Aikuset ihmiset ja ottaa tosissaan jonku trollin ketä huutelee menkää töihin. Eikö teillä sitte muuta tekemistä oo ku päivystää täällä mitä se kirjottelee?
Vastaukset 16
- Anonyymi00002
Mene töihi
- Anonyymi00003
Mene töihi
- Anonyymi00004
Mene töihi
- Anonyymi00005
Mene töihi
- Anonyymi00006
Mene töihi
- Anonyymi00007
Mene töihi
- Anonyymi00008
Joku taiteilija varmaan kun on aikaa päivät pitkät kirjoitella
- Anonyymi00010
seurakunnan pastori jos on niin niillä on kyllä aikaa ....
.... vaikka lampaat söis ....
- Anonyymi00009
Josko jollakin on joku ihan oikeakin asia niin kyllähän tuo trolli kääntää koko keskustelun tuohon mene töihi juttuun ja keskustelu alkuperäisestä aiheesta loppuu, mutta ehkä sinä et ymmärrä tuota pointtia vaan syyllistä trollauksen kohteet
- Anonyymi00012
Mene töihi
- Anonyymi00011
Voi kunpa pääsisi töihin lepäämään ja lusmuilemaan.😂
- Anonyymi00013
Mene töihi
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mene töihi
minkälaisiin ?
- luetteleppa kaikki hommat mitä nyt on avoinna : ..... - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
minkälaisiin ?
- luetteleppa kaikki hommat mitä nyt on avoinna : .....Mene töihi
- Anonyymi00018
Mene töihi
- Anonyymi00019UUSI
Tulin töistä paljon valvotuista öistä.. Nyt pistän suun makeeks.. Käykö kateeks
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351078- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus191541- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6437Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434