Oot seksy aikuinen nainen. Minun entinen kaverikin aina kuolaa sinua. Ollaan väleissä joten ei ollut ilkeilyä.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Mussa ei ole mitään sexyä paitsi energia uskokaa mua
- Anonyymi00002
ja seki johtuu hyvi pitkäl siit et käyttäydyn ky miehet ja siks se vetoo naisii
- Anonyymi00003
Ei ollut lebosta kyse tää P n
- Anonyymi00005
Tiedän ja tunnen olevani kaunus seksuaalisesti kiinnostava Nainen. Eilen taas sen rannalla huomasin. Kiitos kuitenkin 🤗
-P Nainen- Anonyymi00006
Tuskinpa ap poliiseja tarkotti.
- Anonyymi00007
Pankin Puhelin"palvelija" vai?
- Anonyymi00008
Kivaa, että harmaa tussu, harmaat hapset ja tekohampaat sytyttää
Arvostan- Anonyymi00009
Uhhh
- Anonyymi00010
Ja vielä makkarankuoressa.
- Anonyymi00011
Ohi P-Naiselta ;-)
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja vielä makkarankuoressa.
OHI P-Naiselta, harmi, että sinulla on noin pahamieli. Toivottavasti löydät itsellesi paremman, niin ei tarvitse keksiä omia palstalla.
PS. Kaverisi eivät ole ainoita, jotka kuolaavat ja näkevät märkiä unia minusta :-) - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
OHI P-Naiselta, harmi, että sinulla on noin pahamieli. Toivottavasti löydät itsellesi paremman, niin ei tarvitse keksiä omia palstalla.
PS. Kaverisi eivät ole ainoita, jotka kuolaavat ja näkevät märkiä unia minusta :-)Psoriasispotilaat käyttää kuulema hopeeta hoitoonsa, mut ei ne sun kuolaa ja kuontaloa mihkä tarvi.
- Anonyymi00013
Kenelle P-naiselle terkut menee? Ja kuka on se kuolaava kaveri? Laita mun tuntomerkkejä, niin tiedetään oonko haettu henkilö?
- Anonyymi00014
Tuntomerkki, kuolaavista kavereistasi on useampi on ottanut minuun yhteyttä, salaa sinulta.
P-Nainen ;-) - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuntomerkki, kuolaavista kavereistasi on useampi on ottanut minuun yhteyttä, salaa sinulta.
P-Nainen ;-)Taitaa olla palstagupen iltasatuiluja taas. :-))
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Taitaa olla palstagupen iltasatuiluja taas. :-))
OHI minulta,
P-Nainen ;-) - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
OHI minulta,
P-Nainen ;-)"Obi fan Kenobi".
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Obi fan Kenobi".
He was INFJ
q
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri671902- 811465
- 931088
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45874Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41840Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus288834Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 57738
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied110708- 39653