Olen pitkään etsinyt naista pääkaupunkiseudulta, jolle voisi antaa suuseksiä vakkarikuviolla. Seksiä riittää muuten mun parisuhteessa, mutta suuseksi loistaa valitettavasti poissaolollaan.
Haluaisin tavata salaa säännöllisen epäsäännöllisesti ja antaa sinulle ihana nainen, ihanan kielihoidon, pitkän kaavan mukaan, ja loppuun asti. Olen siisti ja kohtelias 45v herrasmies Helsingistä :)
Kieliherra(a)meiliboxi.fi
Nainen, jos jokin sinussa liikahti, laita viestiä ja katsotaan voisiko tästä syntyä jotain ihanaa meille molemmille.
Kielihoitoa naiselle vakkarikuvio Hki
Anonyymi-ap
3
85
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Löytyyköhän täältä pk-seudulta joku nainen joka ottaisi suihin vakkarikuviolla niin kiinnostaa kyllä ihan kybällä :))
Lassi - Anonyymi00002UUSI
Onhan meitä, mutta harva lähtee matkalle tuntemattoman kanssa
- Anonyymi00003UUSI
Jep, täällä myös kiinnostunut M34. :) kik nngx188
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476