ja millä todennäköisyydellä kaivattusi on samaa mieltä?
Vastaukset 94
- Anonyymi00001UUSI
En pidä. Hän puolestaan mitä todennäköisimmin aliarvioi minut pahasti.
- Anonyymi00002UUSI
Miksi ajattelet, että hän aliarvioisi sinua?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi ajattelet, että hän aliarvioisi sinua?
TIEDÄN, en pelkästään ajattele.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
TIEDÄN, en pelkästään ajattele.
Missä asiassa hän siis aliarvioi sinua?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Katotaan naisiin patologisesti suhtautuva mitä gubbe sulle runoilee
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Katotaan naisiin patologisesti suhtautuva mitä gubbe sulle runoilee
Eikö sulla ole muuta tekemistä?
- Anonyymi00008UUSI
Miksi hän aliarvioi ja miten se ilmenee?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö sulla ole muuta tekemistä?
Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin kuulustella gubbea tärkeänä päivät pitkät?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Esimerkiksi pitää tyhmänä ja kuin luovuttajana.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kuvaa apäijä tätä naisen tyhmyyttä ja kelvottomuutta mahdollisimman värikkäästi kertojaäänesi kautta, kts. T naiselta
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
hmmmm... harvoin kukaan pitää tykkäämäänsä ihmistä tyhmänä ja voiko olla, että jostain syystä toimintasi vaikuttaa luovuttamiselta ja/tai liian vähäiseltä, mistä voisi käsitys syntyä?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuvaa apäijä tätä naisen tyhmyyttä ja kelvottomuutta mahdollisimman värikkäästi kertojaäänesi kautta, kts. T naiselta
Sä tuut joka keskusteluun, mihin oon yhtään sanaa kirjoittanut, gubettamaan mua ja sen lisäksi tylyttämään. Saat jotain kiksejä nähtävästi. Syytät aina aloittajaksi. Ei oo helppoa sullakaan.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
hmmmm... harvoin kukaan pitää tykkäämäänsä ihmistä tyhmänä ja voiko olla, että jostain syystä toimintasi vaikuttaa luovuttamiselta ja/tai liian vähäiseltä, mistä voisi käsitys syntyä?
Mr rakastaa omaa ääntään pääsi elementtiinsä päästämään gubelle naisten passiivisuudesta erotomanian eetoksessa🥱
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sä tuut joka keskusteluun, mihin oon yhtään sanaa kirjoittanut, gubettamaan mua ja sen lisäksi tylyttämään. Saat jotain kiksejä nähtävästi. Syytät aina aloittajaksi. Ei oo helppoa sullakaan.
Ei sille kannata vastailla. Toisaalta, sujuu siltä tuo yksin keskenään keskustelukin.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät, tykkääkö hän vai ei.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät, tykkääkö hän vai ei.
😂 voiko ei tykkäävä luovuttaa 🤔
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Varmaan voi olla syynä sekin, että en ole vielä tehnyt eräille asioille sitä, mitä jo moni muu olisi tehnyt. Ei se kuitenkaan tee minusta luovuttajaa.
Toisaalta nyt kun tuo T tulee joka paikkaan irvailemaan mulle, taidan jättää kommentoimatta ja tyytyä pelkkään lukemiseen täällä. Se ei liene sääntöjen vastaista ole. - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Varmaan voi olla syynä sekin, että en ole vielä tehnyt eräille asioille sitä, mitä jo moni muu olisi tehnyt. Ei se kuitenkaan tee minusta luovuttajaa.
