Olen pitkään etsinyt naista pääkaupunkiseudulta, jolle voisi antaa suuseksiä vakkarikuviolla. Seksiä riittää muuten mun parisuhteessa, mutta suuseksi loistaa valitettavasti poissaolollaan.
Haluaisin tavata salaa säännöllisen epäsäännöllisesti ja antaa sinulle ihana nainen, ihanan kielihoidon, pitkän kaavan mukaan, ja loppuun asti. Olen siisti ja kohtelias 45v herrasmies Helsingistä :)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi
Nainen, jos jokin sinussa liikahti, laita viestiä ja katsotaan voisiko tästä syntyä jotain ihanaa meille molemmille.
Kielihoitoa naiselle vakkarikuvio Hki
14
178
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Löytyyköhän täältä pk-seudulta joku nainen joka ottaisi suihin vakkarikuviolla niin kiinnostaa kyllä ihan kybällä :))
Lassi - Anonyymi00002
Onhan meitä, mutta harva lähtee matkalle tuntemattoman kanssa
- Anonyymi00003
Jep, täällä myös kiinnostunut M34. :) kik nngx188
- Anonyymi00012
Kikkelis kokkelis vaan sullekin pikkukikkeli
- Anonyymi00007
Pillun nuoleminen on parasta mitä on! Anoppi tykkää kans ;)
- Anonyymi00008
Kuka sitä valasta nuolee?? Sinäkö muka?
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuka sitä valasta nuolee?? Sinäkö muka?
Sun äitis aasi hähähää
- Anonyymi00009
En tiedä sun anopista, mutta omani on kuuma pakkaus, toisin kun tyttärensä
- Anonyymi00014
Älä naurata sellanen sadan kilon siika silliviivalla
- Anonyymi00010
Mulla oli tällainen diili mun pomon kaa, ehittiin nauttia pari vuotta ennen kuin jäätiin kiinni.
- Anonyymi00015
Spedellä kävi käry buaahaa
- Anonyymi00016
Paskamyrskyhän siitä seurasi, mutta kyllä se kannatti ;)
- Anonyymi00017
Tietenkin kannatti. Seksin harrastaminen kannattaa aina. Mennään nautinto edellä
- Anonyymi00018
Kyllä minäkin antaisin kielihoitoa.
Mielummin yli 60v naiselle jonka pimppi olisi pari kolme päivää pesemättä.
Siinä on aromit kohdallaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3512832
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782274- 361832
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791587- 541119
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273954Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 68747
- 46628
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46581