Avarda velkaa jäljellä 677 euroa. Paljonko kannataisi maksaa kuukaudessa että laina lyhenee? Ei ole mahdollista maksaa kerralla kokonaan . Tuntuu että velka ei lyhene kun korot ja lainan hoitomaksu niin korkea. Nyt oon maksanut 50 e kuukaudessa
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
70€ säännöllisesti niin että tuo 50€ menee täysin pääomaan ja 20€ korkoon ja kuluun. Vajaa 700€ 50€ erissä kuoleutuu jo vuodessa nollaan. Tämä on minun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4642042Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri34832- 71828
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39824SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht444784Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 32770- 55741
- 44675
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40630Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40606