Palstan sivulle mahtuu 25 avausta.

Anonyymi-ap

Tänään 23 avausta, jossa ei edes sivuta Suomen Keskustaa.

Miten alas tämä palsta vielä vajoaa ennen kevään vaaleja?

27

81

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kertoisko joku, miksi tämä palsta on tässä tilassa?

Kuten tuossa edellä kerrottiin, jokaisrlla palstalla on oma aiheensa, josta keskustelun sääntöjen mukaan pitää käydä, mutta täällä se ei tunnu pitävän paikkaansa.

• Anonyymi00004

Haista v..u Tampereen m..opää!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Haista v..u Tampereen m..opää!

Tässäpä tyypillinen kommentti palstan aiheen halveksunnasta.

Kun on "keksusta suuntainen", saa kirjoittaa mitä tahansa.

• Tämän palstan aihe on Kepu ja Kepun harjoittama politiikka. Äkkiä katsottuna selkeä aihe, mutta konkretia puuttuu. Kerro sinä nyt, mitä kaikkea Kepun politiikkaan kuuluu ja millä perusteella ne asiat, joita toivon siis näkeväni, kuuluvat tai littyvät Kepun politiikkaan. Miten tehdään siis rajanveto niihin asioihin, jotka eivät kuulu aiheeseen.

Itse kirjoitin mm. avauksen Kepun ympäristöpolitiikasta siteeraten avauksessa suoraan Kepun ympäristöpoliittista ohjelmaa. Tämä poistettiin. Siis Kepua koskevan keskustelun aihepiiriin ei sen mukaan kuulu esim. Kepussa laaditut puolueohjelmat.

Sen käsitän kyllä, että sellaisia aiheita, jotka eivät kuulu Kepun politiikkaan. Jalkapallopelien kommentointi ja muiden kirjoittajien panettelu eivät liity Kepun politiikkaan. Tuskin siihen liittyy sekään, että yksi kirjoittaja kertoo päivästä toiseen olemattomasti johtajataidoistaan. Mutta näiden jälkeen rajanveto alkaakin sitten olla aika epäselvä. Mutta jos se kerran on sinulle selvä, pistä siitä jokin kaiken kattava määritelmä tai luettele ne ehkä noin 1 - 1 000 000 asia, jotka voisivat kuulua Kepun politiikkaan.

• Anonyymi00009
        mielipidepankki kirjoitti:

Tämän palstan aihe on Kepu ja Kepun harjoittama politiikka. Äkkiä katsottuna selkeä aihe, mutta konkretia puuttuu. Kerro sinä nyt, mitä kaikkea Kepun politiikkaan kuuluu ja millä perusteella ne asiat, joita toivon siis näkeväni, kuuluvat tai littyvät Kepun politiikkaan. Miten tehdään siis rajanveto niihin asioihin, jotka eivät kuulu aiheeseen.

Itse kirjoitin mm. avauksen Kepun ympäristöpolitiikasta siteeraten avauksessa suoraan Kepun ympäristöpoliittista ohjelmaa. Tämä poistettiin. Siis Kepua koskevan keskustelun aihepiiriin ei sen mukaan kuulu esim. Kepussa laaditut puolueohjelmat.

Sen käsitän kyllä, että sellaisia aiheita, jotka eivät kuulu Kepun politiikkaan. Jalkapallopelien kommentointi ja muiden kirjoittajien panettelu eivät liity Kepun politiikkaan. Tuskin siihen liittyy sekään, että yksi kirjoittaja kertoo päivästä toiseen olemattomasti johtajataidoistaan. Mutta näiden jälkeen rajanveto alkaakin sitten olla aika epäselvä. Mutta jos se kerran on sinulle selvä, pistä siitä jokin kaiken kattava määritelmä tai luettele ne ehkä noin 1 - 1 000 000 asia, jotka voisivat kuulua Kepun politiikkaan.

Pyysit rajanbetoa aiheista, jotka euvät kuulu kepun politiikkaan.
        Venäjä, Usa, Trump, Iran, konmunismi, ay-liike, sdp, Sanna Marin noin ensi alkuun.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pyysit rajanbetoa aiheista, jotka euvät kuulu kepun politiikkaan.
        Venäjä, Usa, Trump, Iran, konmunismi, ay-liike, sdp, Sanna Marin noin ensi alkuun.

Entäs VKK puolue, Tursu, johtajuus, ajatteletko itsenäisesti, Kapi ja Kake Randelin?

• Anonyymi00006

Oppositiopuolueen kannattaisi nostaa ääntään Orpon ja Purran aiheuttamista sosiaaliturvaleikkauksista, kuten marjanpoimintaa ei kannata harrastaa heidän päätösten takia:

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/ac3c0fd3-bb21-4f77-8ab0-7a5e1fac6286

Samoin Satu-sedän (Kok.) työllisyyspolitiikkaan tehdyt työttömien ja eläkeläisten suojaosien poistot ja pienentämiset kannattaa ottaa esiin.

• Anonyymi00007

Kue mpp päivän ekat avaukset, siinä hyv esimerkki aaioista, jotka eivät liity mitenkään Suomen Keskustaan

Pyysit luetteloa asioista, jotka mielestäni kuuluvat aiheeseen:

SUOMEN KESKUSTA, SEN POLITIIKKA JA TOIMINTA POLITIIKASSA.

