251625Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R761109Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48737Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 63656
- 38629