kun myöhemmin osoittautui, ettet ollut. Omien sanojensa mukaan. Sekin jäi mieltä vaivaamaan.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
En minä mitään kiinnostusta osoittanut. Jos taas jankkaat jostain katseista, niin sinä se tuijotit minua eikä toisinpäin.
- Anonyymi00009
Ehkä ei oo sulle? Jos kuvittelet että joku jankkaa sinulle palstalla niin pidäppä tauko!
- Anonyymi00018
Mutta hellantuutelis, täällä kuitenkin roikut ja toivot, että aloitus olisi ollut sinulle. 😂😂😂
Kuka siis kaipaa ketä ja kenellä on pakkomielle kenestä. 😂😂😂 - Anonyymi00024
On se mahtavaa ett meillä on näitä jotka tietää viesteistä heti ett tää on just mulle🙄🤭🤣🤣 aikamoinen aino kassinen oot kun tiedät sen kun aloituksesta puuttuu sekin onko miehelle - naiselle ja ett onks kirjoittaja mies vai nainen. On vissiin tää suomi24 ikävä palsta täynnä niitä 😵💫
- Anonyymi00002
Olin kiinnostunut, kun totuus sinusta tuli tietoon, jotain kyläpyörätasoa.
- Anonyymi00008
Eli uskot juoruihin? Sitten saatkin mennä.
- Anonyymi00019
Oletko neitsyt? Ketä varten ”säästät” itseäsi. Vai eikö vaan millään lohkea? Katkeraksihan siinä muuttuu.
- Anonyymi00020
Minä en ole mikään kyläpyörä. Sen asian tietävät ne ihmiset jotka minut oikeasti tuntevat. Jos uskot valheita, niin oma on häpeäsi.
- Anonyymi00021
Rupesin portoksi kun hommasit akan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli uskot juoruihin? Sitten saatkin mennä.
Hyväuskoisia hölmöjä riittää jotka uskoo aina mitä tahansa soopaa.
- Anonyymi00003
Koska alussa olin kiinnostunut, mutta sitten en enää ollut.
- Anonyymi00005
Minä olin alusta asti kiinnostunut lähinnä hänen ongelmistaan, koska näin hänen olevan psyyken potilas. Ehkä hän nyt voi paremmin, mutta siltikään en halua olla missään tekemisisä hänen kanssaan!
- Anonyymi00004
siksikös sinä sitä jopoasi tänää oikein esittelit
- Anonyymi00006
Miksä sä mies oot taas täälä etkä tekemäs sitä muuta mitä saon toisaalla.
Mä tulin jus vain köymään s24 nii. Eiköhänntäällä sotketa muiden välejä taas täysillä 😢
Naiselta - Anonyymi00007
Jos kuvittelit ett ois kiinnostunu niin on melko yleistä kuvitella noin varsinkin jos se vastapuoli on kaunis/komea.
Ei se että joku tervehtii sinua ystävällisesti esim. työkaverina/naapurina tarkoita ett olis kiinnostunu. Ongelma on siinä ett jos ihastuu niin alkaa kuvitella kaikki normaalit tervehtimisetkin kiinnostuksen osoitukseksi. Onko sulla joku pakkomielle hänestä?? - Anonyymi00010
Hän aiheutti mulle syvästi ristiriitaisia tunteita. En oikein tiennyt miten päin olla niiden Tunteiden kanssa. Kaikesta jo liian kauan. Pysyn poissa hänen tieltään ja pidetään tämä hauras tulitauko. En tiedä miksi vastasin hömppäketjuun. Unille mars.
- Anonyymi00012
Ja silti olit niin ehdoton, että ei. En voi ymmärtää, kun kuitenkin toiseenkin suuntaan tunteita oli.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja silti olit niin ehdoton, että ei. En voi ymmärtää, kun kuitenkin toiseenkin suuntaan tunteita oli.
Monimutkaisia ovat ihmisen tiet.
- Anonyymi00011
Eikö täällä enää saa muuttaa edes omaa mieltään?
- Anonyymi00014
Kuka sen estäisi, senkun muutat mieltäsi!
- Anonyymi00016
Huijari kyseessä. Valehtelee ja pitää toista jatkuvassa epätietoisuudessa. Toimii kylmästi, tunteettomasti ja käyttää satuttavia sanoja.
- Anonyymi00023
Todellisuudessa täällä ei ole muita kuin trolleja jotka kirjoittavat muiden nimissä .
- Anonyymi00017
Tämä hemmetin jankkaaja, ketjujen aloittaja, mikä on kaivattusi etu/sukunimen etukirjsain, ynnä muuta kaivatustasi sitä ja tätä... Voi ziisus, kuka jaksaa seurata muiden jotain fuking etukirllsimiskirjaimia ym.. Kyllä on naurettavaa.. Booring..
- Anonyymi00022
Jos luuli vähän myöhemmin, että olet varattu tms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466