Toisaalta nyt kun tuo T tulee joka paikkaan irvailemaan mulle, taidan jättää kommentoimatta ja tyytyä pelkkään lukemiseen täällä. Se ei liene sääntöjen vastaista ole.No voi juku naisena tahallisen päin sanonko mitä esiintyvä keke- kiusaanko minä nyt sinua? Koskettava kertomus.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Niin onhan se gubbe kiusaamista kun nauraa tuolle kieli poskella kirjoitetulle pskaproosalle naisena esiintyen olen huono yhyhy mies pitää minua luovuttajana byää. Kaiken lisäksi saat välillä omituisilta hiippareilta tukea. T naiselta
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Toisaalta nyt kun tuo T tulee joka paikkaan irvailemaan mulle, taidan jättää kommentoimatta ja tyytyä pelkkään lukemiseen täällä. Se ei liene sääntöjen vastaista ole.Sivusra: Älä ota tuota Tn irvailua itseesi. Kyllä hän tylyttää täällä jokaiselle. Aamusta iltaan ja joka päivä. Hapankurkulla ei ole muuta elämää.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Niin onhan se gubbe kiusaamista kun nauraa tuolle kieli poskella kirjoitetulle pskaproosalle naisena esiintyen olen huono yhyhy mies pitää minua luovuttajana byää. Kaiken lisäksi saat välillä omituisilta hiippareilta tukea. T naiselta
Kuten tuo "mukava valkku' joka keksi taas kirjoitella kaikki kliseensä samaan kukkakimppuun
- Anonyymi00083UUSI
En aliarvioi, en vain ole päässyt hänen sisäiseen maailmaan riittävästi tunteakseni ja ymmärtääkseni. Pikku hiljaa.
- Anonyymi00005UUSI
En pidä itseäni ääliönä, hänestä en tiedä. Ei pitäisi olla kyllä syytä.
- Anonyymi00010UUSI
Mikä saa sinut esittämään tämän kysymyksen?
- Anonyymi00011UUSI
Ymmärrätkö kun sanon sulle että oon käyny kaikki läpi ja on pakko lähteä ulkomaille.
- Anonyymi00012UUSI
Tuolla oli kysymys mitä eläimiä muistutatte tjs. ja joku sinne oli vastannut emoleijona ja pässi... niin siitä sujuvasti aasinsillan kautta päädyin tähän kysymykseen 😁
Lisäksi en jaksa keskittyä töihin, pitää olla muutakin ajanvietettä 😉 - Anonyymi00018UUSI
Mistä aiheesta gallupsetä ei ois kysellyt.. T naiselta
- Anonyymi00013UUSI
Ei nyt voi sanoa ääliö, mutta jos joku ihminen tekaisee selvästi väärennettyjä todisteita tosi tärkeistä asioista, silloin on todella oltava huolissaan. Luottamushan on kaikkien suhteiden perusjalka. Jos luottamusta ei ole, ei voi syntyä myös mitään suhdetta, koska epärehellisyys syö kaiken pohjan alta.
- Anonyymi00015UUSI
Totta, tarkoitatko että kaivattusi olisi tekaissut väärennettyjä todisteita 🤔?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Totta, tarkoitatko että kaivattusi olisi tekaissut väärennettyjä todisteita 🤔?
Sitä nyt tiedä onko kaivattu vai mikä, mutta noin yleensä. Minäkin olen umpirehellinen ihminen, It-alan ihminen ja huomaan sekunnissa väärennökset. Sitä vaan mietin, miten lähettäjä ajattelee, etten huomaisi asiaa.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sitä nyt tiedä onko kaivattu vai mikä, mutta noin yleensä. Minäkin olen umpirehellinen ihminen, It-alan ihminen ja huomaan sekunnissa väärennökset. Sitä vaan mietin, miten lähettäjä ajattelee, etten huomaisi asiaa.
No ny lähti aapeeäijä mopedi käsistä tsas
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
jaa jaa. mulla ei mielenkiinto riittäisi mihinkään tuollaiseen ja heräisi itsellä vain kysymys, että miksi kukaan vaivautuisi.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
No ny lähti aapeeäijä mopedi käsistä tsas
Ai sinä olet se huomion toiseen kääntäjä. Jos kerrankin on jollakin jotain järkevää sanottavaa, sinun tehtäväsi on yrittää sitä jotenkin mitätöidä. En tiedä mitä kiksejä saat tuosta. Ehkä olet joku mopedi-poika, ehkä ap äijä.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
jaa jaa. mulla ei mielenkiinto riittäisi mihinkään tuollaiseen ja heräisi itsellä vain kysymys, että miksi kukaan vaivautuisi.
