ilmestyisi nyt asuntoosi avaimella jonka saanut jostakin?
Vastaukset 46
- Anonyymi00001UUSI
ei täällä maalla mitään avaimia tarvita, avoimet ovet.
- Anonyymi00003UUSI
Oon koditon!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oon koditon!
Miten voit olla kaivattu? Ellet sitten ole jonku lapsi joka on kadonnut ja tulee takaisin.
- Anonyymi00002UUSI
Kaippa tarttis alkaa petivaatteita kaivamaan.
- Anonyymi00006UUSI
mistä kaivat? 😀
- Anonyymi00004UUSI
Jos on mun kaivattu, niin johan tuota on odotettu. Tervetuloa 😁
- Anonyymi00005UUSI
Varmaan sanoisin, että hyvä, kun sulla on jo avain, niin ei tarvitse erikseen antaa.
- Anonyymi00023UUSI
No tottahan toki jos oot noin epätoivoinen ett kuka vaan saa ovesta tulla vaikka väärin keinoin hankituilla avaimilla.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
No tottahan toki jos oot noin epätoivoinen ett kuka vaan saa ovesta tulla vaikka väärin keinoin hankituilla avaimilla.
Aloituksessa puhutaan kylläkin kaivatusta.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ootko gubelle avautuja vähän matalissa energioissa taas? T naiselta
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Aloituksessa puhutaan kylläkin kaivatusta.
Joo, ihan normaali kysymyksen asettelu oli aloittajaäijältä..
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinulla on syytä olla epätoivoinen. Ei mulla.
- Anonyymi00007UUSI
sanoisin että rakas
- Anonyymi00008UUSI
Joo. Arpaonnea.....
- Anonyymi00009UUSI
Vois vähän siivota paikkoja ennen kuin olen itsekin kotona.
- Anonyymi00010UUSI
Menisin piiloon ja soitaisin poliisille. 😨
- Anonyymi00011UUSI
Jaa mistä saanut avaimen 😠
- Anonyymi00024UUSI
Varastanu varmaan jos ei oo sille varta vasten annettu.
- Anonyymi00012UUSI
Harrastettais anaI sex
- Anonyymi00013UUSI
😋👌
- Anonyymi00025UUSI
Joku vanha ukko täällä haaveilee 🫣😵💫
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joku vanha ukko täällä haaveilee 🫣😵💫
Ihan oon viehkeä nuorehko transnainen.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ihan oon viehkeä nuorehko transnainen.
No niinpä gubbe tietenkin
- Anonyymi00014UUSI
Hän olisi tervetullut, mutta kysyisin kyllä mistä hän sen avaimen olisi saanut.
- Anonyymi00015UUSI
🚪🔑🤏😜
- Anonyymi00016UUSI
A jää heti kameraan,
B hälytin rupee soimaan
C saa kuulan kalloon.- Anonyymi00034UUSI
Sää sitten oikein innostuit guben gallupista paljon puhuvaan tapaasi. Tuskin sulla mitään nk kaivattua on, homie
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sää sitten oikein innostuit guben gallupista paljon puhuvaan tapaasi. Tuskin sulla mitään nk kaivattua on, homie
Noiat vissiin päällä tjn. Lisäys.
- Anonyymi00018UUSI
En kaipaa kumpaakaan noista äijistä joilla on avaimet asuntooni. He ovat hirviöitä ihmisten maalla
- Anonyymi00037UUSI
Jaa no keitä ne jäbät palstaäijä sitten on?
- Anonyymi00044UUSI
Naista kiusaavat. M ja T mies
- Anonyymi00019UUSI
Vaatisin saada tietää mistä on avaimet saanut ja soittaisin poliisin paikalle selvittelemään asiaa.
Hakisin myöhemmin lähestymiskiellon, koska tuollainen käytös ei ole tervettä vaan vakavan psyykkisen häiriön aiheuttamaa. Ei olisi kuin ajan kysymys kun tuollainen psykopaatti tappaa jonkun.- Anonyymi00020UUSI
Jep. Komppaan vastaustasi Anonyymi00019.
Sairas on henkilö jos luvatta ja kutsumatta tulee toisen kotiin tai pyörimään pihapiiriin. Mielenkiinto päättyy siihen henkilöön varmasti.
