Vieras jo. Ehkä niin haluatkin etten muista sinua
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Älä kaipaa sellaista, joka ei halua, että tykkäät hänestä.
- Anonyymi00002UUSI
joo olen kyllä koittanut päästä eksästäni yli viimeiset kaksi vuotta. ja yritän edelleen. en minä häntä oikeassa elämässä juurikaan häiriköi. sivusta
- Anonyymi00003UUSI
Kuka muistaisi minua?
- Anonyymi00010UUSI
Lis. Älä unohda minua!
- Anonyymi00004UUSI
Oot liian pelottava ja välinpitämätön.
- Anonyymi00005UUSI
Olen täysin samaa mieltä kuin sinä! Heti kun huomasin hänen puhekyvyttömyytensä, päätin ettei tuo ihminen voi koskaan kuulua elämääni! Minulla oli jo kauan kestänyt kokemus siitä, miten vaikeaa eksäni kanssa oli elää hänen hiljaisuutensa takia!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kuin sinä! Heti kun huomasin hänen puhekyvyttömyytensä, päätin ettei tuo ihminen voi koskaan kuulua elämääni! Minulla oli jo kauan kestänyt kokemus siitä, miten vaikeaa eksäni kanssa oli elää hänen hiljaisuutensa takia!
Minulla on ollut koko ajan se käsitys, että hän etsii äitihahmoa ja hän on nähnyt sellaisen minussa! Minä en sovi sellaiseen rooliin olllenkaan, koska olen jo kasvattanut omat lapseni aikuisiksi! Etsin tummatukkaista miestä ja jos kemiat kohtaavat alkaisimme seurustella!
- Anonyymi00006UUSI
Mä en muista kunnolla enää edes minkä näköinen olet.. huono juttu
- Anonyymi00009UUSI
Ehkei siin ollu sit niin, kun mieleen ei muistu, vaikka vain vajaa vuos viime tapaamisesta. Yksityiskohdat hiimmenneet. Kyll mä sut tuntisi jos eteeni pölähtäisit jostain 😶
- Anonyymi00007UUSI
Salailu ja valheessa eläminen paljastuu aina lopulta jokaiselle eikä se mies ollu poikkeus. Täys hirviö👴
- Anonyymi00011UUSI
Sen käsityksen minäkin olen hänestä' saanut!
- Anonyymi00012UUSI
Mä oon vakio"vieras". ;)
- Anonyymi00013UUSI
En ymmärrä, häipykää lapselliset ja julmat miehet pois mun elämästä. Mikä minussa vetää niin puoleenne. Yksipuolista vinkumista teiltä. Sylkäsen päällesi jos lähestyt minua!
- Anonyymi00014UUSI
Sehän ihana sitte. Minä muistan sut kun eilisen. Vieläkin tunnen sun poskessani sun takinpinnan ja sun rintakehän kun ne painautu mua vasten.
- Anonyymi00015UUSI
Halusit vain niin pikaisesti häipyä elämästäni, ihan kuin olisit inhonnut minua.
- Anonyymi00016UUSI
Ei minulta. Olet jotenkin syöpynyt mieleen vaikka loppujen lopuksi emme nähneet toisiamme monta kertaa. Puhumisesta puhumattakaan. Kuin hänelle, sivusta
- Anonyymi00017UUSI
Se on sellaista mennyttä tapahtumaa, jota en mielelläni muistele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 110695
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?64536- 39526
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha73472Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät40465Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!25462- 152424
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38399Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6394- 20371