Nukahdin taas töiden jälkeen sohvalle ja heräsin vasta 21 jälkeen. Ei tästä tule mitään enää, kun olen niin väsynyt kokoajan.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Jos sulla on vaikka uniapnea?
- Anonyymi00003
En tiedä. En minä kuorsaa, enkä saa hengitys katkoksia.enkä heräilee kesken unien.
- Anonyymi00002
huonot yöunet, ravintoarvoiltaan huono ravinto ja aikainen herätys ovat vahvoja kandidaatteja tuohon...
- Anonyymi00004
Minä syön kyllä pääsääntöisesti terveellisesti ja monipuolisesti.
- Anonyymi00005
Mäkin oon väsynyt koko ajan. Nukun paljon
- Anonyymi00006
Voi olla joku vakavampi sairauskin, mikä vie voimat. Vaikka nukkuu ja syö hyvin..
- Anonyymi00007
Olen minä lääkärissä käynyt aikoinaan, eikä mitään syytä ole löytynyt.
- Anonyymi00008
Ruuhka_vuodet_ viivacom
- Anonyymi00010
Nuijanukutus Salesta. -sivu
- Anonyymi00009
Voi toista. 💕
- Anonyymi00011
Lääkäriin mars.
- Anonyymi00012
Eräs vainottu nainen kertoi tämän aloituksen jälkeen että tämä on taas niitä hänestä kyttäys viestintää. Hän laittoi nukkumaan tuolloin ja heräsi tuolloin.
- Anonyymi00014
Lisään. Tuo aina väsyminen on mustamaalausta. Se ei ole noin. Naisella on työ mikä on 3 vuorotyö. Sitä ei tiedä kukaan. Onneksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Lisään. Tuo aina väsyminen on mustamaalausta. Se ei ole noin. Naisella on työ mikä on 3 vuorotyö. Sitä ei tiedä kukaan. Onneksi.
Näköjään nyt tietää
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Näköjään nyt tietää
Ei se ole salaisuus enään. Eikä tarvitse.
- Anonyymi00013
Burn outille kuulosta
- Anonyymi00018
Vähemmästäkin. Ei jotku nuku koska pitäähän sitä töitten välissä vähän nyssiä.
- Anonyymi00016
Tänä kesänä olen huomannut valtavan väsymyksen itsessäni. Vaativa työ on koetellut hermostoani ja jaksamistani.
Pikkuhiljaa loman edetessä ja kun käytin neurosonic patjaa ja tein lyhyitä sauvakävelyitä sain oloni jotenkin tasaantumaan. Nukuin paremmin ja voin vähän paremmin.
Tällä viikolla kun työt alkoivat olo on tasapainoisempi.
Jään nyt levolliseen yön uneen enkä huolehdi yhtään mistään. Älä sinäkään. Luota elämääsi.
🙏🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 882962
- 681038
- 70969
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,275839Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l140798- 59754
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta20747Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72671- 46635
- 39632