Tuleeko tästä ikinä mitään

Anonyymi-ap

Minä olen mustasukkainen sinusta. En haluaisi olla, mutta en voi tälle mitään.
Mutta en ymmärrä miksi minä vain roikun sinussa, kun sinulla vain on muita. Tuskin edes muistat minua enää.
Minulla tuli taas itku, kun mietin sinua niiden muiden kanssa.
Mietin sitäkin, että jos meistä tulisi jotain, niin miten tämä minun mustasukkaisuus tulisi vaikuttamaan suhteeseen. Ei hyvin varmasti.

25

350

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kelle tää!?

• Anonyymi00002
      UUSI

Oli ihmissuhde mikä tahansa, niin osa menee menojaan

• Anonyymi00004
        UUSI

tarkennatko!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

tarkennatko!

Eli kun hylkää jonkun. Sellaiset saakin mennä menojaan.

• Anonyymi00003
      UUSI

Jos olisit hän,niin miksi et voi ottaa yhteyttä!?

• Anonyymi00005
        UUSI

Koska hänellä on nuita naisia. En halua sekaantua varattuihin.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Koska hänellä on nuita naisia. En halua sekaantua varattuihin.

Kuvittelet vain, ei niitä ole.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kuvittelet vain, ei niitä ole.

Minulle on kerrottu, että niitä on.

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei ole häneltä tää. Hän käy jo treffeillä muiden kanssa.

• Anonyymi00007
      UUSI

Varmaan tulisi,jos selvittäisitte asian kasvotusten!

• Anonyymi00009
      UUSI

Seuraava yhteys voi olla että mies saa tietää että vauva on tulossa. Ei kukaan odota eikä pidä ketään odottaa.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ei minulla ainakaan ketään ole... Ei kannata itkeä turhaan ❤️ Jos ajatellaan positiivisesti niin se että olet mustasukkainen minusta tarkoittaa miten paljon merkitsen sinulle ja se on söpöä ja kaunista ja upeaa. Olet rakas ja haluaisin vieläkin uskoa meihin.

• Anonyymi00012
        UUSI

Miksi sitten et tee asian eteen mitään?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Pitihän se arvata, että taas kalastelet huomiota!

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tiedän että pitäis pystyä parempaan. Vähäinen kokemus ja olen aika huono lähestymään.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tiedän että pitäis pystyä parempaan. Vähäinen kokemus ja olen aika huono lähestymään.

Niin, naisia on vaikka joka illalle eri, mutta minun kanssani et halua mitään.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Niin, naisia on vaikka joka illalle eri, mutta minun kanssani et halua mitään.

Sulla on ihan väärä kuva minusta. Sinun kanssa nimenomaan haluaisin olla yhdessä...

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sulla on ihan väärä kuva minusta. Sinun kanssa nimenomaan haluaisin olla yhdessä...

No miksi sinulla sitten on niitä naisia, jos minun kanssani haluaisit olla?
        Minuun et ole missään yhteyksissä, mutta muita naisia riittää. Minä en ymmärrä ja minulla on paha olla.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No miksi sinulla sitten on niitä naisia, jos minun kanssani haluaisit olla?
        Minuun et ole missään yhteyksissä, mutta muita naisia riittää. Minä en ymmärrä ja minulla on paha olla.

Olen pahoillani että olet saanut minusta sellaisen kuvan... Sitten tuo asia että olisi toisia naisia se ei pidä paikkaansa ei ole. Jännitän niin paljon sinua ja en tiedä olisiko yhteydenpitoni sinuun toivottua. Muistatko hetki sitten kun tein tikusta asiaa keksin syyn laittaa viestiä kokeilin niinkuin kepillä jäätä. Vastasit ammattimaisen neutraalisti ainakin sain sen kuvan. Luulin että olisit siitä hoksannut jotain ja vastavuoroisesti laittanut jollain verukkeella minulle jotain.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olen pahoillani että olet saanut minusta sellaisen kuvan... Sitten tuo asia että olisi toisia naisia se ei pidä paikkaansa ei ole. Jännitän niin paljon sinua ja en tiedä olisiko yhteydenpitoni sinuun toivottua. Muistatko hetki sitten kun tein tikusta asiaa keksin syyn laittaa viestiä kokeilin niinkuin kepillä jäätä. Vastasit ammattimaisen neutraalisti ainakin sain sen kuvan. Luulin että olisit siitä hoksannut jotain ja vastavuoroisesti laittanut jollain verukkeella minulle jotain.

Ei ole mies laittanut minulle mitään viestiä.

• Anonyymi00011
      UUSI
    • Anonyymi00018
      UUSI
    • Anonyymi00020
      UUSI

Mies joka valitsee sinut ja rakastaa. Siitä vähän saa olla mustis. Mut pelimiehet on ihan pellejä. Anna muiden naisten pyörittää.

• Anonyymi00025
        UUSI

Niin. Joistakin vaan olisi pitänyt ymmärtää pysyä erossa jo alunperin. Mutta kun ei ole tiennyt, millainen terve suhde on. Kun ei ole sellaista mallia missään nähnyt. Olen aina tehnyt vääriä valintoja. Nyt olen yksin, kun en kestäisi enää yhtäkään takaiskua ihmisiltä. Ihmiset on nöyryyttäneet. Ihan sieltä alusta lähtien, en oppinut tuntemaan omaa arvoani. Nyt tunnen itseni rikkinäisemmäksi kuin koskaan. Lannistetuksi. Ja epäilen, voinko tulla tällaisesta burnoutista enää mihinkään kuntoon. Ja kun se ihmisten kiusanteko ei lopu. -en ap

• Anonyymi00024
      UUSI

En susta tiiä mut mulla on ainakin monta ja tilanteelle ei voi mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1313
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1061
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      835
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      648
    5. 60
      641
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      531
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      523
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      507
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      487
    Aihe