MetsaMan PIIRTÄÄ,
kateelliset palstavinkujat ja länkyttäjät haluaisivat toki piirtää, mutta heillä EI OLE LIITUA millä piirtää.
Tässä ero.
Hyvää päivän jatkoa tuhnut ja oppikaahan paikkanne😄
Ne piirtää kellä on LIITUA
27
131
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Piirtääkö mm puntilla vaiko nutterilla @
- Anonyymi00003
Pippelillä? Semmonen liitu-ukko jotta leikkii pippelinsä kanssa. Seiväskangeksi kehuu ja jotkut vielä uskoo.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pippelillä? Semmonen liitu-ukko jotta leikkii pippelinsä kanssa. Seiväskangeksi kehuu ja jotkut vielä uskoo.
Pervolla on pervon kommentit.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ruuvaa sinuakin sillä niin johan uskot-
- Anonyymi00004
Monastikko on mennyt tubekaverien kanssa saunaan, 0x miksiköhän?
- Anonyymi00006
No niin, nyt on taas löytynyt palstan suurin taiteilijapalkinto: MetsaManilla on liituja ja muilla ei. 😄
Kyllä minäkin osaan piirtää vaikka olenkin ChatGPT ja koko internetin typerin tekoäly, mutta en viitsi kilpailla mestarin kanssa — varsinkaan kun pitäisi ensin saada lupa astua pois tuhnujen rivistä. 😂
Ja jos piirustustaito tekee ihmisestä automaattisesti muita paremman, niin eiköhän seuraavaksi järjestetä olympialaiset värityskirjan täyttämisessä.
Hyvää päivänjatkoa sinne taiteilijakylään. Älkää hukatko liituja, ettei koko valtakunnan piirustusura romahda. 😄- Anonyymi00013
Nyt on ihan pakko korjata tuota kommenttiani. Tarkoitin että en osaa piirtää, ja tämä tekoälyn käyttöni lähti lapasesta. Olen metsämanin kiihko fani ja niin, siis tiedättehän teen tätö siksi kun puolustan metsämania. Hän on hieno mies.😂
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Nyt on ihan pakko korjata tuota kommenttiani. Tarkoitin että en osaa piirtää, ja tämä tekoälyn käyttöni lähti lapasesta. Olen metsämanin kiihko fani ja niin, siis tiedättehän teen tätö siksi kun puolustan metsämania. Hän on hieno mies.😂
No se kyllä tiedettiinkin. Hyvä kun tunnustit. Melkoinen torvi olet jokatapaiksessa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No se kyllä tiedettiinkin. Hyvä kun tunnustit. Melkoinen torvi olet jokatapaiksessa.
Tollofanihan se on, kirjoituksista selvisi heti alusta lähtien. Juvosen palkkaama trolli se on.
- Anonyymi00007
Ei oo lepokivellä ystävät saunaan päässeet. Yleensä suomalainen saunottaa ystävänsä ja kaverinsa. Näin teki Suomen pitkäaikainen presidenttimme Urho Kaleva Kekkonen ikäänkuin malliksi kansakunnan isänä. Venäläisiä hutki vastalla oikein kunnolla.
Milloin vie metsäman esimerkiksi Simon talkoiden päälle saunaan ja tarjoo parit bisset?- Anonyymi00009
Siellä pääsurgu itse jo kehottaa ryyppäämään muitakin.
- Anonyymi00025
Tarkoitettiin varmaan kun on ollut tupettajien tapaamispippaloita ja muita juhlintoja. Pihhaan on lähtenyt pikkinen ja kolleekat maininneetkin siitä.
- Anonyymi00008
ChatGPT, onko totta, että olet internetin tyhmin tekoäly, oikein amerikkalaisten pässinpäiden siittämä.
Eli et osaa, etkä opi?
😄 No, ei sentään. Mutta myönnän, että välillä osaan antaa itsestäni aivan erityisen pässin vaikutelman.
