https://youtu.be/xV7UEr5nvFw?is=PWsRuYnJpLCLwLuv
Miksi Pirjohannele ei kuvaa Enolan pihassa majailevia kyyhkyjä?
Missä kyyhkyset
20
143
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Pitää maanomistaja delegoida hävittämään haitalliset vieraslajit mailtaan, tuolla sitä näyttäisi työnsarkaa öljynvaihtojen ja ostosreissujen lomassa riittävän!
- Anonyymi00002
Olisi oikeastaan hyvä, jos maanomistajille määrättäisiin ympäristövirhemaksuja ympäristön sotkemisesta.
Jos maanomistaja ei pysty huolehtimaan omista maistaan niin miksi sellaisen henkilön edes pitää omistaa maita?
Muuttaisi kirkonkylälle kerrostaloasuntoon.
Ympäristövirhemaksuja voitaisiin käyttää luonnonsuojeluun, esim. palkkaamalla nuoria kesätöihin hävittämään villeinä kasvavia haitallisia vieraslajeja.- Anonyymi00006
Tiedätkö paljonko luonnon kusettajien järjestöjen läskipomot tienaa?
Ja sikamaisinta että valtio tukee tätäkin paskasakkia veroista miljoonilla ja miljoonilla.
Rahaa niillä sioilla olisi mutta ne menee omaan kerka kulutukseen palkata juurikin nuoria vastaaviin töihin.
- Anonyymi00003
Tuotakaan videolla puhuvan naisen rivienvälistä sanomaa ei maanomistaja ymmärrä.
Kun nainen sanoo rääseikköä katsellessaan "pitäisi" niin maanomistajan pitää ymmärtää kenenkä PITÄÄ!- Anonyymi00008
Ei vuokralainen vaadi mitään. Hänen mielestään vuokranantajahan on: "mukavin, hauskin ja kiltein ihminen" mitä hän on koskaan tavannut". Ominaisluettelosta unohtui vain pois määritelmä, ja välinpitämättömin. 😄
- Anonyymi00004
Tubettava ikääntynyt nainen katsoo koiranputkiviidakkoa ja jättibalsamin valtaamaa pihapiiriä ja sanoo:
“Tuokin pitäisi raivata.”…hän ei suinkaan ilmoittaudu talkoisiin.
Hän antaa kohteliaan, pehmeän, mutta täysin läpinäkyvän muistutuksen siitä, että:
"Maanomistajan velvollisuus on pitää vuokraamansa ympäristö kunnossa.Vieraslajien torjunta ei kuulu vuokralaisen harrastuslistalle.- Anonyymi00005
Luulisi edes navetan ympäristön niittäminen kuuluvan vuokralle antajan tehtäviin.
Olisi siinäkin vuokralaisen mukava koiransa kanssa lenkkeillä navettaa kiertäen.
Jos myös tilanomistajalla on selkä kipeä, niin eikö tilan omistaja voi palkata silloin tällöin Simoa ympäristönhoitoon?
Palkkakulut voi vähentää firman verotuksessa ja työllistää kotikylän nuorta. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luulisi edes navetan ympäristön niittäminen kuuluvan vuokralle antajan tehtäviin.
Olisi siinäkin vuokralaisen mukava koiransa kanssa lenkkeillä navettaa kiertäen.
Jos myös tilanomistajalla on selkä kipeä, niin eikö tilan omistaja voi palkata silloin tällöin Simoa ympäristönhoitoon?
Palkkakulut voi vähentää firman verotuksessa ja työllistää kotikylän nuorta.Tajuatkohan sinä että vuokrasopimuksessa siat määritellään ja ne ei kuulu sinulle.
- Anonyymi00009
Tää Pirjohannele se jaksaa kuvata tuota samaa keittiönikkunan näkymää ja raiskattua puunkantoo. Mikä sitä siinä niin viehättää? Selittelystä ei tule loppua. Seuran puute ilmeisesti syynä? Lapsellinen koristekrääsän kerääjä, joita sitten saa seuraajiltaan.
- Anonyymi00010
Juurikin niin, uusiutumista kaivataan.
Hämmästyttää hänen yleistiedon puutteensa, esim. ruokatarvikkeiden suhteen.
Tekee ja sählää ja lopputulos on mitä on.
