Savontien remontti on epäonnistunut. Ei ole otettu huomioon, että kadun reunassa seisoo autoja, jotka siten pienentävät entisestään ajoväylää. Kuitenkin jalankulkijoille varattu hyvin ruhtinaallisesti kulku tilaa.
Ajatelkaapa kun tulee talvi ja lumet, tie-osus kaventuu siitä vielä reilusti lumipenkkojen takia.. Ei voi silloin enää ajaa sujuvasti niiltä osin, missä seisoo autoja, ei sovi kolmea autoa vierekkäin.
Kannattaisi laittaa koko Savontie yksisuuntaiseksi, niin ongelmat loppuisivat. Samoin vuoropäivä pysäköinti kadun reunassa lumen auraamisen helpottamiseksi.
Savontie....
23
336
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Juu, liian kapea kusiränni.
- Anonyymi00002
Puretaan tie. Huomenna klo 15 alkaa. Omat lapiot mukaan.
- Anonyymi00003
Pennut hiekkalaatikolle sieltä.
- Anonyymi00004
Joku mestari seisonut väärällä puolella mittanauhaa...
- Anonyymi00005
Aloittaja kirjoittaa asiansa Pieksämäen kaupungille. Täällä ryhmässä ei asiallesi voida mitään.
- Anonyymi00006
Eipä siinä jalankulkija sen enempiä ruhtinas ole kuin minkään muunkaan tavan kulkija. Tyhjä kävelykatu nyt vaan saattaa näyttää leveämmältä. Pyöräilijöille tarkoitettu pätkä luultavasti vie jonkin verran tilaa autoilijoilta. Se on kuitenkin asiansa ajava tarkoitukseen eikä siinäkään ruuhka vaivaa etenemistä.
- Anonyymi00007
Olemme tuhon tiellä. Kauan odotettu tie on valmistuessaan sus. Voi ei. Mikä nyt neuvoksi?
En ole kyllä huomanut ongelmaa.- Anonyymi00008
Seuraavan asfaltoiin jälkeen kaikki on oikeassa korossa.
- Anonyymi00009
Kyllä me pärjätään tällä kylällä nyt tuon uuden asfaltin kanssa. Kun vaan kukaan ei enää mene esittämään kaupungille että ottavat uusia kohteita saneeraukseen.
- Anonyymi00010
Toivottavasti eivät tee samoja virheitä loppu Savontien viimeistelyssä.
- Anonyymi00011
Pääasiahan on näissä kunnallistekniikan kohteissa, että murskeet tulee omalta kylältä hyvään hintaan, viis lopoutuloksesta.
- Anonyymi00012
Kärsimystentie Savontiestä tulee jokatapauksessa?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kärsimystentie Savontiestä tulee jokatapauksessa?
Ja sitten varmaankin tarkastuksessa otetaan VASTUU kun homma ohi.Vai onko taas että kaupunki maksaa virheet.NYT LOPPU TUOLLE LEIKKIMISELE:
- Anonyymi00014
Ei minun elämää haittaa yhtään. Ei kiinnosta.
Kiva ajella uudella asfaltilla. - Anonyymi00015
Pysäköinti kielto. Hommatkoon itse auto paikkansa.
- Anonyymi00016
Se on vaan jännä et millonkaan ei ole mikään hyvin. Onhan tuo nyt siisti katu.
- Anonyymi00018
Tunaroitu liikuntaesteisten osalta pahasti.
- Anonyymi00019
Ei kuule muutu itkemällä tänne.
- Anonyymi00020
Tänne kuuluu hiljainen palaute, koska tunaroijilla korvissa vaikkua.
- Anonyymi00021
Niin jos ottaa tän ryhmän terapiana.
Siltä tää kyllä monesti vaikuttaa. - Anonyymi00022
Pyöräilijänä olen toki tyytyväinen, että ei tarvitse autojen seassa enää mennä Savontiellä sekä myös autoilijana pidän siitä, että pyöräilijöille on oma tiensä.
Mutta aloittaja on kuitenkin oikeassa tien varteen parkkeerattujen autojen ja nykyisen tien kapeuden aiheuttamasta ongelmasta, mikä tulee näkymään erityisesti talviaikaan. Ei mitään niin hyvää, ettei jotain pahaakin. - Anonyymi00023
alkupäähän vaidetaa hiekat kuten kissalle.saipaha kaivinkoneet töitä.
- Anonyymi00024
Tällä vaudilla vaihdetaan hiekkoja Savontiellä vielä 10 vuodenkin päästä🤣. Kolme vuotta nyhränneet pikkupätkiä kerralla ja koneet etupäässä olleet työmaalta pois tai seisseet.😅. Lisätöistä veloitetaan mitä ikinä vaan keksitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471492Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59880Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30657- 87627
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14595- 43573
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56564- 7532
- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu23517- 61505
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47503- 37496
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14481Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132439- 42418
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45409Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26389