Esim. epärehellisyys ja raha on yleensä ihmisillä se yleisin motivaatio. Noin yleensä, vain hyvin pieni osa ihmisistä voi rikastua omilla ansioilla, esim. maailman luokan taiteilijat tai urheilijat. Lähes kaikkien rikastujien on hyväksikäytettävä enemmän tai vähemmän muita ihmisiä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ai sinä olet se huomion toiseen kääntäjä. Jos kerrankin on jollakin jotain järkevää sanottavaa, sinun tehtäväsi on yrittää sitä jotenkin mitätöidä. En tiedä mitä kiksejä saat tuosta. Ehkä olet joku mopedi-poika, ehkä ap äijä.
Tervetuloa suomi24palstan lukija oikeaan todellisuuteen vähän mälsäähän se on, mutta koita pärjäillä. T naiselta
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tervetuloa suomi24palstan lukija oikeaan todellisuuteen vähän mälsäähän se on, mutta koita pärjäillä. T naiselta
Sinänsä ei minua haittaa vaikka mitä tänne suoltaa. Ihmetyttää vain tuollaiset asiasta pois hyppäämiset. Ihan kuin joku harhautusyritys jalkapallossa, mutta sotkeutuu omiin jalkoihinsa.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sinänsä ei minua haittaa vaikka mitä tänne suoltaa. Ihmetyttää vain tuollaiset asiasta pois hyppäämiset. Ihan kuin joku harhautusyritys jalkapallossa, mutta sotkeutuu omiin jalkoihinsa.
Mikä siinä on muka niin monimutkaista, että gallupsetä, eli ap lähtee vähän laukalle nk keskustelunsa kanssa kun se on mt-ongelmainen voyeristi?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mikä siinä on muka niin monimutkaista, että gallupsetä, eli ap lähtee vähän laukalle nk keskustelunsa kanssa kun se on mt-ongelmainen voyeristi?
Ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä. Jos on mt-ongelmainen, niin hänen ajatuksensa ja kirjoituksensa tuskin ainakaan parantavat hänen tilannettaan.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sivusta: Eiköhän tuo kuvaa paremmin sinua kuin ketään muuta täällä. Sinä hyppäät aina kuvittelemiisi henkilökohtaisuuksiin oli keskustelun aihe mikä hyvänsä. Oletko vastannut aloituksen kysymykseen lukemattomissa kommenteissasi: "Pidätkö itseäsi ääliönä" . Siltä ainakin vaikutat. Olisi itsetutkiskelun paikka.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei siinä sinänsä mitään ihmeellistä. Jos on mt-ongelmainen, niin hänen ajatuksensa ja kirjoituksensa tuskin ainakaan parantavat hänen tilannettaan.
Niin mutta huomio on aapeeMIEHEN polttoaine se on hyvä sisäistää. Korostin sanan mies ihan sinua varten. T naiselta
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sivusta: Eiköhän tuo kuvaa paremmin sinua kuin ketään muuta täällä. Sinä hyppäät aina kuvittelemiisi henkilökohtaisuuksiin oli keskustelun aihe mikä hyvänsä. Oletko vastannut aloituksen kysymykseen lukemattomissa kommenteissasi: "Pidätkö itseäsi ääliönä" . Siltä ainakin vaikutat. Olisi itsetutkiskelun paikka.
Älä puhu sille!
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Onko sinulle äärimmäisen tärkeää ns voittaa jokainen sanojen sota netissä? Älä ainakaan pr-puolelle hakeudu- ois liikaa riemua kansalle hiiltyvässä.. konttorimiehessä. T naiselta
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Niin mutta huomio on aapeeMIEHEN polttoaine se on hyvä sisäistää. Korostin sanan mies ihan sinua varten. T naiselta
Siinä olet oikeassa, en arvosta sinänsä miehiä kun niistä ei ole juuri mitään iloa ja hyötyä, korkeintaan haittaa.
- Anonyymi00027UUSI
Pidän. Pitää. Ollaan ääliöitä samalla tajuudella.
- Anonyymi00034UUSI
Miten se ilmenee irl?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miten se ilmenee irl?
