Olemme vanhempi pari ja olen usein rakastellessa ehdotellut että vien sinut näytille levähdyspaikalle tai parkkiin johonkin kivaan paikkaan missä miehet saavat ihailla kuinka haluttava ja seksiskäs pieni sievä olet, puetaan nätti mekko ja jotain seksikkäitä alusasuja niin voidaan vähän vilauttaa kavereille ja näet kuinka niillä seisoo sinulle. Mihin kannattaisi Keski-uudellamaalla mennä? Voisi jopa antaa sormella vähän koittaa, on kiimainen märkä ja tiukka pillu....
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Tule Vuosaareen,Uutelan parkkipaikalle tänään klo11:30
- Anonyymi00004UUSI
Tänään ei päästä mutta joku toinen päivä voisit nähdä strigipepun vilahtavan mekon alta ja jopa kun riusun ne että näet pienen sievän pillukin vilahtavan, uskon että saa sinulle seisokin aikaan.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tänään ei päästä mutta joku toinen päivä voisit nähdä strigipepun vilahtavan mekon alta ja jopa kun riusun ne että näet pienen sievän pillukin vilahtavan, uskon että saa sinulle seisokin aikaan.
Tiedätkö kahvila kampelanja sen viressä olevan parkkipaikan niin milloin siellä?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tiedätkö kahvila kampelanja sen viressä olevan parkkipaikan niin milloin siellä?
En tiedä mutta varmaan löytyy google maps kautta mutta nyt vielä en tiedä milloin pääsisit näkemään? Olethan täysi ikäinen ja terve mieleltäsi...
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tiedä mutta varmaan löytyy google maps kautta mutta nyt vielä en tiedä milloin pääsisit näkemään? Olethan täysi ikäinen ja terve mieleltäsi...
Olen 61v. Ukm ja aivan hyvässä kunnossa henkisesti sekä fyysisesti
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Delaa akkas pettäjä
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletko mistä päin? Kiinnostaisko vaimon kuvat ?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
Ai, olet siellä. Se onkin sulle oikea paikka
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuon näkeminen saisi ison kullini kovaksi.saisiko nuuhkaista pienen ja sievän stringejä.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No todellakin kiinnostaa!!!
- Anonyymi00003UUSI
Vie ämmäs Heinolaan mukavalle sedälle siltakotiin
- Anonyymi00005UUSI
Olet varmaan itse homona ihastunut Heinolan setään kun aina sitä tyrkytät.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyvä ku tajusit piipittää itestäs NI
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Painu siis siltakotiin Heinolan sedän syliin KU änkytät
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Painu siis siltakotiin Heinolan sedän syliin KU änkytät
Vie se rämesika niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vie se rämesika niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
Puuaa puuaa pete
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Puuaa puuaa pete
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Kiva
- Anonyymi00020UUSI
Tuletteko Hyvinkäälle, voisin mielelläni katsella ja sormettaa vaimoasi.
- Anonyymi00021UUSI
Voisin tänään ajella katsomaan vaimoasi, kello 18. Kerro paikka niin tulen paikalle.
50v. 186 78 18/5 mies - Anonyymi00023UUSI
Parkkipaikka tai levähdyspaikka? Miksi vitussa noin kusisiin paikkoihin? Menette baariin tai yökerhoon. Siellä alkuleikit ja sormettelut yms. Ja jos haluaa jatkoa niin siitä jatkoille kivaan puistoon tai hotelliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459