Jos avaus on "liittoon ei kannata kuulua", se ei mielestäni liity millään tavalla palstan aiheeseen.

• Anonyymi00008

Sama trollaus jatkuu.

Miksi tätä palstaa kutsutaan nimellä:

"Suomen Keskusta", kun pääsisältö on aivan muuta?

• Anonyymi00010

Voi v..u.
        Lopeta trolli se V..N HUUTAMINEN.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sama trollaus jatkuu.

Miksi tätä palstaa kutsutaan nimellä:

"Suomen Keskusta", kun pääsisältö on aivan muuta?

Painu v..n.

• Tuo avaus ei ole minun tekemäni. Luulen, että palstan majuri on tehnyt ko. avauksen.

Pyysin tosiaan luetteloa tai määritelmää. Tuo sinun määritelmäsi on lavea, koska Kepun politiikka sisältää yhteiskunnallisia aiheita laidasta laitaan. Otin esimerkkinä avaukseni, joka poistettiin. Siinä kerrottiin siis sanasta sanaan tietoa Kepun ilmastopoliittisesta ohjelmasta, minkä jälkeen pyysin keskustelijoita arvioimaan ohjelman sisältöä. Poistoon meni.

Kuten jo toisessa vastuksessa kerroin, en ole tehnyt avausta siitä, ettei liittoon kannata kuulua. Itse asiasta olen päinvastaista mieltä eli niihin kannattaa kuulua, jos haluaa edistää omaa parastaan.

• Anonyymi00018

Tuo avaus ei ole minun tekemäni. Luulen, että palstan majuri on tehnyt ko. avauksen.

Pyysin tosiaan luetteloa tai määritelmää. Tuo sinun määritelmäsi on lavea, koska Kepun politiikka sisältää yhteiskunnallisia aiheita laidasta laitaan. Otin esimerkkinä avaukseni, joka poistettiin. Siinä kerrottiin siis sanasta sanaan tietoa Kepun ilmastopoliittisesta ohjelmasta, minkä jälkeen pyysin keskustelijoita arvioimaan ohjelman sisältöä. Poistoon meni.

Kuten jo toisessa vastuksessa kerroin, en ole tehnyt avausta siitä, ettei liittoon kannata kuulua. Itse asiasta olen päinvastaista mieltä eli niihin kannattaa kuulua, jos haluaa edistää omaa parastaan.

Keskustapalstan aiheisiin kuuluu se MPP, se minkä näet navettasi katolta. Se on keskustalaisuus.

• Anonyymi00020

Tuo avaus ei ole minun tekemäni. Luulen, että palstan majuri on tehnyt ko. avauksen.

Avaus on minun, enkä kuulu palstan val...., eiku VAKIOkeskustelijoihin, olen vain viestimies, jos se sotilasarvo on niin tärkeä.

• Anonyymi00021

Tämäkö on hymyilevän asiallista?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Avaus on minun, enkä kuulu palstan val...., eiku VAKIOkeskustelijoihin, olen vain viestimies, jos se sotilasarvo on niin tärkeä.

Käsken poistumaan.
        Terv. Reservin Luutnantti.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Käsken poistumaan.
        Terv. Reservin Luutnantti.

Mua ei enä komentele kukan, ne ajat on nenneet jo kauan sitten, ei varsinkaan "reservin luutnantit"!

Ei edes kenraalit ekä Tasavallan presidentti.

• Anonyymi00013

Mutta olet siis sitä mieltä, että kaikki päivän avaukset ovat asiallisia ja liittyvät Suomen Keskustaan?

• Anonyymi00022

No kyllä nyt ottaa koville.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No kyllä nyt ottaa koville.

Hymyile poika asiallista kieltä.

• Anonyymi00026

• Anonyymi00016

Keskustan kannattaisi mennä hyvin nöyränä isoveljensä Perussuomalaisten luokse ja edelleen hyvin nöyränä pyytää, että isoveli sulauttaisin pienen eksyneen veljensä hoiviinsa.

• Anonyymi00023

Ja nyt se onkin "veli-", eikä "sisarpuolue"!

Entäs "isä-tai äitipuolue"?

• Anonyymi00028

Tänään tuntuu joku polttaneen päreensä avaukseenj, ja kaivanut Sipilästä vanhat jutut laarin pohjalta.

Ok, kuuluihan Sipilä viime vuosikymmenellä aiheeseen, mutta ehkä uudempaakin keskusteltavaa olisi.

• Anonyymi00029
      UUSI

Tänäänkin persujen trolli yriytää kusettaa duunareita, "työväen puolue" ( yhdys sana ),, tää on vissiin taas sitä "keksusta suuntaista" ( yhdyssana ) puppua, jota suolletaan tänne aamusta aamuun.

• Anonyymi00030
      UUSI

Persut vois trollata omalla palstallaan.

• Anonyymi00035
      UUSI

Kaameeta roskaa on taas palstan täydeltä.

Asiallinen keskustelu lienee kiellettyä?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      141
      1614
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1091
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      960
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      318
      894
    5. Mistä arvasit,että kaivattusi on täällä?

😊
      Ikävä
      68
      753
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      733
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      66
      648
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      639
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      601
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      571
    Aihe