Gallup aikuisille ihmisille.
Vastaukset 49
- Anonyymi00002
Toivottavasti en. Yleensä siihen on jokin syy.
- Anonyymi00003
Kaksi exä kiukkuttelivat ja hakivat draamaa milloin puutarhan ruohosta tai koiran karvasta. Melkein yllättäin, nämä päälle kolmekymppiset saavat etsiä uudet uhrit.
- Anonyymi00011
Kaksi eksää?
Mikä on yhdistävä tekijä?
Sinä olet. - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaksi eksää?
Sinä olet.Muista aukoa naamaasi trolliäijälle syyllistävästi jylisten, elämänmyönteinen miesihminen
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Muista aukoa naamaasi trolliäijälle syyllistävästi jylisten, elämänmyönteinen miesihminen
Tämä aloitus oli suunnattu aikuisille ihmisille, ei sinulle.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tämä aloitus oli suunnattu aikuisille ihmisille, ei sinulle.
Voi ei gubbe enkö ole riittävän hyvä ihminen vastaamaan gallupeihisi
- Anonyymi00033
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kaksi eksää?
Sinä olet.Taidat olla henkilö jolla on lyhyitä suhteita takana. Ja syyllistät aina toisen eroihin.
T: aloittaja jolla on muutama useampi exä myös, mutta joita ei mainittu edellä on ollut aitoja ja pitkiä parisuhteita. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Taidat olla henkilö jolla on lyhyitä suhteita takana. Ja syyllistät aina toisen eroihin.
T: aloittaja jolla on muutama useampi exä myös, mutta joita ei mainittu edellä on ollut aitoja ja pitkiä parisuhteita.Jaa no vähän pitkäpiimäinen selostus aapeegubbe, mutta jos se pyyhkäisi kommenttini mielestäsi taivaan tuuliin, niin sitten se varmaan on niin
- Anonyymi00043
Anonyymi00033 kirjoitti:
Taidat olla henkilö jolla on lyhyitä suhteita takana. Ja syyllistät aina toisen eroihin.
T: aloittaja jolla on muutama useampi exä myös, mutta joita ei mainittu edellä on ollut aitoja ja pitkiä parisuhteita.Oon seurustellu viimeks joskus kymmenen vuotta sitten. Sen jälkeen olen vain tapaillut paria ihmistä ja nähnyt kerran-kaksi muutaman
https://youtu.be/9TMhSCkRt-k?
- Anonyymi00004
En mielestäni. Joskus se "kiukuttelun" voimakkuus voi olla osittain kiinni väsymyksestä, nälästä tai steressistå. yleisesti en harrasta kiukuttelua, vaan silloin olen jostain suuttunut.
- Anonyymi00005
En koskaan tyhjästä, mutta joskus liian vähästä.
- Anonyymi00007
En tyhjästä, koska ei viihdytä sellasessa tilassa.
- Anonyymi00008
En, en aiheetta. Aika on tasaannuttanut.
- Anonyymi00009
Kysymyksen asettelu paljastaa itsessään ongelman.
Kukaan ei "kiukuttele tyhjästä". Se, että joku kuvittelee jonkun kiukuttelevan tyhjästä, on empatiaongelma. Ulospäin saattaa näyttää siltä, että joku kiukuttelee ilman syytä, mutta kyse on oikeasti siitä, että vierestä seuraajalla ei ole kykyä asettua "kiukuttelijan" asemaan ja ymmärtää tämän lähtökohtia.
Jos kyetään kommunikoimaan, tämäkin ongelma on ratkaistavissa. - Anonyymi00010
"Noppa on heitetty". T. Tyhjennetyt Akut
- Anonyymi00025
Joo kohta voitte koko roskajoukko groipiet mukaan lukien laulaa maammelaulua rivissä. -TT
- Anonyymi00041
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo kohta voitte koko roskajoukko groipiet mukaan lukien laulaa maammelaulua rivissä. -TT
Jäätkö sä laakereilles sinne viemäriin?
- Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jäätkö sä laakereilles sinne viemäriin?