Miten se ei ilmene.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Miten se ei ilmene.
Mitä jos molemmat on ääliöitä siinä, etteivät saa hommaa mihinkään päin, mutta mies on ollut muuten tosi tosi ääliö ja naisella on hyvä syy toimia niin kuin toimii?
Tää nyt oli vaan tällainen ihan kuvitteellinen tilannekuvaus! - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mitä jos molemmat on ääliöitä siinä, etteivät saa hommaa mihinkään päin, mutta mies on ollut muuten tosi tosi ääliö ja naisella on hyvä syy toimia niin kuin toimii?
Tää nyt oli vaan tällainen ihan kuvitteellinen tilannekuvaus!Joskushan sitä saattaa tuollaistakin olla.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Joskushan sitä saattaa tuollaistakin olla.
Oletko tarkoituksellisesti jääräpäinen vai mikä on sinun syy olla ääliö?
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Oletko tarkoituksellisesti jääräpäinen vai mikä on sinun syy olla ääliö?
Varmaan ihan tulee luonnostaan.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Varmaan ihan tulee luonnostaan.
Etkä välitä, miten se satuttaa toista tai että olisit valmis muuttamaan käytöstäsi?
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Etkä välitä, miten se satuttaa toista tai että olisit valmis muuttamaan käytöstäsi?
Niin. Jokainen voi tulla kanssani keskustelemaan irl jos hirveää tuskaa aiheutan elämässään. Voidaan miettiä yhdessä mistä se johtuu ja mitä sille pitäisi tehdä ettei niin käy jatkossa. Muuten oikein voi asiaan vaikuttaan.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Niin. Jokainen voi tulla kanssani keskustelemaan irl jos hirveää tuskaa aiheutan elämässään. Voidaan miettiä yhdessä mistä se johtuu ja mitä sille pitäisi tehdä ettei niin käy jatkossa. Muuten oikein voi asiaan vaikuttaan.
Eli peset kylmästi kätesi, väheksyit toisen kokemusta ja "uhri" on se, jonka pitää ottaa selvää satuttamisesi syistä, vaikka myönsit olevasi ääliö?
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Eli peset kylmästi kätesi, väheksyit toisen kokemusta ja "uhri" on se, jonka pitää ottaa selvää satuttamisesi syistä, vaikka myönsit olevasi ääliö?
Voi Ritva tai mikälienet. Selvitä välisi hänen kanssaan irl. Minun kanssani se on turhaa. En koe että meidän asetelmassa on uhreja. Jokainen meistä on välillä ääliö.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Voi Ritva tai mikälienet. Selvitä välisi hänen kanssaan irl. Minun kanssani se on turhaa. En koe että meidän asetelmassa on uhreja. Jokainen meistä on välillä ääliö.
Ei mulla ole mitään selvitettävää. Mutta anteeksi, jos suorasukaisuuteni loukkasi. Koitin vain selvittää ajatuksenkulkuasi, koska vastauksesi olivat hieman provosoivia.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei mulla ole mitään selvitettävää. Mutta anteeksi, jos suorasukaisuuteni loukkasi. Koitin vain selvittää ajatuksenkulkuasi, koska vastauksesi olivat hieman provosoivia.
Mistä sait käsityksen että olisin jotenki tahallaan loukannut jotain ääliömäisyyttäni. Aina ei pidä olettaa pahinta. Itse koen asian enemminkin toisin päin. Mutta yritän olla katkeroitumatta ja suhtautua lempeydellä. Antaa olla. Vaikka minun tietoinen satuttaminen ja ääliönä pitäminen on jollekin ok. Minun ei tarvitse uhriutua. Hän ei ole sen arvoinen jaksaisin jauhaa. Kun en minäkään hälle ole.
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Mistä sait käsityksen että olisin jotenki tahallaan loukannut jotain ääliömäisyyttäni. Aina ei pidä olettaa pahinta. Itse koen asian enemminkin toisin päin. Mutta yritän olla katkeroitumatta ja suhtautua lempeydellä. Antaa olla. Vaikka minun tietoinen satuttaminen ja ääliönä pitäminen on jollekin ok. Minun ei tarvitse uhriutua. Hän ei ole sen arvoinen jaksaisin jauhaa. Kun en minäkään hälle ole.
