Mutta sun persoona on jakaantunut miljoonanaamaksi. Joka päivä täällä esiinnyt muina ihmisinä.. ja oikeassa elämässä elät pelkkää kulissia. Ku on nii tärkeetä se et mitä muut aattelee. Ja kaikkia pitää mielistellä ja lähennellä ja naisia yrittää vikitellä..
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Onko tää joku sketsinomainen yksinpuhelu.
- Anonyymi00002
Hyvin todennäköisesti on juuri sitä!
- Anonyymi00003
Et ymmärrä minuutta ja mitä olen, en ole sitä mitä sinä edustat, sekin oli vain yksi roolini.
- Anonyymi00004
Mulla ei kyllä kiinnosta paskan vertaa mitä miut ajattelee. Luuletko että tämä?
- Anonyymi00005
Ja minua ei kiinnosta paskan vertaa, mitä häirikkö minusta ajattelee! Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa hänelle koskaan!
- Anonyymi00006
Skitsof
- Anonyymi00007
En käy täällä päivittäin enkä aina jaksa edes kirjoittaa eikä kiinnosta vttuakaa mitä muut must aattelee moni vihaa ja ei silti kiinnost
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476