Ainoa toive, jota et suostu tekemään.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001UUSI
Tosi hyvää suomea. "Tekemään toivetta."
- Anonyymi00016UUSI
Tulevaisuuden suomalainen ei osaa lukea eikä kirjoittaa, mikäli tiktokkailuun ja tekoälyn kanssa pelleilyyn ei tule tolkkua.
- Anonyymi00002UUSI
En tiedä mikä se toive on.
- Anonyymi00003UUSI
Ai. Jonku palkkamurhaa? -sivu
-NalliKarinNaulaPäät - Anonyymi00004UUSI
Mene metsään ehkä tapaat haltian 😅
- Anonyymi00007UUSI
Pururadalle kattoo, vieläkö vaanit pusikossa.
- Anonyymi00005UUSI
Etkä varmasti kerro, mikä toive 🙄
- Anonyymi00006UUSI
En toteuta itsetuhoisia toiveita mies.
Se on periaatekysymys .
Sinä menit liian pitkälle!
Ja minulla on selvät rajat !
Koska en ole vastuuntunnoton luuseri
Vaan nainen jonka pitää miettiä seurausetkin
Hyvin monelta eri kantilta ja kuvakulmasta .
Eli tarkista ja muotoile toive uudellern
Sellaiseksi että kukavain voi sen tehdä
Niin alkaa jatkodsa sun toiveet täyttyä ❤️
Pyydät rajumpia ja villimpiä otteita makkariin ..
Siitä se lähtee... sä osaat pyytää kauniisti.
Naiselta miehelle ❤️- Anonyymi00008UUSI
Siis mitä haluat? Ei tosta saa mitään selvää.
- Anonyymi00009UUSI
Miksi pitäisi pienentää itsensä että olisi tarpeeksi miehelle joka ei anna suhteeseen mitään
- Anonyymi00010UUSI
ratialta pyyhkeitä 😂😂🪓
- Anonyymi00013UUSI
Jansku-Petterin vaihdekeppi löytyy vaa ratin alta. Kuulemma. -sivuluikku
- Anonyymi00011UUSI
Juu ei 🍩 nevö
- Anonyymi00012UUSI
Mulla on tämmöin A3:n kokonen joululahja toive lista, mistä oon saanu jo kaiken mahollisen
- Anonyymi00018UUSI
"Konsta A. Peli Sisu". -cbb
- Anonyymi00021UUSI
Vuori-Salo.
- Anonyymi00014UUSI
Alistumaan kuten jo vuosia sitten haluttiin?
- Anonyymi00017UUSI
En voi suostua tietenkään tekemään jotain, jos ei ole pyydetty tai edes kerrottu sitä toivetta.
- Anonyymi00019UUSI
Ota A4:nen. Taita se puoliksi. Kirjoita ranskalaisilla viivoilla kirje Joulupukille. Näytä se kameralle
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ota A4:nen. Taita se puoliksi. Kirjoita ranskalaisilla viivoilla kirje Joulupukille. Näytä se kameralle
Miksei ulkoministerille? Sehän päivystää siel kontissa 8 miljoonan kanssa. Kuulemma.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miksei ulkoministerille? Sehän päivystää siel kontissa 8 miljoonan kanssa. Kuulemma.
Kamera on vapaavalintainen. Voi vaikka tehä some-videon, etsiä ufopulu ja näyttää se sille tai vaikka kaupan valvontakameraan kirjottaa tikkukirjaimilla "PALKANKOROTUS" tms. Sunhan se tehtävä on
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei mulla ole mitään toiveita enää. Aloittajallahan se toive oli.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kamera on vapaavalintainen. Voi vaikka tehä some-videon, etsiä ufopulu ja näyttää se sille tai vaikka kaupan valvontakameraan kirjottaa tikkukirjaimilla "PALKANKOROTUS" tms. Sunhan se tehtävä on
Pride-Ponypoika vaihdatti LA-uralla kameransaki, ku fastboot ei omien Nikejenkä kans enää haissu samalta. Sitte leikittiiki jo pyrovastaavaa, että pääs heti lähikaupassa struuttaa. -sivu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491384- 1071237
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198899Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.320832Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä226775- 58713
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232647Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88620Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21571