Se vainoaja tietää tasan milloin mies on minun lähettyvillä ja milloin ei.
Se mies ei oo lähettyvillä ollut koko yönä.
Kasvin hoitajat on tilalla töissä.
Tässä nähdään nyt
17
121
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
Saatananpalvoja eukko sai tahtonsa läpi.
- Anonyymi00003UUSI
Mistä tietää että joku on saatanan palvoja?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä tietää että joku on saatanan palvoja?
Ehkäpä aloittajaäijä avaa tätä yleiselle edulle erittäin tärkeää seikkaa päivän kuluessa eteenpäin. T naiselta
- Anonyymi00002UUSI
Ihmeellisiä juttuja.
- Anonyymi00007UUSI
Alkaa olla jo "vähän" trennäistä palstaäijän provojuttujen päivittelysi. Jotenkin tuskaisen oloista jopa. T naiselta
- Anonyymi00004UUSI
Tällaiset aloitukset hieman ihmetyttää siksi, että juuri kun olen näistä keskustellut erään miehen kanssa niin ilmestyy tällainen tänne. Niin ja siis en tarkoita, että kyseinen mies olisi kirjoittanut tuota. Voihan tämä olla sattumaakin mutta mielessä kävi myös, että onko aloitus tehty maalitusmielessä.
- Anonyymi00005UUSI
se joga leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön ;)
- Anonyymi00008UUSI
Ja kerrotko pieni poika omissa maailmoissa palstaäijälle keulimassa, että mihin tämä riemus perustuu? T naiselta
- Anonyymi00009UUSI
😘
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja kerrotko pieni poika omissa maailmoissa palstaäijälle keulimassa, että mihin tämä riemus perustuu? T naiselta
Toisten ihmissuhteiden hallinnoimiseen aloituksen "kiintoifaa' aihetta mukaillen vai minkä sortin fantasia tällä kertaa
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
😘
oijjj
- Anonyymi00014UUSI
Keep up the good job jeeves then 👍
- Anonyymi00016UUSI
Minä en olisi koskaan halunnut osallistua projektiin, jos minulle olisi kerrottu totuus siitä mikä projektin tarkoitus oli. En ole ollut koskaan kunnolla mukana projektissa, olen aina kokenut sen minulle täysin tarpeettomaksi! Tykkään liikkua yksin ja minun elämässäni ovat jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä en olisi koskaan halunnut osallistua projektiin, jos minulle olisi kerrottu totuus siitä mikä projektin tarkoitus oli. En ole ollut koskaan kunnolla mukana projektissa, olen aina kokenut sen minulle täysin tarpeettomaksi! Tykkään liikkua yksin ja minun elämässäni ovat jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää!
No niin aapeeäijä pakollinen messu projektista. Kiristääkö hermoja?
- Anonyymi00006UUSI
turha itkeä minua minä olen ilkimys:/
- Anonyymi00017UUSI
en ole itkenytkään ja ilkimyksen kanssa en halua olla missään tekemisissä koskaan..
- Anonyymi00015UUSI
Ja nnosto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531348- 84919
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44747Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40730Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus264666- 48553
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied61516- 43509
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176508Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110497