Tuli taas nukuttua ihan liian pitkät päiväunet.
En saa mitään aikaiseksi päivällä, kun olen ihan liian väsynyt kokoajan...
Ihan liian väsynyt
9
99
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Ala käyttää tmaxia!
- Anonyymi00002UUSI
Mittauta rauta-arvot (ferritiini). Matalat arvot voivat olla syynä väsymykseen. Tai kilpirauhasen vajaatoiminta.
- Anonyymi00003UUSI
Tai mentaalinen väsymys. Huomaan itsestäni, että jos ei-vapaaehtoinen lötköttely kotosalla pitkittyy, kasvaa myös väsymys.
- Anonyymi00004UUSI
Joskus on mitattu, oli ihan viitteiden alarajalla. Mitään ei kuitenkaan asialle tehdä, kun on viitteiden sisällä. Olen välillä syönyt kyllä rautaa kuureina. Pitäisi ehkä taas kokeilla.
- Anonyymi00005UUSI
Ei kannata jäädä neljän seinän sisään, aina on vaikeampi toipua kun pitää ottaa omaa aikaa. Isompi kynnys.
- Anonyymi00006UUSI
Oma-aika on muutoinkin yliarvostettua ja jos on kyse vaikkapa matalasta ferritiinistä, niin mikään määrä lepäämistä tai omaa aikaa ei korjaa väsymystä ellei rautavarastoja täydennetä.
- Anonyymi00007UUSI
Eiköhän jokainen vapaa päätä millon ulkoilee.
- Anonyymi00008UUSI
Hyvin sää autat sitä yhtä miestä nussimaan salaa sitä vanhaa ämmää. NO, tehän olette samassa keitossa kumpikin.
Vetäkää viivaa.- Anonyymi00009UUSI
Nostit auttaa toisiaan aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491414- 1131360
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta198919Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.327865Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä230805- 58723
Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht232677Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175671Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88630Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21591