Kirjoitan aina sen pohjalta, mitä kukakin kommentoi ja minkä kuvan siitä saa.Se että loukkaannut ja syytät olettamisesta, vaikka esitin vain lisäkysymyksiä ja vaikka esitin ne samaan provosoivaan tyyliin kuin sinä. Tässä lainaus kommentistasi. Voit kertoa mitä tällä tarkoitit, jos lisäkysymykseni olivat mielestäsi vääränlaisia.
"Niin. Jokainen voi tulla kanssani keskustelemaan irl jos hirveää tuskaa aiheutan elämässään. Voidaan miettiä yhdessä mistä se johtuu ja mitä sille pitäisi tehdä ettei niin käy jatkossa. Muuten oikein voi asiaan vaikuttaan." - Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Kirjoitan aina sen pohjalta, mitä kukakin kommentoi ja minkä kuvan siitä saa.Se että loukkaannut ja syytät olettamisesta, vaikka esitin vain lisäkysymyksiä ja vaikka esitin ne samaan provosoivaan tyyliin kuin sinä. Tässä lainaus kommentistasi. Voit kertoa mitä tällä tarkoitit, jos lisäkysymykseni olivat mielestäsi vääränlaisia.
"Niin. Jokainen voi tulla kanssani keskustelemaan irl jos hirveää tuskaa aiheutan elämässään. Voidaan miettiä yhdessä mistä se johtuu ja mitä sille pitäisi tehdä ettei niin käy jatkossa. Muuten oikein voi asiaan vaikuttaan."Jos joku kokee minusta jotain tuollaista aikuisena tulee sen kanssani selvittämään. En ole tietoinen tuollaisesta. Eli en voi siihen vaikuttaa. Niin sinun maailman kuvasi ajattelu tapasi on hyvin negatiivinen ja muita syyllistävä. En ole loukaantunut se täysin oma olettamasi. Mistä edes voisin tässä loukaantua. En ole provosoinut millään tavalla. Provosoidut itse kuvitelmistasi.
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Jos joku kokee minusta jotain tuollaista aikuisena tulee sen kanssani selvittämään. En ole tietoinen tuollaisesta. Eli en voi siihen vaikuttaa. Niin sinun maailman kuvasi ajattelu tapasi on hyvin negatiivinen ja muita syyllistävä. En ole loukaantunut se täysin oma olettamasi. Mistä edes voisin tässä loukaantua. En ole provosoinut millään tavalla. Provosoidut itse kuvitelmistasi.
vastata provosoivaan tyyliin ei ole sama kuin provosoitua!
Jätän tämän keskustelun nyt tähän, koska tämä ei aikuismaisesti tule etenemään. - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
vastata provosoivaan tyyliin ei ole sama kuin provosoitua!
Jätän tämän keskustelun nyt tähän, koska tämä ei aikuismaisesti tule etenemään.Ai no toki voit kokea sen niin . Mielestäni vastasin ympäripyöreästi typeriin syylistäviin oletamuksiisi. Mut kaikilta ei luonnistu hyvässä hengessä keskustelu saatikka muiden kanssa rakentavasti keskustelun eteenpäin vieminen. Jos hyökkäät kysymyksillä ja olettamilla ihminen tuskimpa sen jälkee sinulle avatuu. Suosittelen vuorovsikutustaitojen opettelua vähän rakentavammiksi sinulle. Ja vähä sellaista positiivista suhtautumista muihin ei tartte olla ääliö.
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
"Niin. Jokainen voi tulla kanssani keskustelemaan irl jos hirveää tuskaa aiheutan elämässään. Voidaan miettiä yhdessä mistä se johtuu ja mitä sille pitäisi tehdä ettei niin käy jatkossa. Muuten oikein voi asiaan vaikuttaan."Miksi luulet haluan sinun kanssasi käydä edes keskustelua? Et kerro mitään itsestäsi. Ainut mitä teet on kysyt asiatomia kymyksiä. Ei se ole aikusmaista ei se ole rakentavaa eikä siinä ole vastavuoroisuutta. Ohitan monesti kysymyksesi koska ne ovat jotenki loukkaavia.