Alkaa naurattaa jo kovasti nämä nk flying monkeyt tippa sanonko minkä päässä Vartoamassa suuria tapahtumia mitä ei tule
- Anonyymi00012
Jos olisin sen naisen oma, niin varmaan kiukuttelisin saadakseni huomiota. Eli en ilman syytä. Mieheltä.
- Anonyymi00013
Tuollainen on todella raskasta sille naiselle. Jos rakastat häntä, et pakota häntä tuollaiseen leikkiin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuollainen on todella raskasta sille naiselle. Jos rakastat häntä, et pakota häntä tuollaiseen leikkiin.
En usko että on raskasta vaan tulla halaamaan ja antaa pusuja ja silittää ja kertoa, että olen rakas. Ei ainakaan, jos hän rakastaisi minua.
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
En usko että on raskasta vaan tulla halaamaan ja antaa pusuja ja silittää ja kertoa, että olen rakas. Ei ainakaan, jos hän rakastaisi minua.
Teetkös sitä itsekin sitten eikä vain nainen? Mies joka ei tee aloitetta kuin kiukuttelemalla on maan matonen 😝.
Sivusta - Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kiukuttelusi olisi raskasta! Manipuloit negatiivisen kautta jotain positiivista itsellesi.
Miksi et voisi vain itse mennä halaamaan, kun kerran sitä haluat? - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kiukuttelusi olisi raskasta! Manipuloit negatiivisen kautta jotain positiivista itsellesi.
Miksi et voisi vain itse mennä halaamaan, kun kerran sitä haluat?Et ole kovin leikkisä ihminen, sen ymmärrän. Kaivattuni ymmärtää tuon varmasti leikkinä. Mieheltä.
- Anonyymi00045
Anonyymi00027 kirjoitti:
Et ole kovin leikkisä ihminen, sen ymmärrän. Kaivattuni ymmärtää tuon varmasti leikkinä. Mieheltä.
Leikkimielisyydellä ja lapsenomaisella käytöksellä on vissi ero.
- Anonyymi00018
Jos kiukuttelen niin taustalla on yleensä kokin syy vaikkei vaikuttaisikaan siltä, että juuri sillä hetkellä olisi perustelua ärsyyntymiseen.
Esimerkiksi tänään taustalla olisi se, että muutama vuosi on ollut ääasiassa totaalista persusta ja kesä ajantuhlaamista ja nyt, kun opinnot jatkuisivat, ei juuri hankittu läppäri suostu käynnistymään. Syksyn ensimmäisen opintopäivän sijaan menen siis palauttamaan koneen ja mietin kuinka nopeasti tilalle saa uuden, jotta voi tehdä opintoihin liittyvät tehtävät.
Kannattaako siis hankkia käytetty läppäri? Ei ilmeisesti vaikka olisi kuinka ympäristöystävällistä.- Anonyymi00022
* jokin syy - ei kokin. Ei heitäkään voi ihan kaikesta syyttää. 😂
- Anonyymi00019
Joo, olen todella kohtuuton, vaadin oikaisua perättömiä väitteisiin
- Anonyymi00020
perättömät väitteet sinusta, hänestä vai kenestä?
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
perättömät väitteet sinusta, hänestä vai kenestä?
Kenestä vtun hänestä mr minulla ei ole mitään syytä epäillä tarinoita joita olen kuullut ja joita metsästän täältä? Abouttiarallaa näin. T rivien välien lukija
- Anonyymi00028
Vain kun haluan huomiota.
- Anonyymi00029
soo soo. Huomiota saa, kun sitä antaa!
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
soo soo. Huomiota saa, kun sitä antaa!
