Automaattinen Tienaaminen Oy ei kuole koskaan. Eivätkä myöskään Jyri Samuli Suomisen lukuisat "viisaudet" joilla hän on meitä viihdyttänyt.
Automaattinen Tienaaminen Oy. Onko idioottimaisempaa yrityksen nimeä keksitty. Veikkaan että Patentti ja Rekisterihallituksen virkamiehet ovat harkinneet hetken aikaa ennen kuin ovat sallineet tuonnimisen yrityksen.
Minä voisin perustaa esim. Rahaa Ilmaiseksi Oy:n. Tai Tienaa Tekemättä Mitään Oy:n. Tienaa Paskantaessasikin Oy. Helppoa Rahaa Oy. Kohta Ajan Mersulla Oy.
Kilpailu: kuka keksii parhaimman firman nimen! Palkintona DSM:n KYRPOVALUUTTAA
Jyri Samuli Suomisen legenda elää!
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Rahaa online 24/7 Oy
No myönnän etten keksinyt itse vaan otin sen Hyrin uusi suomi profiilin kuvauksesta.? Aikaisemmin hänellä oli myös Onpassive juttuja siellä, muttei ilmeisesti enää.
”Suomen kansalaisten asialla, välillä koko maailman asialla.
Kansalaisaktivisti ja toisinajattelija.
Olen mukana useissa yrityksissä, joissa ihmiset voivat tienata rahaa online 24/7 esim. älypuhelimella ja nettiyhteydellä.”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459