Olen nähnyt tämän vouhkan nuoren ajelevan nyt joka ilta Pyhäsalmen keskustassa.Se kiihyttelee mäkee ylös vanhalla punaisella autollaan stereot täysillä. Kiihyttelee ja härnää ja ärsyttelee toisia autoilijoita että lähtisivät kisaan hänen kanssaan niin hän näyttäis kuinka nopee ja hyvä kuski on,vaikka auton pellit tipahtaisi tielle.
Tämä nuori miehen alku on kyllä nähty ja kuultu.Kaikki nuoret näkyy tietävän kuka se on kun sitä seuraavat Sokoksen pihaan.
Mut tänään näin kyllä niin törkeen liikenteen vaarantamisen häneltä,että meinas ohikulkijana mennä löysät housuihin.
Tämä pöpipää ajoi Sokoksen parkkipaikan läpi kaupan taakse vähintään satasta! Jos yksikin ihminen,lapsi,mummo tai pappa tai ihan kuka vaan olisi ollut juuri astumassa autostaan parkkipaikalle niin henki olisi lähtenyt ja lujaa! Kuinka tämän aivottoman annetaan ajella viikosta toiseen keskellä kylää eikä poliisia näy missään? Tulkaapa yhes illas K-kaupan tai Sokoksen pihaan noin klo 21 aikaan illalla niin nappaatte tämän valopään!Ennenkuin se tappaa itsensä tai jonkun muun tuolla päättömällä kiihyttelyllä!
Hupsu kiihyttelijä jäbä punaisella autolla!
9
331
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Aamulla se oli harmaa auto ja nyt punainen. Pitäisikö päättää kumpi väri
- Anonyymi00003
Minä olen nähnyt saman. En tiedä puhummeko samasta miehestä, mutta Volvolla tämä ajaa? Entä sinun mainitsema?
- Anonyymi00002
saunan taakse..
- Anonyymi00004
S -marketin piha - alue on käynyt taas liian levottomaksi.
Nämä F - 1 : sen rallatit ovat omaa luokkaansa, lisäksi kaupan ulko- oven eteen kaadettu pentujen fillareita puoli tusinaa niin, ettei vanhemmat ihmiset pysty raivaamaan itseään sisälle.
Lisäksi ns.tuulikaappi on täynnä meluavia kakaroita, huuto ja melske on uskomatonta.
Mikä ihme noihin pentuihin on mennyt, nytkin hirveä ralli menossa Ollintiellä, siitä pitkin kylän keskustaa, asukkaat häiriintyy, nyt on jo nukkumaan meno aika.
Onko ne saaneet huumeita käyttöönsä, meno on sen mukaista.
Vai vapauttiko mopomiitti poliisit pois valvonnasta? No, löytäkööt itsensä kuusen latvasta, ainakin niiltä osin.
- Anonyymi00005
Käy S-kaupassa arkena ennen klo 14, niin vältyt nuorisolta! - Tosin, itse olin jäädä pyörällä 2x auton alle tänään keskustassa asioidessani. Mennyt vähän villiksi systeemi... Oisko poliisilla vähän aihetta valvoa liikennettä tiheämmin, myös päiväsaikaan ja arkisin, keskustan reunoillakin? Vastaus: Olis!
- Anonyymi00006
Ja nuo penskat tuulikaapissa syövät karkkia, paistopisteen tuotteita niin roskat jätetään lattialle.
- Anonyymi00007
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00008
Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla Eestin tuliaisista nautinnollisesti puli puli.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla Eestin tuliaisista nautinnollisesti puli puli.
Mopojonnet rules!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591160
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust561081Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7930- 95904
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5755Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27711Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191662- 71649
- 73617