Ainakaan tänään,huomisesta en tiedä!
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
miten voi vaihtuu tollee mul on aina noi samat
- Anonyymi00002
Tuuliviiri rauhaton?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuuliviiri rauhaton?
no mut tuuliviirikin voi olla niin autistinen et jumittaa samoissa ihmisissä ei pääse ikinä eteenpäin
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
no mut tuuliviirikin voi olla niin autistinen et jumittaa samoissa ihmisissä ei pääse ikinä eteenpäin
Minä en halua olla koskaan missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa! Se on ollut minulle täysin selvää jo siitä lähtien, kun muutin tähän taloon! En ole koskaan pitänyt pitkistä laihoista miehistä ja siksi myös kaiken muun lisäksi arvostus häntä kohtaan on tasan nolla!
- Anonyymi00004
Minä tykkään paljon tietystä tummatukkaisesta miehestä, jonka kanssa olimme jokin aika sitten kaupan kassalla samaan aikaan! Ehkäpä feromonit heräsivät eloon!
- Anonyymi00006
Olisit käynyt moikkaan!
- Anonyymi00007
Ollaan niin samanlaisia.. c'est la vie 😘
- Anonyymi00008
Juu, no joo, jollain noinkin. Olisipa kevyt mieli jos noin edes olis, mutta perhonen sentään, kun ikävintä se, kun kaikista tunteista eniten pinnalla on vaan se tykkäys. Joka jumalan päivä. Niin on ja amen.
- Anonyymi00009
aha, tykkäätkö siis molemmista sukupuolista vuoropäivin?🙃
- Anonyymi00010
Vanhus voi vetää käteensä!!!!
- Anonyymi00011
Todennäköisesti vetääkin, aina välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476