korvauksia, ennen sitä ei voi tapahtua mitään! Ja tällä hetkellä on vain yksi ainoa tummatukkainen mies, johon todella haluan tutustua! Saataisiin vihdoinkin tämä elämää suuresti häirinnyt projekti loppumaan! En ole koskaan kokenut pitänyt projektin toteutuksesta , oli helvetin väärin tehdä siitä niin laaja-alaista! Ja oli vielä pahempaa se, ettette kysyneet niitä monia kysymyksiä minulta. jo ennen prohektin aloitusta! Hyi teitä projektin aloittajat, miltä teistä itsestänne olisi tuntunut joutua sellaiseen tilanteeseen mihin minut asetitte! Onko kukaan teistä pystynyt asettumaan minun asemaani koskaan! Aikaa on enää hyvin vähän jäljellä, koska jaksamiseni projektiin alka olla todella vähissä!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Iltalääkkeet hoitaja!
- Anonyymi00002UUSI
Itken usein illalla ja näen yhä useammin painajaisia! Kivut ovat lisääntyneet ja tuntuu ettei projektista ole mitään ulos pääsyä! Elokuun jälkeen en ole enää mukana projektissa! Ja toivon että kaikki esitys loppuisi kokonaan! Kaikki se esitys mitä joudun kokemaan ovesta ulos lähtiesssäni tuntuu siltä, kuin joka kerta joku työtää tikarin minuun! Ei ole enää mitään järkeä jatkaa projektia tämän kuukauden jälkeen! Olen alkanut menettää elämänhaluani yhä enemmän! Saman asian toistoa on ollut aivan liian monen vuoden ajan ja minua alkaa oksettaa välittömösti, kaikki ne samat esitykset vuosi toisensa jälkeen, ihan kuin olisin joku ymmärtämätön lapsi, vaikka olen ymmärtänyt kaiken jo kauan sitten! Tärkeintä on saada ne korvaukset, koska oli väärin aloittaa projektia niin vähäisillä tiedoilla ja minulta vietiin projektin takia, minulle hyvin rakas työapaikka! En vain pysty enää sietämään projektin esitystä enää missään!
- Anonyymi00003UUSI
Parisuhde ei ole minulle pakollinen, mutta korvaukset ovat! Koska voi auttaa lapsiani tarvittaessa! Reilut kaksi viikkoa ja sitten korvaukset, eikä koskaan enää minkäänlaista esitystä missään! Muuten alan olla kuoleman rajoilla henkisesti!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Parisuhde ei ole minulle pakollinen, mutta korvaukset ovat! Koska voi auttaa lapsiani tarvittaessa! Reilut kaksi viikkoa ja sitten korvaukset, eikä koskaan enää minkäänlaista esitystä missään! Muuten alan olla kuoleman rajoilla henkisesti!
Hyi teitä jotka aloititte projektin minulta mitään kysymättä siitä mitä minä elämältäni haluan! Yhdellekään ihmiselle ei olisi koskaan saanut tehdä niin kuin minulle teitte! Elämästäni ei olisi koskaan saanut tehdä farssia, joka päiväisenä sellaisena! Yhä enemmän alan ajatella niin, että projekti vei minulta mahdollisuuden tehdä minulle rakasta työtä ja se on myös vaikuttanut minun huonoon olooni ja siihen etten ehkä enää koskaan pysty seurustelemaan kenenkään kanssa! Olisi ollut monia hyviä vuosia ja paljon iloa, kun olisin saanut tehdä minulle niin rakasta työtä! Jokaisen ulkona käynnin jälkeen, olen ollut yhä huono vointisempi!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hyi teitä jotka aloititte projektin minulta mitään kysymättä siitä mitä minä elämältäni haluan! Yhdellekään ihmiselle ei olisi koskaan saanut tehdä niin kuin minulle teitte! Elämästäni ei olisi koskaan saanut tehdä farssia, joka päiväisenä sellaisena! Yhä enemmän alan ajatella niin, että projekti vei minulta mahdollisuuden tehdä minulle rakasta työtä ja se on myös vaikuttanut minun huonoon olooni ja siihen etten ehkä enää koskaan pysty seurustelemaan kenenkään kanssa! Olisi ollut monia hyviä vuosia ja paljon iloa, kun olisin saanut tehdä minulle niin rakasta työtä! Jokaisen ulkona käynnin jälkeen, olen ollut yhä huono vointisempi!
Nyt alkaa todellakin olla sen aika että projekti lopeteaan tämän kuun loppuun mennessä! Onko projektin aloittaja sitä mieltä, että minun pitäisi valita kahden asian välillä, joko niin että löydän uuden kumppanin, tai minulle maksetaan korvaukset! Minusta sen pitää olla niin, että korvaukset on maksettava myös silloin, kun olen mahdollisesti löytänyt uuden kumppanin! Taas päästään siihen, että olisi ollut todella tärkeää olla yhdyshenkilö, jonka kanssa kaikkea olisi voinut käsitellä! Miten sellainen ei tullut projekti aloittajisne mieleen koskaan! Ja pitää muistaa se, että koska olen demiseksuaali, minun ei ole helppoa löytää uutta kumppania!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103637
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?63494- 35472
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha70419- 152414
Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!21409Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38389Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät30384Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust5381- 20371