SDP pitää muslimeja vaarallisena

Anonyymi-ap

SDP ja SDP: n kaupungin pormestari pitää siis muslimeja vaarallisin, kun kieltävät kasvojen peittämiseen mm. kouluissa.
Aika kaksinaamaista ja rasistista toimintaa.
SDP toimii kuin Persut vaikka itse kritisoivat samasta persujen tehtyä ehdotuksia.
Nyt pitäisi Lindmannin kyllä antaa lausunto, miksi SDP on rasistisempi kuin Persut?
Mitä tähän sanoo Nazima?

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Islamistiset liikkeet ja poliittisen islamin toimijat (kuten Muslimiveljeskunta), pyrkivät pitkäjänteisesti kasvattamaan vaikutusvaltaansa Euroopassa. Järkevää on estää moinen kehityssuunta.

• Anonyymi00013
        UUSI

Eli kaikki fiksut pitävät muslimeja potentiaalisena vaarana.

• Anonyymi00002

Demarit on yhteiskunnalle haitallinen puolue.

• Anonyymi00003

SDP on siis pullauttamassa muslimit ulos, kunhan ovat ensin äänestäneet eduskuntavaaleissa.

• Anonyymi00009

Ruotsi pullauttelee EU:n maista eniten kantisbrittejä ulos brexitin jälkeen. Vuosikausia asuneita vanhoja mummoja ja pappojakin jos he eivät ole oikealla tavalla hoitaneet jatko-oleskelulupiaan. Armoa ei anneta.

• Anonyymi00010

Vaaleissa voivat äänestää vain kansalaiset uskonnosta riippumatta eikä heitä voi ajaa ulos.

• Anonyymi00011
        UUSI

Toi toimintamalli kuulostaa järkevältä SDP:n näkökannalta. Ensiksi maksimaalinen hyöty irti ja sitten vasta pois.

• Anonyymi00005

Onko vanha sanonta päivitettävä?
      Ennen oli, että Kepulaiset pettää aina, eikö ollutkin? Onko nyt sitten lisättävä SDP ja Kepu pettävät äänestäjät ja ostavat köyhille suunnattuja asuntoja vuokravoittoa saadakseen?
      Olisiko hyvä?

• Anonyymi00012
        UUSI

Vaaleja ei vielä ole käyty, joten ketään ei ole vielä petetty.

• Anonyymi00006

Se koskee tietenkin oikeistolaisia vappupotkijoita, jotka peittivät kasvonsa tunnistamisen estämiseksi.

• Anonyymi00007

Niiden oikeistolaisten marsseilla on miltei aina kasvot peittäneitä marssijoita

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1021
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      34
      617
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      547
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      522
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      315
      478
    8. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      74
      448
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      431
    Aihe