- Anonyymi00040UUSI
En voi pitää itseäni ääliönä, kun mun ääliömäisyys on mitattu.
- Anonyymi00045UUSI
Mikä oli tulos?
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mikä oli tulos?
ja millä se mitattiin?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
ja millä se mitattiin?
ja ennen kaikkea oliko riippumaton taho mittaamassa?
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mikä oli tulos?
ÄO 145
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
ja millä se mitattiin?
Oli ihan kokopäiväinen tilaisuus missä mitattiin kaikenlaista.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
ja ennen kaikkea oliko riippumaton taho mittaamassa?
Kylläpäs tämä nyt kiinnostaa. Mistä riippumattoman tahon pitäisi olla?. Työnantaja osti palvelun meille kaikille osatakseen organisoida ihmiset oikeille paikoille.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kylläpäs tämä nyt kiinnostaa. Mistä riippumattoman tahon pitäisi olla?. Työnantaja osti palvelun meille kaikille osatakseen organisoida ihmiset oikeille paikoille.
Niin, sehän ei mittaa ääliömäisyyttä tai älykkyyttä!
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Niin, sehän ei mittaa ääliömäisyyttä tai älykkyyttä!
katsoin nyt vasta nuo välikommentit, niin älykkyyshän ei kerro mitään käytöksestä eli ääliömäisyydestä.
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
katsoin nyt vasta nuo välikommentit, niin älykkyyshän ei kerro mitään käytöksestä eli ääliömäisyydestä.
Näyttää hyvinkin kertovan koska jäit jauhamaan turhanpäiväistä asiaa.
Älykkyydessä näet on se etu, että älykkäät voivat käyttäytyä ääliömäisesti jos niin haluavat. Ääliöt ovat aina ääliöitä. - Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Näyttää hyvinkin kertovan koska jäit jauhamaan turhanpäiväistä asiaa.
Älykkyydessä näet on se etu, että älykkäät voivat käyttäytyä ääliömäisesti jos niin haluavat. Ääliöt ovat aina ääliöitä.vastauksestasi päätellen olet testituloksestasi huolimatta jälkimmäinen!
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
vastauksestasi päätellen olet testituloksestasi huolimatta jälkimmäinen!
Annetaan puolueettoman tekoälyn kertoa mielipiteensä:
" AI-yhteenveto:
Älykästä ihmistä ääliöksi väittävä henkilö yrittää usein suojella omaa heikkoa itsetuntoaan, peittää tietämättömyyttään tai vähätellä toista mustasukkaisuudesta tai vallanhalusta johtuen.Tyypilliset syyt ja piirteet
Epävarmuus ja kateus: Toisen älykkyys koetaan uhkana omalle arvolle, joten hyökkäys on puolustuskeino.
Projisointi: Ihminen siirtää omat heikkoutensa ja typeryytensä suoraan toisen harteille.
Narsistiset piirteet: Tarve olla itse aina oikeassa johtaa muiden mitätöintiin.
Erilainen ajattelutapa: Älykäs ihminen saattaa ratkaista asioita tavalla, jota toinen ei ymmärrä, jolloin ymmärryksen puute tulkitaan tyhmyydeksi (Dunning–Kruger-vaikutus)." - Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Annetaan puolueettoman tekoälyn kertoa mielipiteensä:
" AI-yhteenveto:
Älykästä ihmistä ääliöksi väittävä henkilö yrittää usein suojella omaa heikkoa itsetuntoaan, peittää tietämättömyyttään tai vähätellä toista mustasukkaisuudesta tai vallanhalusta johtuen.Tyypilliset syyt ja piirteet
Epävarmuus ja kateus: Toisen älykkyys koetaan uhkana omalle arvolle, joten hyökkäys on puolustuskeino.
Projisointi: Ihminen siirtää omat heikkoutensa ja typeryytensä suoraan toisen harteille.
Narsistiset piirteet: Tarve olla itse aina oikeassa johtaa muiden mitätöintiin.
