Stop press. Heti julkaisuvapaa.
Ravintola Vaakku ilmoitti tänään Tiistaina 13.8 Facebookissa, että ovat avoinna Elokuun loppuun asti ja kaikki ovat tervetulleita.
Päivityksessä ei mainittu anniskeluluvista mitään joten eiköhän raanavedellä jatketa.
Ravintola Vaakku Elokuun loppuun auki.
11
93
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Olisitte siihen tämän aamupäivän Facebook postaukseen voineet laittaa päivitystä anniskeluluvasta?
Meinaatteko vielä ensi keväänä avata ilman lupia?
Tuskimpa 2027 kesäksi lupia heruu kun tämäkin kesä meni kokonaan ilman.- Anonyymi00002
Eiköhän sinunlaisellesi kaljaveijarille vierailu tyssää jo meriesteeseen. Ja vaikka saisitkin kuljetusmaksun maksettua niin varmasti kaikki liisn kallista tuollaiselle kelarotalle. Eipä taida ravintolan väki kirjoitella suoli24 jollet alkoholissa liotetuilla herneaivoillasi sitä ymmärrä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eiköhän sinunlaisellesi kaljaveijarille vierailu tyssää jo meriesteeseen. Ja vaikka saisitkin kuljetusmaksun maksettua niin varmasti kaikki liisn kallista tuollaiselle kelarotalle. Eipä taida ravintolan väki kirjoitella suoli24 jollet alkoholissa liotetuilla herneaivoillasi sitä ymmärrä.
Butter taas kiertänyt korkin auki kirjoitusvirheistä päätellen ja vihaisesta tekstistä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eiks kotona opetettu korrektia käytöstä kanssaihmisiäsi kohtaan?
Taitaako vai eikö taida, siinä vasta kysymys🙄
ariariari, veijari!.....alennuit tänne suoleen👏👏👏🤣
- Anonyymi00003
Ai ei taida, HAHHAHHA. Tuhti kattaus taas sitä parempaa tietoa ja millä lempeydellä.
Hyvin söpöö💖 - Anonyymi00005
No 2027 kesällä on uusi yrittäjä Vaakussa.
Utterille käy kuten Loviisan Svartholmissa vuosi sitten. - Anonyymi00006
Eipä ole sopimus katkolla vielä, joten pidähän pienempää suuta moukka.
- Anonyymi00008
Ei ole katkolla mutta vaihtuu varmasti. Tuskin ilman lupia nykyinenkään haluaa itse jatkaa.
- Anonyymi00011
🍺joka toista haukkuu on ite🍺
- Anonyymi00007
Kaikki on tervetulleita, huolimatta siitä kuinka tummaksi olet sattunut kesällä paahtumaan👍🏿
- Anonyymi00009
Paitsi jos olet Taksissa paahtunut kahvipavuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459