Päiväpalkka voi olla 20-30e ! Näin maksetaan valtion hommista. Kelakyytien ajajille eli työn suorittajille ei palkkaa tarvitse maksaa. Ilmainen päivystys ja tiukat työehdot keskukselta joka vetää välistä oman siivun.
Ei ulotu sopimukset työntekijään ei, millä muulla alalla ei ylety??
Huikea palkkahuijaus on käynnissä eikä mikään taho puutu.
Lukekaahan tilaajavastuusopimus sekä kelan eettinen ohje kaikille toimijoille palveluketjussa.
Onneksi on Suomalainen Taksiliitto joka kantaa huolta että asiat tehdään oikein. Vai kantaako?
Kelan alihankintaa 2e/h
14
138
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Oletko ilmoittanut asiasta viranomaisille.
https://tyosuojelu.fi/harmaa-talous/anna-vihje - Anonyymi00002
Kela ei maksa taksikuskin palkkaa . Työnantaja maksaa . Jos sinun päiväpalkka on tuo 30 € , niin vaihda alaa .
- Anonyymi00003
Ongelma on se kun pidetään / voidaan pitää työntekijöitä töissä täysin palkatta. Ei ole työnantajalla palkkavelvoitetta kun tuloksen mukaan. Tämä on väärin kyllä
- Anonyymi00004
Hölmöjen eväät syödään aina ensin. Kustaan silmään 6–0.
- Anonyymi00005
Tätä samaa valitusta vuodesta toiseen ... lopettakaa yrittäminen jos on noin vaikeaa.
- Anonyymi00006
Älä hyvä veli lähe ajamaan taksia. Tienaa heikosti.
Mene poimimaan marjoja. Poimijoista kova pula. Minä kun tykkään talvella poimia marjani marketin pakastealtaasta, kun tiedän, ettei mamu ole niihin koskenut, vaan täysverinen kantasuomalainen.- Anonyymi00007
Köyhä
- Anonyymi00008
Vuorokauden tulos vaihtelee 40-4euro /h. Itsellä kun ajan provikalla mykki,Kela ja mittari kyytejä.
- Anonyymi00009
Toihan hiton hyvä liksa , kun otetaan huomioon että ammatti missä ei tarvitse edes peruskoulua käydä. Ainostaan autokoulu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toihan hiton hyvä liksa , kun otetaan huomioon että ammatti missä ei tarvitse edes peruskoulua käydä. Ainostaan autokoulu.
Mulla on putkihommissa 5000e kk ja päivätyö. Ennen ajoin taksia. Tuplapalkka ja viikonloput vapaana.
- Anonyymi00011
Itse ainakin maksan palkan yrityksen kassasta jonne autot ajavat rahaa.
Eihän se ole ollenkaan hyvien tapojen eikä ehtojen mukaista maksaa ajojen perusteella palkkaa.
Tuntipalkka kuten kuuluukin kuljettajalla olla niin luottamus ja kalusto pysyy hyvänä - Anonyymi00012
Köyhät huijaavat työnantajat eivät maksa rengeille lakisääteisiä palkanlisiä. Ylityöt ja pyhäkorvaukset kuuluvat automaattisesti kaikille työntekijöille Suomessa tilaajavastuusopimuksen alaisissa töissä. Kuten kela-sote-koulukyydit yms Suomessa.
- Anonyymi00013
Älä aja. Aja yrityksien kyytejä. Minulla palkka on keskimäärin 75€/h.
- Anonyymi00015
Onhan se selvä asia, että auton kassa pitää olla noin 15-20000€/kk. Silloin voi maksaa normaalin palkan ja verot sekä vakuutukset.
Kelan ajoja voi ajaa, kun jättää kaikki maksamatta. Täytyy vain hakea firma velkajärjestelyyn tai konkurssiin vuoden välein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802087Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661269Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu281149- 1411038
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa147897- 100845
- 45737
- 62726
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682