Meillä kahden tietokoneen toiminta on hidastanut eikä mitäänilmeistä syytä hidasteluun ole löytynyt, ennen kuin elokuun päivityksen jälkeen uutukaisessa läppärissä SFC-komento ei käynnistynyt enää ollenkaan. Windows ja kaikki ohjelmat toimivat edelleen, vaikkakin hieman normaalia hitaammin.
Piti katsoa ihan netistä ohjeita mikä voisi olla vikana. Chkdsk /r -komento ratkaisi ongelman. Sen jälkeen DISM-komennot ja uudelleenkäynnistyksen jälkeen SFC. Näiden jälkeen windows toimii kuin unelma.
Windows-päivitykset aiheuttaneet levyvirheitä
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Meillä on molemmat tietokoneet toimineet normaalisti.
- Anonyymi00002
Jos asia kiinnostaa, niin kokeilepa ajaa SFC-komento windowsin kuukausipäivitysten ja/tai näytönohjaimen ajuripäivityksen jälkeen.
Minulla järjestelmätiedostoihin ilmaantuu virheitä lähes jokaisen isomman päivityksen jäljiltä. Työläppäri menee sekaisin niin ikään lähes jokaisen isomman päivityksen jälkeen. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos asia kiinnostaa, niin kokeilepa ajaa SFC-komento windowsin kuukausipäivitysten ja/tai näytönohjaimen ajuripäivityksen jälkeen.
Minulla järjestelmätiedostoihin ilmaantuu virheitä lähes jokaisen isomman päivityksen jäljiltä. Työläppäri menee sekaisin niin ikään lähes jokaisen isomman päivityksen jälkeen.Johtuu siitä että massamuistissa on vikaa. Ei minulla ainkaan ole ollut ongelmia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Johtuu siitä että massamuistissa on vikaa. Ei minulla ainkaan ole ollut ongelmia.
4/4 kokeilemassani koneessa sama ongelma. Sinun kone on harvinainen poikkeus.
- Anonyymi00005
Ei nykyaikaiselle tietokoneelle missä on SSD-levy, pidä ajaa mitään Chkdsk /r-komentoa.
Täysin turhaa SDD-levyn kuluttamista.
Ei SSD-levyllä ole mitään viallisia alueita, niin kuin HDD-levyllä.
Ainoastaan HDD-levylle kyseinen komento.
Chkdsk /f on SSD-levylle ajettava järkevä komento tiedostojärjestelmäongelmalle mikä ei kirjoittele turhaan SSD-levyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382201
- 56716
- 41691
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne69530- 62502
- 42500
- 45500
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh24479T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6477Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470