Kuinka kauan kestää saada päätös kuntoutuspsykoterapiasta tällä hetkellä?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Kelan sivujen mukaan 5 viikkoa
- Anonyymi00002UUSI
Kelan sivujen mukaan näin. Tarkoitin ihan käytännössä tällä hetkellä.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kelan sivujen mukaan näin. Tarkoitin ihan käytännössä tällä hetkellä.
Onko sinulla kiire? 5 viikkoa on kuitenkin aika lyhyt aika odottaa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko sinulla kiire? 5 viikkoa on kuitenkin aika lyhyt aika odottaa.
Ei ole kysymys minusta, vaan läheisestä ja on odotettu jo paljon kauemmin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole kysymys minusta, vaan läheisestä ja on odotettu jo paljon kauemmin.
onko kela pyytänyt lisätietoja joita ei ole toimitettu?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
onko kela pyytänyt lisätietoja joita ei ole toimitettu?
Eihän sinne terapiaan pääse kun lääkärin lähetteellä julkisella puolella.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin. Ja jos hakemus on toimitettu? ja se ei ole lääkärin lähete vaan lääkärinlausunto
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Julkinen terveydenhuolto ei järjestä kelan kuntoutuspsykoterapiaa vaan se on yksityisen järjestämää.Lääkärinlausunnon voi hankkia julkiselta mutta se ei järjestä itse terapiaa.
- Anonyymi00004UUSI
Hommaa ihtesä osastolle niin voi päästä nopiampaa.
Toista viikkoa olin osastolla.Osastohoito kun loppu perjantaina niin heti seuravaalla viikolla pääsi terapiaan.
Tästä on kyllä jo 12vuotta aikaa.
En tiedä miten nykyään. - Anonyymi00005UUSI
Tuskin kukaan pystyy arvioimaan tarkkaa aikaa, koska se voi hyvinkin vaihdella alueesta missä hakemusta käsitellään. Ja tietysti siitä, että onko loppuvuonna enää rahaa päästää ihmisiä terapiaan.
- Anonyymi00006UUSI
Tiedoksi sinulle Kelan kuntoutuspsykoterapia on lakisääteinen etuus, jonka rahoitus ei lopu kesken budjettisyistä niin, että yksittäiseltä hakijalta evättäisiin tuki rahojen loppumisen vuoksi.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tiedoksi sinulle Kelan kuntoutuspsykoterapia on lakisääteinen etuus, jonka rahoitus ei lopu kesken budjettisyistä niin, että yksittäiseltä hakijalta evättäisiin tuki rahojen loppumisen vuoksi.
Onko mahdollista saada sähköshokkihoitoa?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko mahdollista saada sähköshokkihoitoa?
minä en siitä päätä
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
minä en siitä päätä
Psykiatri päättää tarvitseeko potilas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351048- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40690Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40666Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus186528- 43489
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463- 45460
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6427