Entä jos jollain on avain minun asuntoon???
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Siitä oli paljon videoita miten helposti se tapahtuu
- Anonyymi00004
Näinkö ne harhat yleensä syntyy ja voi kasvaa suuremmiksikin? Ahdistuksesta stressiin ja voi olla ihan itse aiheutettuakin? Huoh!
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näinkö ne harhat yleensä syntyy ja voi kasvaa suuremmiksikin? Ahdistuksesta stressiin ja voi olla ihan itse aiheutettuakin? Huoh!
No mutta tämäpä apäijän riemukas kellariteatteri kiintoisa käänne- itse aiheuttu millä tavalla jos luetaan puu pennin provokaatiotasi sillä tavalla että se olisi totta
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
No mutta tämäpä apäijän riemukas kellariteatteri kiintoisa käänne- itse aiheuttu millä tavalla jos luetaan puu pennin provokaatiotasi sillä tavalla että se olisi totta
Puhu vain omasta puolestasi, olet todellinen vastarannan kiiski. Ja vielä ylpeä siitä. Vastuuton kun olet. Syyt aina muualla kuin itsessäsi. Onko tuttua LoL!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi, olet todellinen vastarannan kiiski. Ja vielä ylpeä siitä. Vastuuton kun olet. Syyt aina muualla kuin itsessäsi. Onko tuttua LoL!
Tämä nyt karkasi vähän liian kauas aiheesta gubbe.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kenelle luulet kirjoittavasi?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kenelle luulet kirjoittavasi?
Keneltä luulet kyseleväsi ja mitä tässä yhden miehen performaatiossa? Sulla taitaa jäädä yksi tietty gubbeketju kupoliin kummittelemaan per päivä
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tämä nyt karkasi vähän liian kauas aiheesta gubbe.
No joku nk kaikkiruokainen oli eri mieltä
- Anonyymi00002
Ehkä olis parasta rasvata anus varmuuden vuoksi, niin minä ainakin teen.
- Anonyymi00005
Ootko vielä päivän valossakin palstaäijälle kieli poskella kirjoittamasi kaskun takana? Tuleva pikkulusikka olet
- Anonyymi00003
hanki turvalukko tai oveen turvaketju...
- Anonyymi00006
Sullakin ollut guben avauksen takia pelihousut riekaleina taas? Muista tavuviivat
- Anonyymi00007
Musta näyttää nyt todella vahvasti siltä, että eräällä komealla saumaajalla on avain mun sydämeen. Kiitos eilisestä ❤️
- Anonyymi00012
Nainen oletko antanut avaimen jollekkin toiselle miehelle?
- Anonyymi00014
Ja kerrotko gubelta hönöjä kyselevä että kuka olisi se nk ensimmäinen mies? Jesus
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja kerrotko gubelta hönöjä kyselevä että kuka olisi se nk ensimmäinen mies? Jesus
Keep going, keep going, keep going stop and on the ground soldier
- Anonyymi00022
Kohta annan 😉
- Anonyymi00020
No toivottavasti ainakin itseltäsi se löytyy?
- Anonyymi00021
Älä huoli tekee kyllä u-käännöksen ,kun näkee mihin on tullut.
- Anonyymi00023
Meillä on liikenneympyrä 😆
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639