Meillä kahden tietokoneen toiminta on hidastanut eikä mitäänilmeistä syytä hidasteluun ole löytynyt, ennen kuin elokuun päivityksen jälkeen uutukaisessa läppärissä SFC-komento ei käynnistynyt enää ollenkaan. Windows ja kaikki ohjelmat toimivat edelleen, vaikkakin hieman normaalia hitaammin.
Piti katsoa ihan netistä ohjeita mikä voisi olla vikana. Chkdsk /r -komento ratkaisi ongelman. Sen jälkeen DISM-komennot ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen SFC. Näiden jälkeen windows toimii kuin unelma.
Windows-päivitykset aiheuttaneet levyvirheitä
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Meillä on molemmat tietokoneet toimineet normaalisti.
- Anonyymi00002
Jos asia kiinnostaa, niin kokeilepa ajaa SFC-komento windowsin kuukausipäivitysten ja/tai näytönohjaimen ajuripäivityksen jälkeen.
Minulla järjestelmätiedostoihin ilmaantuu virheitä lähes jokaisen isomman päivityksen jäljiltä. Työläppäri menee sekaisin niin ikään lähes jokaisen isomman päivityksen jälkeen. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos asia kiinnostaa, niin kokeilepa ajaa SFC-komento windowsin kuukausipäivitysten ja/tai näytönohjaimen ajuripäivityksen jälkeen.
Minulla järjestelmätiedostoihin ilmaantuu virheitä lähes jokaisen isomman päivityksen jäljiltä. Työläppäri menee sekaisin niin ikään lähes jokaisen isomman päivityksen jälkeen.Johtuu siitä että massamuistissa on vikaa. Ei minulla ainkaan ole ollut ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487