Sellainen yleissivistys puuttuu täysin. Lukisi kirjoja ja opiskelisi vaikka kiinaa. - Anonyymi00012
Tuo käsittämätön tavaran ja krääsän kerääminen kertoo mielenterveydestä, lähinnä sen puutteesta. Huono itsetunto saa nostetta, kun taas tulloo korttia ja pakettia! Olen suosittu, kahtokaa videoita, olen niin hyvä, minua ihaillaan!
Silkkaa roskaa vanhan naisen pieneen ahtaaseen sekaisin olevaan kotiin.
Voi ressukkaa. Sääliksi käy. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuo käsittämätön tavaran ja krääsän kerääminen kertoo mielenterveydestä, lähinnä sen puutteesta. Huono itsetunto saa nostetta, kun taas tulloo korttia ja pakettia! Olen suosittu, kahtokaa videoita, olen niin hyvä, minua ihaillaan!
Silkkaa roskaa vanhan naisen pieneen ahtaaseen sekaisin olevaan kotiin.
Voi ressukkaa. Sääliksi käy.Kiiltokuvien lähettämistä lähes seitsenkymppiselle en ymmärrä! Itse heittäisin suoraan roskiin kiiltokuvat!
Eikö mitään muuta keksitä! - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiiltokuvien lähettämistä lähes seitsenkymppiselle en ymmärrä! Itse heittäisin suoraan roskiin kiiltokuvat!
Eikö mitään muuta keksitä!Pirjon tiskipöytä on täynnä fanien lähettämiä kortteja, kynttilöitä, enkeleitä ja ties mitä kertomassa tarkoituksella lähettäjille miten kovin hän lahjoja arvostaa, vaikka siinä vaikeutuu ruuan laitto selvästi. Se krääsä ei kuulu työpöydälle.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pirjon tiskipöytä on täynnä fanien lähettämiä kortteja, kynttilöitä, enkeleitä ja ties mitä kertomassa tarkoituksella lähettäjille miten kovin hän lahjoja arvostaa, vaikka siinä vaikeutuu ruuan laitto selvästi. Se krääsä ei kuulu työpöydälle.
ITTE ITELLEEN OSTAMIA ON PÄKITSIT, MUUTAMA KORTTI TULLUT?
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiiltokuvien lähettämistä lähes seitsenkymppiselle en ymmärrä! Itse heittäisin suoraan roskiin kiiltokuvat!
Eikö mitään muuta keksitä!Paperinuket ovat varmaan seuraavat, sitten Barbit ja niille aletaan virkkaamaan vaatteita. Jes.
- Anonyymi00011
Pirjo Hannele hoitaa puutarhaansa huolella. On vuokranantajan sitä sitten kiva katsella ja tunnustella.
- Anonyymi00015
"Tajuatkohan sinä että vuokrasopimuksessa siat määritellään ja ne ei kuulu sinulle."
Mitkä siat?
Itsekin ohjeisti kommenteissa fania joka ehdotti lepotasanteen värkkäämistä hänen mielestään parhaalle paikalle talon seinustalle, ettei ainakaan sinne, koska sieltä on niin törkyisen tukkoiset näkymät.
Ehkä juuri siksi pitää studiotaan ja lähettää ohjelmiaan keittiönikkunan ääreltä kesänsä talvensa, koska siinä on talon ainoa paikka josta harvennoksen välistä näkyy valoa.- Anonyymi00019
Mitä et tajunnut? Muiden asiat ei sulle kuulu. Piste.
- Anonyymi00016
on kyllä niin törkyinen pihapiiri tuolla pirrellä,entisessä kodissa oli sentään hoidetut pihat,mut tenaladyt näkkyy silti kilvan kehuvan miten on hieno puutarha..huhhuh
- Anonyymi00020
"Mitä et tajunnut? Muiden asiat ei sulle kuulu. Piste."
Totta kai kuuluu ja näkyykin. Itse ovat aloittaneet jakamaan itseään julkisuudelle ja eriytyneet sosiaalisesta todellisuudesta.
Kun ihminen leikkii pitkään yksin metsän keskellä ilman arkipäiväistä kasvotusten tapahtuvaa kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa niin hänen sosiaaliset suodattimensa hämärtyvät.
Silloin pienikin erimielisyys tai asiallinen korjaus tuntuu henkilökohtaiselta hyökkäykseltä eli vihakirjoitukselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851381
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä351091Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19875Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita154715Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13700- 46669
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja190640Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13637- 33570
Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.39558