Eihän sulla muuta elämää ole kuin kytätä salakuunnella ja kiusata
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00002
höhöHö
- Anonyymi00003
Pitäskö apn käydä vaikka ulkona välillä niin aivot tuulettuisi. Voit ihan rauhassa kantapääastua mielesi kyllyydellä.
- Anonyymi00007
Onko tullu mieleen että teet itse ihan samaa. rakenteet vain tömisee…..
- Anonyymi00004
Noin juuri olen sen ajatellut olevan! Henkisesti epävakaa ihminen voi jatkaa tuollaista meininkiä vaikka kuinka kauan! Ja varmasti hän on myös narsistinen!
- Anonyymi00005
Saletisti on narsisti tuo vanha ukko
- Anonyymi00006
Mie li s.
- Anonyymi00008
Kyllä, hän yrittää sairastuttaa minut toiminnallaan ja saada muuttamaan pois. Muutan heti kun mahdollista ja lopuksi kostan. Tullut rintakipuja kun ei ole saanut nukuttua kun häiritään unta.
- Anonyymi00010
Käy tähän kun tatti otsaan vanhan veisuun sanat: tuo vanha vainooja, kavala kauhea, on julma hirmuinen ja kiivas kiukkuinen jne jne. Kuvitelkaa sanojen ympärille epävireisten urkujen pauhu. Näihin hartaisiin säveliin, iloisia viikonlopun rientoja tai tasasen makijaa rauhoittumista työviikon jälkeen 😉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639