miksi etsitte minulle sellaisen miehen jonka kanssa pitäisi harrastaa seksiä, koska olen jo kauan kertonut että haluan ystäväkseni 70v miehen, jota seksi ei enää kiinnosta! Tai joka ei jostain syystä pysty enää harrastmaan seksiä! Kun kuljen ulkona koen kaiken niin, etten yksikään mies jaksa kiinnosta minua niin paljon, että haluaisin harrastaa seksiä hänen kanssaan! Se ei vaan enää ole minun juttuni ollenkaan! Olen pärjännyt hyvin ilman seksiä jo 14vuoden ajan ja koen sen olevan juuri sellaista elämää, joka on minun näköistä elämää!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
En ole koskaan ollut kovin kiinnostunut seksistä vaikka olenkin joskus nuorena halunnut miellyttää. Sekin oli väärin vaikka luulin että olisivat kiitollisia?! Ei kiinnosta omat saatika muiden sekstailun. Tylsäää!
- Anonyymi00002
Mitä tää sitten miehen perään vinkuu?
- Anonyymi00003
Varmaan jonkun muun kuin seksin takia. Joillakin harvoilla voi olla muutakin annettavaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Varmaan jonkun muun kuin seksin takia. Joillakin harvoilla voi olla muutakin annettavaa.
Monella miehellä on annettavaa ja monellakin tapaa, en sitä epäile ollenkaan. Mutta jollei nainen anna sitä ainoota assettiaan, niin mitä se mies siinä diilissä muka silloin hyötyy?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Monella miehellä on annettavaa ja monellakin tapaa, en sitä epäile ollenkaan. Mutta jollei nainen anna sitä ainoota assettiaan, niin mitä se mies siinä diilissä muka silloin hyötyy?
Joillakin ihmisillä on biologisten viettien lisäksi henkisiä tarpeita. Toki harvinaista mutta joillakin ihan oikeasti on.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joillakin ihmisillä on biologisten viettien lisäksi henkisiä tarpeita. Toki harvinaista mutta joillakin ihan oikeasti on.
Ja niitä muita ei-sukupuolittuneita henkisiä tarpeita ymmärtää parhaiten toinen saman sukupuolen edustaja...
- Anonyymi00008
Väsynyttä juttua nämä sun äijän projektit ja ikäloput ukkos. Säälittää enemmän yleisö, jotka tätä pinkeinä tavaa rivi riviltä, jos jonkun tähän sais liimattua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466