Privan puoli?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Tarkoitatko S24 treffit? Ei hemmetissä.
- Anonyymi00002
Suoraan vaan viestiä kellä ikävä on turha sitä on täällä suomipalstalla hehkuttaa!
Jos on numerot niin ei ole mitään syytä nyhväillä!- Anonyymi00003
Mitäs varten tämä palsta sit on?
- Anonyymi00004
"Jenkkakahvasta kii sano Kaikkonen". -sivu
- Anonyymi00005
Kyllä olisi aika jo!
- Anonyymi00006
Mikä ihmeen priva? Onko jompikumpi teistä strippari?
- Anonyymi00008
Private Invest Bankers?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Private Invest Bankers?
She is my Private Dancer.
- Anonyymi00007
Kenellä ja kenen kanssa?
Ei voi oikein vastata enempää tietämättä. - Anonyymi00009
Aloita sinä.
- Anonyymi00010
No sole poeka mikhän ko mie hyppään vänkärin paikale sillai rivvaatisti ja lähemä menemhän.
- Anonyymi00012
Nipa lähtöö kanssas sauvomaan, piä siä munkki suussas ja stressipallo omissa sylissä.
-VoiRäkä
- Anonyymi00013
Olisi. Laita viestiä niin selvitetään tämä vihdoin. Tai nähdään.
- Anonyymi00014
Ihanan blondin kanssa voisi olla privuli 😘
- Anonyymi00015
Mulla ei oo mitää henkilökohtasta asia yhtään kenellekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri371108- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus195557- 43489
- 46478
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,171451Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6447