Erilainen ajattelutapa: Älykäs ihminen saattaa ratkaista asioita tavalla, jota toinen ei ymmärrä, jolloin ymmärryksen puute tulkitaan tyhmyydeksi (Dunning–Kruger-vaikutus)."kysyit tekoälyllä ja varmasti koko tämän keskustelun pohjalta, joten mennään samoilla.
tässä tekoäly vastaus omaan aiempaan kommenttiisi.
"Tämä kommentti kertoo kirjoittajastaan sen, että hän on loukkaantunut, kokee tarvetta pönkittää omaa egoaan ja pyrkii tietoisesti asettumaan keskustelukumppaninsa yläpuolelle. Kommentti on tyypillinen nettiväittelyiden defenssi eli puolustusreaktio, jossa varsinaisesta aiheesta siirrytään henkilökohtaiseen arvosteluun."
- Anonyymi00048UUSI
Vattuun.
- Anonyymi00051UUSI
En olisi ihastunut jos hän ei olisi ääliö. Luulen, että pitää minuakin ääliönä. Toivottavasti.
- Anonyymi00052UUSI
ahaa... ääliöys onko positiivinen ominaisuus.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
ahaa... ääliöys onko positiivinen ominaisuus.
Pikkuisen erikoisia tapauksia ollaan.. 😅
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Pikkuisen erikoisia tapauksia ollaan.. 😅
Miten ääliöys ilmenee?
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Miten ääliöys ilmenee?
Huonot ja tyhmät jutut. Käytöskin vähän arveluttavaa.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Huonot ja tyhmät jutut. Käytöskin vähän arveluttavaa.
Ja monta kertaa aatellut, että v#tun idiootti..
- Anonyymi00063UUSI
Ihan vaa 110%.
- Anonyymi00064UUSI
ja ylpeä siitä?
- Anonyymi00065UUSI
Mitä kaikkea ääliömäisyys pitää sisällään?
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
ja ylpeä siitä?
Pakko olla. It is what it is.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Mitä kaikkea ääliömäisyys pitää sisällään?
ääliömäisyytesi siis.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
ääliömäisyytesi siis.
Eli tyhmäkin vielä 😂
- Anonyymi00069UUSI
Pitäs kai olla idiootti että sellaista naista kaipaisi joka pitää ääliönä nainen pitää miestä tyhmänä taas ihan yhtälailla kuin mieskin naista johtuu mistä normaalisti miehen ja naisen ajatusmaailmat ovat erilaisia josko ovat samanlaisia on toinen tai parhaassakin tapauksessa molemmat mieleltään sairaita vinkkinä tallinmäen casanovalle onko valkoisella chevyllä saanu kovastikin pikkupilluja kyytiin uskalsitko tehdä mitään vai pelkäsitkö että isä t....a corollalla sekään ei välttis onnistu kun pitäs olla bemmi vähintäänkin mutta toivotan onnea ja pitkää ikää sulle ja h:lle tulee ah niin ihanan täydellinen avo/avioliitto saat kodinhoitajan jolta kuivaa v....a saat muistat ostaa liukastetta runsaasti vauvaöljy on paras ni et jää muille kiinni niin helposti että et kunnon seisokkia saa kuin a..i.....n kanssa mieluiten kai konttausiässä oleva eikö
- Anonyymi00072UUSI
ääliömäisyyksissäni myönnän, etten kaivannut vastaustasi Mr. välimerkitön saarmaaja
Heh, en pidä. Mutten ole mikään proffakaan. En kyllä silti keksi yhtään syytäkään, miksi minua kukaan kaipaisi?
En ole niitä ihmisiä joita kaipaillaan. Kai niitä ihmisiä muuten olisi ympärillä kaipailemassa, ei ole.- Anonyymi00084UUSI
Kyllä, kyllä.
- Anonyymi00090UUSI
Missä asioissa ja missä asioissa?
- Anonyymi00095UUSI
En pidä eikä pidä kaivattunikaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4642042Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri34832- 71828
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39824SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht444784Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 32770- 55741
- 44675
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40630Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40606