Jos joku kiinnostaa nii pitää olla sen verran rohkeutta, että kertoo toiselle siitä livenä.
Silläkin riskillä, että toinen ei oo kiinnostunu.
Tietää jättää sitten toisen rauhaan.
Stalkkaaminen yms. On laitonta
ja sellainen joka itse harrastaa sitä olisi hyvä saada sellainen henkilö stalkkeriksi itselleen, joka on etova hänen omasta mielestä. Niin tietäisi miltä tuntuu kun etova henkilö tekee laittomuuksii uteliaisuuden tai kiinnostuksen nimis.
Lyhyest.
Stalkkeri tai luvaton tunkeutuja muuttuu nopeasti etovaksi ja epäkiinnostavaksi ihmisoletetuksi. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sairas on henkilö jos luvatta ja kutsumatta tulee toisen kotiin tai pyörimään pihapiiriin. Mielenkiinto päättyy siihen henkilöön varmasti.
Jos joku kiinnostaa nii pitää olla sen verran rohkeutta, että kertoo toiselle siitä livenä.
ja sellainen joka itse harrastaa sitä olisi hyvä saada sellainen henkilö stalkkeriksi itselleen, joka on etova hänen omasta mielestä. Niin tietäisi miltä tuntuu kun etova henkilö tekee laittomuuksii uteliaisuuden tai kiinnostuksen nimis.
Lyhyest.
Stalkkeri tai luvaton tunkeutuja muuttuu nopeasti etovaksi ja epäkiinnostavaksi ihmisoletetuksi.Juuri noin se on kun kirjoitit!
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lyhyest.
Stalkkeri tai luvaton tunkeutuja muuttuu nopeasti etovaksi ja epäkiinnostavaksi ihmisoletetuksi.Ai että olisi hieman sanottavaa tähän liittyen, mutta jääköön vielä toistaiseksi. Noin se kuitenkin on.
- Anonyymi00038UUSI
No älä nyt aloittajaäijä ihmeessä nuon sano🥱
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Juuri noin se on kun kirjoitit!
No sinänsä toki juuri näin, mutta itse en sillai arvosta aapeeäijän spedeä karnevalisointia
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ai että olisi hieman sanottavaa tähän liittyen, mutta jääköön vielä toistaiseksi. Noin se kuitenkin on.
Jep, kyllähän maailmaan oikeastikin mahtuu vaikka minkälaista hiipparia. Ymmärrät varmaan kuitenkin miksi suhtaudun guben teatteriin nuivakosti. Se se sen projekti nääs mikä vain tienaa kyseisiä ilmiöitä
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jep, kyllähän maailmaan oikeastikin mahtuu vaikka minkälaista hiipparia. Ymmärrät varmaan kuitenkin miksi suhtaudun guben teatteriin nuivakosti. Se se sen projekti nääs mikä vain tienaa kyseisiä ilmiöitä
Rienaa* ja antaa kyseenalaisille mitätöijille polttoainetta. Siksi.
- Anonyymi00022UUSI
Ihmettelisin kovin että mistä muka avainen saanut. Ellei suhteita huoltoon?
- Anonyymi00028UUSI
Poliisilllehan nuo tapaukset lähtee välittömästi jos ovista tullaan sisään millä lie keinoilla ne saatu?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Poliisilllehan nuo tapaukset lähtee välittömästi jos ovista tullaan sisään millä lie keinoilla ne saatu?
Näin on, mailalla ei saa kuitenkaan lyödä tavallaan. Kuulemma
- Anonyymi00030UUSI
Hän ei ikinä tekisi tuota. Ei vaikka maksettaisiin.
- Anonyymi00036UUSI
Hän ei ole kaivattuni ja hakkaisinnhönet ulos asunnosta. tai palkkaisin jonkun.
No täähän on hänen omakotitalo, että saahan tuo taloonsa tulla ja tuleekin, kun työpäivä päättyy ja kotimatka taittuu kotipihaan.
- Anonyymi00045UUSI
Varmaan listin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531418- 89960
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44757Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40740Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus278696- 49569
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,194558" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied62528Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110517- 43509