Viimeiset setäilyt viimeisillä voimilla sieltä. Sivusta eskapistille. Kyllä tilanne on nyt vaan just niin kehno
- Anonyymi00030
En jaksa kiukutella. Hyvin usein jos mulla on riitaa jonkun kanssa tai sosiaalinen tilanne on epämiellyttävä niin joko A) poistun tilanteesta enkä ole halukas selvittämään sitä ikinä tai B) en puhu enkä katso ihmistä päin laisinkaan vaan hän on kuin ilmaa minulle ja muuten jatkan ihan perus elämistä
- Anonyymi00031
lisäksi olen luonnostaan vuosikaudet vihainen näille ihmisille, jotka ovat saaneet minut suuttumaan. Heidän jatkuvat lähestymisyritykset vaan vakauttavat negatiivista tai välinpitämätöntä suhtautumistani heihin, enkä kykene antamaan anteeksi tyypillisesti yli kymmeneen vuoteen. Ekat 4-6 vuotta vihaan noita ihmisiä päivässä useamman hetken aktiivisesti, jonka jälkeen vihaa ilmaantuu vain kun henkilöt mainitaan jossain keskustelussa. No. Can. Do.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
lisäksi olen luonnostaan vuosikaudet vihainen näille ihmisille, jotka ovat saaneet minut suuttumaan. Heidän jatkuvat lähestymisyritykset vaan vakauttavat negatiivista tai välinpitämätöntä suhtautumistani heihin, enkä kykene antamaan anteeksi tyypillisesti yli kymmeneen vuoteen. Ekat 4-6 vuotta vihaan noita ihmisiä päivässä useamman hetken aktiivisesti, jonka jälkeen vihaa ilmaantuu vain kun henkilöt mainitaan jossain keskustelussa. No. Can. Do.
Ketään ei kiinnosta!
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta!
Älä hyvä nainen kommentoi guben pakinoita edes tuon vertaa niin saatat olla vaikka vakuuttava joku kaunis päivä. T naiselta
- Anonyymi00040
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta!
Miten vitussa mulla on sit yli 100 avaamatonta viestiä, tuhansia seuraajia ja joka päivä tulee lisää edellä mainittuja? Ootko vähän kade? Pitääkö vähän itkua tihrustaa ja psykoosissa huuella,miesten perään ketkä tyylii tappaa ittesä mieluummin kun laittaa sulle ees pakko viestiä?
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Miten vitussa mulla on sit yli 100 avaamatonta viestiä, tuhansia seuraajia ja joka päivä tulee lisää edellä mainittuja? Ootko vähän kade? Pitääkö vähän itkua tihrustaa ja psykoosissa huuella,miesten perään ketkä tyylii tappaa ittesä mieluummin kun laittaa sulle ees pakko viestiä?
Ei tarvetta analysoida tekstiäsi tai mielenterveyttäsi!
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei tarvetta analysoida tekstiäsi tai mielenterveyttäsi!
Trolliäijän juttujen analysointi tuskin auttaa rapaisessa lokakampanjassasi. T
- Anonyymi00037
Jaksa kiukutella edes aiheesta hyödytä mitään osoittaa vain toisen keskenkasvuisuuden ja sen kuinka on tottunu kotona jomman kumman vanhemman toimesta saamaan kaiken haluamansa mikä on haitta eroista kun lapsesta/lapsista riidellään
- Anonyymi00038
Kauhea akka olen vihapuheen päälle nauran paskaista naurua kastroivasti. Eivät tuleen sytytä enää näinä päivinä sentään
- Anonyymi00039
Aina on syy. Se ei vaan ole itsestään selvästi näkyvä muille. N50
- Anonyymi00044
Tyhjät hyllyt ja välit ymmärtää paremmin kuin puolikkaat. Alkon pulloihin muutos https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012209460.html
- Anonyymi00048
En kiukuttele!
- Anonyymi00049
Hyvin harvoin ihan tyhjästä. En oikeastaan koskaan. Siihen, että minä kiukuttelen pienistä, tarvitaan tilanne, jossa on jo kun iso stressi päällä ja sitten joku kokee tarpeelliseksi tuoda siihen jotain tyhjänaikaista, vaikka kuinka pientäkin. Silloin voi keittää yli myös pikkujutun takia.
- Anonyymi00050
Nyt esimerkiksi kiukuttelisin siitä, etten saa töitä. Tai ilmeisesti saisin satunnaisia keikkoja, mutta tarjoilijan työ on henkilökohtainen painajaiseni. Parempi heittäytyä siinä määrin tyhmäksi, etten muka osaisi kantaa prikkaa tai useampaa lautasta samanaikaisesti, saatika käsittäisi mitään viininkaadosta tai katteista.
Tai no... taisinkin jo kiukutella. - Anonyymi00051
En kiukuttele 😠
- Anonyymi00052
Enpä tietenkään! Sehän ois ihan hullua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476