täällä, eikö se kerro jotain molemmista?
Eikä mitään kauhean positiivista..
Jos molemmat ovat
28
398
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Missä olet? Minähän en siis ole siellä, koska täällä ei ole ketään muuta kuin kissimirri. Joten ei kerro ainakaan minusta mitään.
- Anonyymi00002
Mitä se kertoo sinusta, että teit tuollaisen aloituksen toisista 🙄
- Anonyymi00004
Miten niin toisista?
- Anonyymi00003
On täällä kolmaskin.
- Anonyymi00005
ja kolmas ja neljäs ja viides ja kuudes jne
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
ja kolmas ja neljäs ja viides ja kuudes jne
Mikä sä niistä olet? Terkuin ykkönen
- Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä sä niistä olet? Terkuin ykkönen
sivullinen vain
- Anonyymi00006
Niin ollaa sellasii ujopyllyi molemmat.
- Anonyymi00007
Jep, kertoo että sinä olet vajaamoraalinen vatipää ja minä taustat tarkastava tutkimusmatkailija! ^^
- Anonyymi00008
Onhan tämä säälittävää, tiedän kyllä.
- Anonyymi00010
Se että olen täällä kertoo minusta sen että olen vainoamisen uhri. Siksi tulin tälle palstalle, en kaipaamaan sinua L-mies tai ketään muutakaan.
- Anonyymi00011
Ja lisään että mitä se kertoo sinusta että olet palstalla kirjoittamassa entiselle terapia-asiakkaallesi!? Ja kirjoitit jo silloin kun hän oli vielä asiakkaasi. R*iskaajavibat tulee sinusta.
- Anonyymi00012
Tämä palsta on ikävöimistä varten!
Olet siis väärällä palstalla, varmaan vaikea ymmärtää kun luetun ymmärtäminenkin on tuota tasoa. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä palsta on ikävöimistä varten!
Olet siis väärällä palstalla, varmaan vaikea ymmärtää kun luetun ymmärtäminenkin on tuota tasoa.Tätä palstaa käytetään vainoajien toimesta. Parempi joskus käydä täällä jos saisi jotain vinkkiä mitä ympärillä tapahtuu. Ja sainkin tätä kautta tiedon että se terapeutti-mies kirjoittaa minulle täällä. Älä yhtään yritä vähätellä sitä vääryyttä, että se kirjoittaa täällä romanttisia ja seksuaalisia viestejä (entiselle)asiakkaalleen.
- Anonyymi00014
Ei hän toki täällä ole. Minä täällä vain leikin niin joskus. Hän on järkevä ja asiallinen, fiksu mies, mitä hän täällä roikkuisi. Minä vain hurahdin hänen ihanuuteensa, hymyynsä, katseen syvyyteen, lämpimään ääneen... Suorastaan retkahdin. Mutta kyllä tämä tästä hiipuu, vähitellen.
- Anonyymi00015
Tähän kannattaa suhtautua varauksella, voi kuvitella kirjoittavansa sen oikean kanssa, huomaa myöhemmin, ettei ollutkaan.
- Anonyymi00027
Joissain tapauksissa on niinkin päin, että huomaa sen oikean kirjoitelleen alusta alkaen. Näin meillä. Perästä kuuluu tässäkin.
- Anonyymi00016
Molemmissa on ehkä jotain samalla lailla vinossa?
- Anonyymi00017
Luuletko että kelpuutan sinut sillä että koitat saada minut uskomaan, että olen yhtä surkea kuin sinäkin? 😅 en kuule sinua huoli vaikka mikä olisi, koska ällötät minua ja se ei muutu miksikään.
- Anonyymi00018
Oh noes, menikö hieno taktiikka ihan vihkoon? Voi näitä kohtalon kovia iskelmiä. 😭
- Anonyymi00020
Se riippuu aina, että miltä kannalta asiaa tarkastelee.
- Anonyymi00021
Mitä se kertoo ihmisestä, joka vuosia kyttää kahta eri ihmistä ja ryhtyy diagnosoidaan heitä satunnaisten kirjoitusten perusteella, jotka hän kuvittelee heidän kirjoittaneen?
- Anonyymi00023
kertoo sen, että molemmilla on asiaa toisillensa.
- Anonyymi00024
Tästäkin tuli joku sikabuffetti vai..
- Anonyymi00025
En usko että hän täällä olisi/ on. Jos olisi niin olisi kyllä aika idioottimaista ja tyhmää, sillä mitä hän tälläisellä palstalla edes tekisi sillä olen aikaisemmin ottanut yhteyttä, huonolla menestyksellä.
- Anonyymi00026
Joo ei niin
Mä en yhtään pidä siitä et keskustelut käydään täällä tai vistein ku kyseinen henkilö ei muuten osaa puhua ku seksistä
Kertoo paljon koko jutun tasosta noin yleensä 😂
Olis parempi pysyä kaverina niin kauan että osaa jeskustella
Ja kerto mitä elämään ja päiviin kuullu noin muuten ..
Kaikki salailut pois jne ...
Sivusta - Anonyymi00028
Amorin nuolet osuivat molempiin ja upposivat syvälle.
- Anonyymi00029
Oliko Cupido päissään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1092069
- 67851
- 47782
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263775Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126689- 39582
- 44571
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste59519- 62475
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108472