Imevätkö vaimot aina vieras miehen kullia?

Anonyymi-ap

Haluaisin vaimoni harrastavan seksiä toisen miehen kanssa. Olen sanonut hänelle monta kertaa, että todella kiihottavaa nähdä hänen tekevän näin samalla, kun hän imee minua ja toinen mies nai häntä samaan aikaan. Joskus alamme jutella assists ja hän sano ettei se tapahdu, mutta jos niin käy, mitä sitten? Hän sanoi, ettei haluaisi imeä toisen miehen kullia eikä haluaisi toisen miehen nuolevan tai suudella häntä, koska se on liian henkilökohtaista. Onko kenelläkään muulla ollut vastaavia kokemuksia? Jos on, onko siinä tarpeeksi toimintaa, että toinen mies vain naida häntä ja sitten naida häntä uudelleen ilman mitään toimintaa välissä? Onko kenelläkään muulla ollut vastaavia kokemuksia?

14

281

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Vaimo ei anna vieraan nuolla eikä ota suihin. Pillua antaa mielellään vieraalle. Antaa jopa vieraiden panna paljaalla aika usein. Aika monilta miessaunavierailta vaimo on vetänyt käteen lauteilla. Hän sanoo suu- ja kielihommia liian intiimeiksi.

• Anonyymi00003

Asia selvä. Kun vieras laukes, mitä sitten, odotako hän vaan kun taas seiso, vai mitä?

• Anonyymi00004

kyllä se vaimo imee vieraalta kiimalimat suuhun ennenkuin vieras panee paljaalla kaikki sisään...

• Anonyymi00005

Muutaman kerran olen suudellut vaimon spermaista suuta kun se on ottanut meidän kaverilta suihin.
      Samoin nuollut sen spermaista pillua heti perään kun kaverimme on siementänyt vaimoni.
      Vaimon kiiman ja kaverimme sperman maku yhdessä on vain parasta mitä voi saada.

• Anonyymi00006

no nyt on kunnon aviomies.ootko kokeillut nuolla vaimoa alhaalta, kun vieras isokulli luistelee vaimossa? kerran ollut siinä tilanteessa mies nuoli samalla.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

no nyt on kunnon aviomies.ootko kokeillut nuolla vaimoa alhaalta, kun vieras isokulli luistelee vaimossa? kerran ollut siinä tilanteessa mies nuoli samalla.

Ollaan oltu lusikassa ja nuollut samalla vaimon pillua sekä klitorista kun kaveri nussii, välillä kaverimme ottaa kullinsa pois niin että pääsen imemään kulliakin, pari kertaa kaveri on lopuksi lauennut suuhuni ja olen jatkanut vaimoni pillun imemistä ja nuolemista kunnes vaimokin saa orkun. Sitten olen runkannut ja lopuksi vaimoni ottanut minulta spermat suuhunsa. Meidän ihana oma pikku huora.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ollaan oltu lusikassa ja nuollut samalla vaimon pillua sekä klitorista kun kaveri nussii, välillä kaverimme ottaa kullinsa pois niin että pääsen imemään kulliakin, pari kertaa kaveri on lopuksi lauennut suuhuni ja olen jatkanut vaimoni pillun imemistä ja nuolemista kunnes vaimokin saa orkun. Sitten olen runkannut ja lopuksi vaimoni ottanut minulta spermat suuhunsa. Meidän ihana oma pikku huora.

oikein hyvä vaimo. olisipa itselläkin samanlainen

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

oikein hyvä vaimo. olisipa itselläkin samanlainen

Ensin fantasoin ääneen vaimolleni nussiessa että olen nähnyt kuinka kaverini ja muutkin ihailevat vaimoni, ja kuinka ylpeä olen kun minulla on niin haluttava vaimo. Usein sanoin että olen nähnyt kuinka kavereilla seisoo housuissaan kullit kun ihalevat sinua. Haluisin että antaisit kimpassa nussia niin saisit nauttia kaverin kullista kanssani. Ottaisit minulta suihin samaan aikaan kun kaveri nussii sinua. Tiedän että ne varmaan runkkaa sinua kuvittelen. Niin se eteni ja lopuksi vaimoni suostui kimppaan eikä ole katunut päätöstä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ensin fantasoin ääneen vaimolleni nussiessa että olen nähnyt kuinka kaverini ja muutkin ihailevat vaimoni, ja kuinka ylpeä olen kun minulla on niin haluttava vaimo. Usein sanoin että olen nähnyt kuinka kavereilla seisoo housuissaan kullit kun ihalevat sinua. Haluisin että antaisit kimpassa nussia niin saisit nauttia kaverin kullista kanssani. Ottaisit minulta suihin samaan aikaan kun kaveri nussii sinua. Tiedän että ne varmaan runkkaa sinua kuvittelen. Niin se eteni ja lopuksi vaimoni suostui kimppaan eikä ole katunut päätöstä.

olisi kyllä mahtava päästä työntymään vaimoosi isolla paksulla kullilla paljaana.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

olisi kyllä mahtava päästä työntymään vaimoosi isolla paksulla kullilla paljaana.

Kaveri aina kehuu nussiessaan kuinka tiukka vaimoni pillu on, eikä kaverilla ole mitenkään normi kullia isompi. Mutta on se saanut muutaman kerran isoakin...

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kaveri aina kehuu nussiessaan kuinka tiukka vaimoni pillu on, eikä kaverilla ole mitenkään normi kullia isompi. Mutta on se saanut muutaman kerran isoakin...

pilluja on tiukempia ja väljiäkin olen kyllä kokenut, mutta lopputulos on aina taattu.

• Anonyymi00018

pikkupilillä paloi käpy 🤣

• Anonyymi00020

Katos räkäpää kilahti. Mitäs kilahdit kjäh kjäh

• Anonyymi00021

Mitäs sitten satuilet täällä. Mee hönö hevon vittuun täältä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      353
      1066
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      738
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      676
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      48
      571
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    9. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      461
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe