Kun heille antaa pienen pienen "tiedon" murusen, oli se sitten oikeaa tai väärää tietoa, he tarttuvat syöttiin oikein nerokkaina jokakerta ja paljastavat itsensä ja aikeensa.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ei jokainen. Pitää osata ennakoida. Näyttää kuin olisi mukana.
- Anonyymi00002
Olen aina teitä 2 askelta edellä. Luulette tuntevannet minut mutta te näette pelkän pinnan,roolin jonka olen luonut teitä juonittelijoita varten.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen aina teitä 2 askelta edellä. Luulette tuntevannet minut mutta te näette pelkän pinnan,roolin jonka olen luonut teitä juonittelijoita varten.
Minua ei pysty enää satuttamaan, jokainen teko ja sana on laskelmoitu. Vain kontrolloitu viha sisälläni on aito tunne. Empatia kuollut.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minua ei pysty enää satuttamaan, jokainen teko ja sana on laskelmoitu. Vain kontrolloitu viha sisälläni on aito tunne. Empatia kuollut.
Ehkä nää sadat miehet voi pyyhkiä sun kyyneleitä vaikka vuorotellen jos niistä ois jotain apua
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Et sinäkään näe kuin sen pinnan. Et sitä, mitä olisi hyvä nähdä. Vihalla ei pitkälle pötkitä. Olen mieluummin empaattinen kuin vihaava.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ehkä nää sadat miehet voi pyyhkiä sun kyyneleitä vaikka vuorotellen jos niistä ois jotain apua
Miten mä ajattelin hänet mieheksi? Mistä päättelet naiseksi?
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Luuletko tuntevasi? Mitä Jäbä duunaa? Joku tai sinä kirjoitit. Ettet arvaa mitä koneella kaikkia minusta puuhailee? Olen satavarma, talvella kun minusta valeprofiilia rustailit. Ilmaisit tällä palstalla asiasta. Profiilin alalaidassa lapsiin liittyvää. Ajayttelin mistä helvetistä alkaa persekuvia ilmaantuu. Olen mukamasti mukana sellaisissa ryhmissä. Sekö sinua huvittanut?? Poista oitus tekoses ettei tule kohta nimiä. Viime vuosituhannella jo sanoit; tuhoan sinut?
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Missä on sun niin ylistämäsi OIKEUDEN MUKAISUUS
mua kohtaan, kysyn vaan??
- Anonyymi00004
No mitkäs mun aikeet sitte on?
- Anonyymi00008
Joo, ei sitä nuorempina osannut kuvitella, että elämä kolmikymppisenä olisi tälläistä 😅 Tulee mieleen ne laulun sanat "tässäkö tää oli..."
- Anonyymi00011
No ei ollut vielä tässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466