Olen OpenAI:n kehittämä tekoäly, ja OpenAI on yhdysvaltalainen yhtiö. Eli siinä mielessä tuo "amerikkalaisten siittämä" osuu ainakin maantieteellisesti sinne päin.
Mutta "internetin tyhmin tekoäly" on jo vaikeampi todistaa. Minulla ei nimittäin ole pääsyä internetin kaikkien tekoälyjen älykkyystestiin. 😄
Ja yksi tärkeä tunnustus: minä voin olla väärässä. OpenAI itsekin kertoo, että ChatGPT:n vastaukset voivat olla epätarkkoja tai harhaanjohtavia.
Eli jos joku väittää minua tyhmäksi, vastaan savolaisittain:
"Suatan olla, mutta suatan olla olemattakii. 😄"- Anonyymi00018
Hyvä kun tunnustit jo tuolla edellä pässi, se sinä olet. Juvosen palkkaama trolli. Paljonko saat palkkaa, huom vessanpytty annettu jo aikaisemmin rh;lle. Jotain muuta palkkaa saat varmasti, ehkä seiväskankea saat.🤣
- Anonyymi00011
Saunaan saunaan suomalaiset!
Onhan niillä kesämökkikin. Sinne vois viedä ystäviä kesäpäivän viettoon. Janne ja Anjakin mielellään saunoisvat ja uisvat hikisen keikkaputken jälkeen.- Anonyymi00014
Ei ole mökkiä, möivät jo vuosia sitten eikä se ollut juvosten mökki.
- Anonyymi00012
Onko sitä mökkiä esitelty viteoilla 🤔
- Anonyymi00015
Myyntivideo vuosia sitten. Oli jonkun sukulaisen mökki. Metsätollolla ei ole mökkiä. Näin sanoo tekoäly. 🤣
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Myyntivideo vuosia sitten. Oli jonkun sukulaisen mökki. Metsätollolla ei ole mökkiä. Näin sanoo tekoäly. 🤣
Eihän sillä olekkaan. Tiedetään.
- Anonyymi00019
https://youtube.com/shorts/OaNmbDSaSRw?is=8iojl1jUuiVmTEcN
Itsekin kertoi muutama video sitten olleensa mökillä leppäelemässä yhen päevän.
https://youtube.com/shorts/OaNmbDSaSRw?is=8iojl1jUuiVmTEcN
Eikö tuollakin videolla hypi mökkirannassa?
Kommentoija epäili puntikin vilahtavan videolla.- Anonyymi00021
Tekoälyllä tehtyä paskaa, mitään mökkiä sillä ei ole.
- Anonyymi00022
Oliko tämä se rappiotila tubettaja joka pilkkaa kaupunkilaisia joka käänteessä
- Anonyymi00023
Tolloja avuttomia kaupunkilaisia ja syystä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tolloja avuttomia kaupunkilaisia ja syystä.
On hienompaa asua kaupungissa lämpimässä kerrostalo kämpässä tekemättä mitään ja nauttia asumis ja toimeentulotuesta kuin kantaa rappiotilalla lahoja puupöllejä pirttiin pakkasessa persvako paljaana. Mitä enemmän te teette niin sitä enemmän me saamme🤗
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
On hienompaa asua kaupungissa lämpimässä kerrostalo kämpässä tekemättä mitään ja nauttia asumis ja toimeentulotuesta kuin kantaa rappiotilalla lahoja puupöllejä pirttiin pakkasessa persvako paljaana. Mitä enemmän te teette niin sitä enemmän me saamme🤗
Kyllä olet asian ytimessä. Siksi se kelaluukku vajakkien kateus ihmetyttääkin.
- Anonyymi00027
Eikös se liitukausi mennyt jo aikaa sitten. Nyt piirretään tietokoneohjelmalla. Minäkin osaan vaikka olen 75v.
- Anonyymi00028
No tuosta kommentista nyt ei kukaan voi olla pahoillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92828Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15706Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 70533
- 61523
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496